De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Noem dingen die we vroeger gebruikte

ForumRatjetoe

1926 – 1950 van 2072    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 77  78  79 ... 83  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

16 februari

www.sugafari.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/k/pk-orange.jpg

At ik vroeger altijd. Vind het nog steeds jammer dat deze kauwgom er niet meer is, want die was zooooo lekker.

16 februari gewijzigd door NATASCHA934

• BERT970

16 februari

NATASCHA934 schreef: www.sugafari.com/media/catalog ... k/pk-orange.jpg At ik vroeger altijd. Vind het nog steeds jammer dat deze kauwgom er niet meer is, want die was zooooo lekker.

Wel met je mond dicht toch zeker of lekker "nonchalant" knauwend??🙂🤣

• NATASCHA934

16 februari

Lag aan het gezelschap, haha..

• REINA710

16 februari

Hoe plaats ik hier een foto??  die tekentjes onder aan doen niks als ik er op klik

• NATASCHA934

16 februari

Reina, hoe ik het doe: ik zoek bv een plaatje van een boom en typ dat in op Google, dan ga ik naar de afbeeldingen. Ik klik op het desbetreffende plaatje en kopieer dan de link en plak ik hier.

In dit geval staat er dan:

vrijspraak.files.wordpress.com/2009/09/100_9120.jpg

• NATASCHA934

16 februari

Het was dus een link die eindigt op .jpg, dat is vaak zo. Hoop dat het duidelijk is? Succes.:up:

• REINA710

16 februari

Oke ,ik ga het proberen ,dank je wel

NATASCHA934 schreef:

Het was dus een link die eindigt op .jpg, dat is vaak zo. Hoop dat het duidelijk is? Succes.:up:

• NATASCHA934

16 februari

Graag gedaan. :-)

• REINA710

16 februari

goo.gl/images/1eWaWh

Foto was de bedoeling ,krijg de hele link

Nog een trauma van ,Vreselijk

16 februari gewijzigd door REINA710

• NATASCHA934

16 februari

Ik heb ook even op de link geklikt, maar geeft aan dat er een ERROR (fout) in zit. Dus ik zou zeggen: nog een plaatje proberen. Gewoon net zo lang doorgaan tot het lukt.
    Bij mij lukte het eerst ook een hele tijd niet. Misschien was ik ook wel gewoon niet duidelijk genoeg; uitleggen is nooit mijn sterkste kant geweest. ;-)

• NATASCHA934
  • NATASCHA934

16 februari

Het ligt dus aan het plaatje. Ik krijg ook alleen de link.

• NATASCHA934

16 februari

Het is trouwens wel belangrijk dat je nog een keer op het plaatje zelf klikt en dus niet, in het voorbeeld van de boom, als je naar de afbeeldingen bent gegaan en dan op een boom klikt die je mooi vindt. Maar dan dus nog een keer op die boom zelf klikken en dan die link hierheen kopiëren.

Misschien kan je het anders 's proberen met een link die eindigt op .jpg?

• NATASCHA934

16 februari

Iemand mailde me dit, nadat ik het heb gevraagd. Ik was namelijk vergeten hoe ik het zelf altijd deed toen ik eerder lid was.
    Misschien lukt het jou beter op deze manier, Reina:

www.mupload.nl/

Hallo Natascha, hier doe ik het mee.
    Ik doe voornamelijk met pc.
    Dit programma kan alleen plaatjes plaatsen die van internet komen.
    mUpload openen - bestand kiezen (bovenste regel) - bestand uploaden - dan onderste regel (directe link naar afbeelding) volledig kopiëren, ik pak 'm altijd van rechts naar links, - dan plakken in reactievak van betreffende topic...

• NATASCHA934

16 februari

Reina nog even een vraagje: doe je het op je telefoon of via de laptop?
    Ik alleen dus op mijn laptop. Weet niet of het via je fook ook zo gaat. Diegene mailde me dat ik dat dan aan Piet moest vragen hoe dat werkt, dat hij dat wel wist.

• REINA710

16 februari

Oke,,ik weet nu iig hoe het werkt ,dank je wel

• FLEUR129

16 februari

Ik ga die van Reina ff proberen:

broekcity.nl/wp-content/uploads/2017/01/schooltandarts.jpg

Deze ?

Ik heb met rechtermuisknop op de afbeedling geklikt en toen "Afbeeldingsinformatie bekijken" aangeklinkt en die link gekopieerd

16 februari gewijzigd door FLEUR129

• REINA710

16 februari

Ik doe het op mijn laptop, ik ga het ff uitproberen  .

NATASCHA934 schreef:

Ik alleen dus op mijn laptop. Weet niet of het via je fook ook zo gaat. Diegene mailde me dat ik dat dan aan Piet moest vragen hoe dat werkt, dat hij dat wel wist.

• REINA710

16 februari

Ja waar die kinderen instappen maar als ik op afbeelding kopieren klilk gebeurd er niks Afbeelding informatie bekijken staat er bij mij niet tussen ,is misschien anders op een laptop

FLEUR129 schreef:

Ik ga die van Reina ff proberen: broekcity.nl/wp-content/upload ... ooltandarts.jpg Deze ?

Ik heb met rechtermuisknop op de afbeedling geklikt en toen "Afbeeldingsinformatie bekijken" aangeklinkt en die link gekopieerd

• NATASCHA934

16 februari

Waar die kinderen instappen is als je de desbetreffende pagina naar beneden scrolt. Heb ik op die foto geprobeerd, maar dat lukt mij ook niet. Alleen als ik een losse (en helemaal aparte) foto heb.

• LEJO464

16 februari

NATASCHA934 schreef:

Iemand mailde me dit, nadat ik het heb gevraagd. Ik was namelijk vergeten hoe ik het zelf altijd deed toen ik eerder lid was.

www.mupload.nl/

mUpload openen - bestand kiezen (bovenste regel) - bestand uploaden - dan onderste regel (directe link naar afbeelding) volledig kopiëren, ik pak 'm altijd van rechts naar links, - dan plakken in reactievak van betreffende topic...

Even een toevoeging mijnerzijds...

Wel eerst de afbeelding opslaan ("opslaan als" en even naam wijzigen... dan vind je 'm makkelijker terug in je map afbeeldingen) in pc of laptop...

• REINA710

16 februari

Ik doe het alleenn via mijn laptop

NATASCHA934 schreef:

• REINA710

16 februari

Ik ga het uitproberen,   afbeelding kopieren  doet niks als ik daar op klik dan kan ik niet verder  

NATASCHA934 schreef:

www.mupload.nl/

• SBS318

16 februari

Buisman

• BOUKJE461

16 februari

Mar eh Reina,

DE schooltandarts ...... ie ie  mogen we die over slaan?

1926 – 1950 van 2072    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 77  78  79 ... 83  Volgende Plaats reactie