De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

226 – 250 van 262    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11  Volgende Plaats reactie

• 30 mei

...zo blij dat mijn jongste dochter een héél mooi appartement heeft gekregen, met héél veel ruimte😁

• 3 juni

Ik ben vandaag toch weer blij geworden, want met het verbrande gezicht van mijn jongste zoon,(die men gisteren buiten had gezet en zodoende verbrandde) valt het dus reuze mee. pak van mjn moederhart, dit kan ik jullie wel zeggen, wat was ik weer eens geschrokken.  :-)  

• 24 juli

Ben eigenlijk héél erg blij en gelukkig...

...omdat mijn vier lieve dochters allemaal getrouwd willen zijn.

Mooi hé? En moeder heeft daar nog nooit iets van gezegd😅

Samen wonen vinden ze maar niks, hoort niet en voelt niet goed!

1 dochter is 2 jaar geleden getrouwd, en gisteren lekker zitten klessebessen met dochter 3...die nu 2 jochies heeft, en ze vertelde dat zij in Januari 2020 gaan trouwen. Dan zijn ze ook 10 jaar bij elkaar. De andere 2 willen óók trouwen😀😁

Ja, ben echt héél blij dat we in de loop van de jaren méér naar elkaar toe zijn gegroeid, zeker omdat de Heere mij radicaal tot bekering had gebracht, en er wel een bepaalde "afstand " was gekomen tussen ons. Ik kon mij nog niet goed uiten, en zij op hun beurt óók niet. Maar één ding wist ik meteen:

Het geloof voorleven...er zijn voor hen, en dan zal het zeker allemaal ten goede keren!

Ondanks mij/onszelf!

Gode alle eer😁😊

• 24 juli

Fijn te lezen dat God zorgt voor de mogelijkheden. Wat bij de mens onmogelijk is is mogelijk bij God.

Goed voorbeeld doet goed volgen mooi nieuws Linda! Ik ben gelukkig en blij geworden, omdat het met mijn jongens de laatste maanden zo goed gaat en ik er niet zo'n omkijken meer aan heb.

25 juli gewijzigd door BETTIE628

• 25 juli

Heel fijn voor jou Bettie

• 25 juli

Mooi idd. Dan ben ik óók blij voor jou😁

• 25 juli

Fijn Bettie !

• LAURENT014

25 juli

Wat fijn Bettie, dat allesv nu een beetje lekker gaat !

• 25 juli

Ik ben heel erg gukkig en ook heel erg dankbaar.

Helaas kan ik daar hier niet open en bloot over uitweiden omdat ook de privacy van anderen er mee gemoeid is,

Maar voor diegenen die toevallig hier terecht komen en nergens in geloven of een andere religie aanhangen dan die van de Heere Jezus...

Als jouw God afgedaan heeft, probeer de onze!

25 juli gewijzigd door PATRICK233

• 26 juli

Toch wel blij óók, dat de temperatuur aankomend weekend toch wat zakt😁

• ANNE402

26 juli

Mijn idee, Linda! Ik vlieg morgen naar Italië. Daar koeler dan hier!

• 26 juli

Fijne vakantie @Anne !!!

• ANNE402

26 juli

Dank je wel @Jane

• 26 juli

Fijne vakantie Anne!

• SARI439

26 juli

Ja fijne vakantie en wel thuis..:-)

• 26 juli

ANNE402 schreef:

Mijn idee, Linda! Ik vlieg morgen naar Italië. Daar koeler dan hier!

Fijne vakantie Anne, geniet ervan hoor😊

• ANNE402

26 juli

Dank jullie wel, veel zin in!

• 26 juli

Maak er wat moois van Anne!  Goede en ontspannen vakantie in Italië gewenst! 8-)

Ik ben blij geworden, want de weekend boodschappen zijn tenminste weer binnen hoef ik niet meer door die hitte!

26 juli gewijzigd door BETTIE628

• 31 juli

Anne is behoorlijk stil😁. Te druk denk ik met al die Italianen 😂

Zo blij (toch wel)...

...dat het bij mij óók wat koeler is geworden😅.

• 31 juli

Voor mij idem ito met een sterretje hoor! vandaag brachten ze mijn nieuwe sl.kamer kast al onverwachts. ik ben er reuze blij door geworden nu kan voor het weekend alles netjes opgeruimd zijn wat heerlijk daar wordt je toch echt heel blij van?

• Zondag om 17:53 uur

Zeker is dat fijn. Ik hoop DV volgend voorjaar om een tuinhuisje aan te schaffen. Extra opbergruimte is echt fijn.

Maar als ik dat huisje heb zal ik t.z.t  deze topic gebruiken 💻

Ben zo blij dat we volgend weekend (7 vrouwen) een grote stad in Nederland gaan bezoeken om een trouwjurk voor mijn dochter uit te zoeken.👰

• Zondag om 23:57 uur

Wat een fijn vooruitzicht zeg! Dat maakt vast en zeker blij! Ik heb vandaag mijn jongens weer gezien en geknuffeld daar wordt ik blij van!

• Maandag om 0:08 uur

Wat fijn Bettie !

Maandag om 18:14 uur gewijzigd door LOUISE648

• Maandag om 17:46 uur

...dat ik mijn kleinzoontjes zo vaak zie😍

• Maandag om 18:01 uur

Dat snap ik , wat een leuke foto van ze Linda

226 – 250 van 262    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 9  10  11  Volgende Plaats reactie