De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

251 – 275 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12 ... 14  Volgende Plaats reactie

• 12 augustus

Dank je😊

• 13 augustus

Dat de Heere mij gevonden heeft. Want ik zocht Hem niet!

Wat een rijk leven heb je dan, als je ziet op zó velen, die nog zonder Hém leven. Ik beleef het nog wel eens hoor: " Heer, waaróm ik?"

Een héle eeuwigheid nodig om Hem hiervoor te loven en te danken, toch?♥️🙏⚘

• 13 augustus

Heel blij ben ik geworden, dat de storm niets heeft vernielt op mijn volle balkonnetje. In tegensteling tot de boom aan de rechterkant van mij flat, daar zijn 2 grote takken afgebroken (gelukkig heeft dit geen mensen leven geeist) Deze morgen heeft de gemeente alles versnippert en heb ik nu "in de namiddag" tevens meer licht in mijn huiskamer ook, daar ben ik best wel blij door geworden.

• 13 augustus

Heel blij ben ik geworden, dat de storm niets heeft vernielt op mijn volle balkonnetje. In tegensteling tot de boom aan de rechterkant van mij flat, daar zijn 2 grote takken afgebroken (gelukkig heeft dit geen mensen leven geeist) Deze morgen heeft de gemeente alles versnippert en heb ik nu "in de namiddag" tevens meer licht in mijn huiskamer "ook daarmee" ben ik best wel bijzonder blij.

13 augustus gewijzigd door BETTIE628

• 13 augustus

Hihi, je bent zó blij...dat je het 2x poste. Gebeurt wel vaker hoor😊

Zeker fijn om méér licht in huis te hebben 😁

• 14 augustus

...zo blij met mijn nieuwe kleinere eethoek! Mijn vorige was me net wat te groot in mijn nieuwe woning, maar nu dus ééntje in de goede verhouding. Mijn oude staat achterin de bijkeuken, en die ga ik gebruiken voor mijn legpuzzel. Kan het lekker blijven liggen, en kan mijn kleinzoontjes het óók meer door elkaar gooien, hihi

Heb een prachtige watervallen puzzel van 2000 stukjes. Door alles heen mag ik zo graag puzzelen. Het geeft mij rust🌷

images.app.goo.gl/XQ6yFjhsK3bQMn4r9

14 augustus gewijzigd door LINDA978

• 14 augustus

Wat een mooie puzzel Linda. En veel plezier met je nieuwe  eethoek🌻

• 14 augustus

Heel blij dat ik weer mee kan zingen vandaag! In gemeenschap zijn met onze naasten is toch iets bijzonders?? Ja tot mijn verbazing zag ik het ineens 2x afgedrukt staan. Ik wou de eerste annuleren, maar dat ging niet opeens verscheen nummer 2 gek hoor! ik ben ook niet de handigste met dit soort zaken! maar mijn bedoeling is goed (echt waar!!)ha.ha!

• 14 augustus

Hihi, ja...dat geloof ik zeker😁

Dank je Jane😉

14 augustus gewijzigd door LINDA978

• 14 augustus

Wat een moeilijke puzzel Linda :'/ en dan 2000 stukjes :up:

Ik puzzel ook graag maar ben niet verder gekomen dan 1000 stukjes

• 14 augustus

O, nou...1000 stukjes is óók best veel hoor.

Mijn grootste puzzel tot nu toe is 3000 stukjes, maar ga ook nog eens een puzzel voor mijn dochter en haar man maken, ééntje  van 10.000 stukjes. Ik hou wel van uitdagingen, hihi😁

• 17 augustus

Wanneer dat alles jullie blij en gelukkig maakt is het goed zo ben ik nu erg blij dat vandaag niets moet en ik heerlijk kan genieten van de God gegeven rust. Gezegende dag vandaag!

• 18 augustus

....blij, dat we gisteren geslaagd zijn voor een prachtige bruidsjurk. We waren allemaal overtuigd dat dit dé jurk moest worden💗💖👰

18 augustus gewijzigd door LINDA978

• 18 augustus

Prachtige jurk @Linda<3

Fijn dat jullie geslaagd zijn !!!

• 18 augustus

Erg mooi !!!!!

• 18 augustus

😊

Bedankt hoor. Geweldig om dit mee te mogen maken💖👰💗

• 18 augustus

Even de link hier uit, en wil u doorverwijzen naar mijn profiel , hihi

Mijn dochter staat in mijn profiel . Goed geslaagd met de trouwjurk 😁

18 augustus gewijzigd door LINDA978

• 18 augustus

Geweldig fijn zeg moest er nog aan denken dat is (in een ander opzicht ) ook een blijde gebeurtenis.

Ik ben ook blij voor jullie! Met mijn jongens gaan het nog steeds goed dat stemt mij blij!

• 23 augustus

...dat onze plaatsjes gereserveerd zijn in de trein, om naar Frankrijk te reizen😁

💻

• 23 augustus

Een fijne tijd gewenst Linda en een goede reis! Ik ben blij voor je!

23 augustus gewijzigd door BETTIE628

• 23 augustus

Wanneer ga  je Linda ?

• 23 augustus

Eind Sept. Maar de exacte datum zet ik hier niet. Ik app dan wel als we er zijn😊

Dank je Bettie. 💐

• 23 augustus

Oh dan wens ik je tegen die tijd even een fijne vakantie🌻

• 27 augustus

Ik ben zo blij, dat mijn wc weer is gerepareerd, hij bleef (juist in het weekend) maar doorlopen, deze afgelopen maandag maar gebeld erover ze konden mij pas a.s. vrijdag ermee helpen,maar de lieve dame zou vervolgens verder voor mij zoeken en ik werd al vrij snel gebeld, dat een bedrijf uit A'dam dezelfde dag nog kon ja gelukkig er kwam een lieve schat, die het zo voor elkaar had "wat was dat fijn zeg!" Ook erg fijn was te vernemen via Chris, dat de vertrokken zuster mij toch ook vergeven had zo kan ik ook weer in GOD's liefde verder.

• 27 augustus

Ja, zoiets gebeurt alleen maar in het weekend 🙄😅

...zo blij dat mijn kinderen én ik maandelijks een bedragje storten op één van hun bankrekening, om DV volgend jaar met elkaar van het gespaarde een héle dag uit te gaan😁

B.v. een héle dag naar een schiereiland, dierentuin, enz....Daar gaan we dan over brainstormen, hihi

27 augustus gewijzigd door LINDA978

251 – 275 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12 ... 14  Volgende Plaats reactie