De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

301 – 325 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14  Volgende Plaats reactie

• 22 september

Geniet er van Linda gezellig !!!

• 22 september

Dank je, was erg gezellig. Ook nog even een leuk bordspel gespeeld . De eerste keer won ik, hihi en de tweede keer mijn kleinzoontje ☺

• 22 september

Een mens kan niet altijd maar de winnaar zijn hé? ik heb heerlijk genoten van de zon en 's avonds van het Zaans interkerkelijk mannenkoor .

• 23 september

Zo blij...

...Want gisteren kwam mijn buurvrouw mij verrassen met een joekel van een Lelie.

Dezelfde buurvrouw gaf mij een tijd geleden óók al 3 schuttingen, maar achteraf gezien kon ik daar niet zo véél mee. Totdat ik gisteren met mijn schoonzoon aan het praten was over een bloembak...die ik vóór in de tuin wil hebben. Had al op internet wat gevonden. Maar nu gaat mijn schoonzoon van die schuttingen die bloembak maken. Hij is schilder, maar heeft óók een timmerdiploma!!!

Zo blij mee😁😎👍.

Scheelt weer €120,- hihi

23 september gewijzigd door LINDA978

• 23 september

Zo blij ik heb tijdens het opruimen weer oude "en zeker ook interessante" boeken boven water gevist

en een zangbundel van het leger des heils (van mijn moeder) kan ik wel een gaatje mee vullen hoor!

• RICHARD157

27 september

Dankbaar dat sinds kort mijn zoontje weer bij mij slaapt na bijna 2 jaar..Dank U Jezus.

28 september gewijzigd door RICHARD157

• 27 september

fijn richard!

• RICHARD157

27 september

Dankjewel Louise:-)

• 27 september

Wat fijn Richard !!!👍💜

• RICHARD157

27 september

Dankje Jane :-)

• 27 september

Gefeliciteerd Richard🌼🌹

• RICHARD157

27 september

Dankjewel Dorcas :-)

• 27 september

Wat fijn gefeliciteerd Richard! 💚

• RICHARD157

27 september

Dankjewel Louise  :-)

• 28 september

Wat fijn Richard!!

Wat zal je genieten om je zoon weer heerlijk in z'n eigen bed te kunnen zien slapen.

• RICHARD157

28 september

Jazeker..Dankjewel Sandra:-)

• 28 september

Wat een mooi en blij nieuws Richard. Door positieve berichten wordt een mens zelf immers ook tot positiviteit aangespoord altijd opbouwend en stimulerend. Dank je wel voor het delen van dit blije nieuws aan ons hier op deze side Richard!   Geniet van de "mooie" momenten, wanneer het leven je dat bied! Dit maakt ook deze Bettie blij hoor!  :up:

• RICHARD157

28 september

Dankjewel hoor Bettie:-)

• 29 september

RICHARD157 schreef:

Dankbaar dat sinds kort mijn zoontje weer bij mij slaapt na bijna 2 jaar..Dank U Jezus.

Fijn Richard, goed om te horen. Geniet van je zoontje hoor. 🙏

Ben blij dat we goed zijn aangekomen in Frankrijk, en dat we helemaal gesetteld zijn bij  mijn dochter en man.

De heenreis was erg omslachtig en vermoeiend, omdat er werkzaamheden waren. Dus onverwachts óók overstappen in bussen🙄

Maar goed, nu héérlijk met elkaar buiten zitten met 25 graden😁

• 29 september

Goed te horen Linda dat jullie goed zijn aangekomen.  Overstappen in bussen, mm da's wat minder, maar nu genieten van het mooie weer daar. Hier regen, maar ook daar mogen we blij mee zijn😄

Leuk als je ons af en toe op de hoogte houdt.

Groetjes Jane

• RICHARD157

29 september

Dankje linda, een fijne tijd in fFrankrijk toegewenst

• 29 september

Fijn hoor Linda dat je goed bent aangekomen. Na zo'n reis waardeer je de eindbestemming vast des te meer toch?  Maak er wat moois van! Groetjes Bettie

29 september gewijzigd door BETTIE628

• 29 september

Hele fijne tijd Linda ,geniet van de kinderen ,en het mooie land .Gr Alie

• 1 oktober

Dank jullie wel😄

Is idd goed Jane dat er véél regen valt hoor. Er was vorig jaar extreme droogte voor Nederland, wat nadelig is voor alles.

Verder vermaken wij ons prima. We waren gisteren wezen winkelen, en genoten ondertussen van onze wandeling er naar toe. Alléén al de huizenbouw is soms indrukwekkend om te zien.

Heb gisteravond uitgebreid gekookt, en vanavond is mijn buurvrouw aan de beurt. Denk dat we donderdag of vrijdag uit eten gaan. Er is hier vlakbij een héél fijn restaurant met héérlijke lasagne😋.

Morgen gaan we naar de watervallen. Daarvoor moeten we wel even een stukje rijden.

Fijne dag iedereen, en ik ben héél blij dat jullie mij een fijne tijd wensen ( on-topic)

😁😊

• 1 oktober

Natuurlijk wensen we je een fijne tijd. Aan alles zit toch ook 2 kanten? We lezen en genieten ook graag "klein beetje" van je belevenissen mee.. fijn hoor! Vandaag redelijk weer om de zaakjes buiten de deur te doen geen gezopen katteverhaal hier in de Zaan hoor! Alhoewel we blij mogen zijn wanneer het regent. Ik ben blij dat mijn koor volgende week een uitvoering heeft lekker zingen is immers fijn?

301 – 325 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14  Volgende Plaats reactie