De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

326 – 337 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14Plaats reactie

• 1 oktober

Fijne dag morgen Linda, als je naar de watervallen gaat 👋😀

• Maandag om 10:00 uur

Zó blij...

...dat ik morgen weer in mijn eigen huisje ben!

Dubbel gevoel dus.🙄😁

Zo blij dat DV mijn dochter en man geregeld naar Nederland komen, en dat zij fijne oppas hebben voor al hun dieren.

Terrariums, hond, kippen...enz.

• Maandag om 10:59 uur

Ja als je kind achterblijft en jij weer ver weg gaat zal dat zeker een dubbel gevoel zijn ik herken dat ook, ..MAAR.. als GOD JOU ZEGENT MET een POSITIEF KARAKTER is dat een MOOI GESCHENK, waarvan wij de diepere bedoeling niet zo gelijk  zullen kunnen vatten "vooral in de omstandigheden van een emtioneel afscheid", maar maakt je wel tot de mens die God wil dat je bent. Prijs de Heer voor het lichtje wat je mag zijn. Welkom thuis Linda. Ik ben blij dat mijn bloeduitslagen goed waren ook de uitslag van het borstonderzoek. Alleen nog de bloeduitslag van de suiker deze week nog afwachten. Ons leven is in ZIJN Handen wat er ook gebeurt! Altijd blijven zien op HEM is verre weg het beste!

Maandag om 22:27 uur gewijzigd door BETTIE628

• Maandag om 11:43 uur

Fijn Bettie dat je bloeduitslagen goed waren en dat je weer verder mag gaan, jij bent ook een positieve vrouw geweldig !!! Linda ik begrijp dat je het zeker even moeilijk hebt ,ik heb een zoon in Canada die ook nog eens kanker kreeg vorig jaar ,dat is ook altijd een moeilijk afscheid ,weet je je hebt genoten van de tijd dat je bij hun was en dat is belangrijk om met je mee te nemen ,zo ervaar ik dat voor mij zelf altijd .Wat heerlijk dat je nu vooruit kunt zien dat ze je ook komen bezoeken ,dat is het doel waar je voor mag gaan.

Ik wens je Gods zegen en sterkte !!!

• Maandag om 16:09 uur

Dat vertel ik nog wel met de tijd 🤣🤣🤣🤣

• Maandag om 19:00 uur

HERMAN648 schreef:

Dat vertel ik nog wel met de tijd 🤣🤣🤣🤣

Als je de ware hebt gevonden??????😁😁😁

• Maandag om 19:50 uur

Ongeveer ja 😊

JANE993 schreef:

Als je de ware hebt gevonden??????😁😁😁

• Maandag om 20:20 uur

Als je  de ware hebt gevonden wens ik je heel veel Geluk voor de toekomst !!!

• Maandag om 20:24 uur

We gaan het zien. Bedankt

ALIE892 schreef:

Als je  de ware hebt gevonden wens ik je heel veel Geluk voor de toekomst !!!

• Zaterdag om 8:29 uur

...blij, omdat mijn kleinzoontje zometeen komt, en blijft gezellig logeren.

Thijmen is net 2 jaar geworden, maar maakt al vaak duidelijk dat hij naar oma wil. Poppie☺😊😁

• 7 uur geleden

Wat lief Linda geniet er van .

Ik was vanmorgen zo verrast in de kerk er ging een mevrouw naast mij zitten met man  en zoon ,ze keek mij aan en zei jij komt mij zo bekend voor ,ik vertelde haar waar ik als kind woonde en toen zei ze ik ging daar ook naar school ze zei ik ken een Alie.... en daar kwam ik vaak thuis ,ik zei tegen haar die Alie ben ik ,ik was zo blij omdat ik haar bij ons in de kerk zag ,en tevens een oude schoolvriendin van de lagere school ontmoete ,ik heb ze nooit eerder daar gezien ,dat is ook lastig in een kerk waar zo veel mensen komen ,zo bijzonder dat de Heer dat zo geleid heeft vanmorgen .

• 3 uur geleden

Wat een bijzondere situatie Alie! en Linda hoop dat je heb genoten van dat kleine mannetje hoor! Ik heb een fijne zondag gehad en genoten 's avonds van de EO en later van family 7. Nu gaan we de week maar weer in Werkse die werken gaan en fijne week ieder die de week op een andere manier invulling gaat geven. Als De Heer met ons meegaat is het immers goed!

Groetjes Bettie

326 – 337 van 337    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 12  13  14Plaats reactie