De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

276 – 297 van 297    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12Plaats reactie

• 28 augustus

Blij....

....mijn kleinzoontje Thijmen komt zó logeren.

• 28 augustus

Gezellig! Veel plezier samen!

• 28 augustus

Leuk zo'n klein mannetje om je heen, houd je wel lekker bezig hé? Fijne tijd gewenst!

Gezellig gekletst met mijn nicht deze middag reuze fijn daar wordt ik blij van!

• 29 augustus

Dank je wel. Echt fijn om nu wat jongetjes om me heen te hebben. Had /heb zelf 4 meisjes...een echt meidengezin. Maar nu merk ik echt het verschil. Ook allemaal jongensspeelgoed. Kende ik óók zo niet, hihi. Heel dankbaar om zó mee te maken❣

Ja, klessebessen met een goede bekende is van tijd tot tijd zeker fijn. Bakkie koffie er bij zeker, misschien óók wel taart(moet af en toe kunnen), hihi😄

29 augustus gewijzigd door LINDA978

• 30 augustus

Ja mooi om mee te maken vooral als je jaren  meisjes om je heen hebt gehad en grootgebracht, dat is toch net even anders in allerlei opzicht dat geloof ik direct.

Ik ben blij dat mijn huis alweer spic en span is voor het weekend en mijn was gevouwen heerlijk!

• 1 september

Zó blij....

...dat ik vorige maand ruim €500,- terug kreeg van mijn energie maatschappij.

Ik betaal al jaren hetzelfde bedrag p.m....en nu toch zoveel terug. Dat komt omdat ik véél kleiner ben gaan wonen, een héle grote bovenverdieping  minder! En dit huis óók zonnepanelen heeft. En vanzelf een zachte winter gehad😄

Ik blijf gewoon hetzelfde betalen heb ik besloten, mooi spaarpotje!

• 1 september

Oh dat is een meevaller Linda😁

Ik kreeg ook eens €400  terug.

• 1 september

Nou, dat is óók een behoorlijk bedrag💸💸💸hihi

• 4 september

....zo blij en dankbaar...

....dat ik vanochtend heerlijke verse bolletjes als ontbijt had❣

• 4 september

Blij dat ik op de koffie kon gaan hier beneden in het complex waar ik woon. Zit nu 14 dagen thuis door een val en dat vind ik best lastig.

Morgen een uitje in het vooruitzicht naar de fisiotherapie☺.

• 4 september

Sterkte Jane

• 4 september

Wat naar Jane. Beterschap

• 4 september

Wel..dat is niet zo'n blij nieuws Jane, maar toch wel fijn dat je betrokken buren heb waardoor je toch even aan je narigheid kon ontsnappen dat is toch wel heel prettig! sterkte hoor!  

• 4 september

Bedankt hoor.

Vanavond is mijn zus er geweest met lekker eten en heeft ze Italiaans ijs gehaald, was heerlijk.

En bloemen gehad, even lekker verwend❤

• 4 september

Dat is fijn hoor, beterschap !

• 4 september

Ik heb mijn nieuwe rijbewijs weer gelukkig!! Wel..Jane lekker verwend worden is ook wel eens fijn hé?

Voordat de winter komt spring je vast weer als een jonge hinde ha,ha!

• 10 september

Bettie628 jij hebt het over je rijbewijs ,ik was gisteren zo blij ,ben al in Februari begonnen mijn rijbewijs aan te vragen ,Gisteren weer naar CBR gebeld en eindelijk te horen gekregen dat ik vandaag naar het stadskantoor kon gaan om mijn rijbewijs weer te kunnen krijgen .Jane993 ik ben ook van de vallende partij,iedere keer ga ik gewoon ,te druk en niet opletten waar ik loop ,ik wens je een spoedig  herstel .GR.

• 12 september

Ik ben vandaag toch wel blij geworden, dat mijn laptop weer goed is (wat is dat een vervelende ervaring als je niets meer kun terugvinden van 1 dag ervoor zeg! ) Ik ben echt heeeel blij!

• 13 september

👍😁

• 13 september

Dat is fijn Ali dan kun je weer rijden !

• 13 september

Ja gelukkig wel ,Zondag naar Harderwijk om te zingen met Choir Company .

• 13 september

Fijn voor je hoor Alie ben je ook minder afhankelijk hé? Ik ben blij dat ik morgen naar mijn zoons kan, ze genieten altijd zo.

276 – 297 van 297    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 10  11  12Plaats reactie