De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

351 – 366 van 366    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 13  14  15Plaats reactie

• 15 november

Ik ben zo blij geworden nu blijkt dat ik toch in 13 dagen tijd al zo'n 2 kilo kwijt ben en de BMI ook gezakt is en mijn spiermassa niet is afgenomen . Wauw nu moet ik volhouden, maar "hoe dan ook" dit   maakt mij al erg blij.  <:)

• 15 november

:up::up::up: tov Bettie

• 15 november

Fijn Bettie....hou vol👍🎈

• 15 november

Fijn om deze support te krijgen dat is zo wie zo een stimulans om vol te houden dank ervoor!

• 18 november

Hey Bettie , als er vijf kilo af is , geven we een feestje :-D<:)

• 18 november

Hé ja leuk;-)! zal goed mijn best gaan doen hoor!

• 29 november

Hoi Margriet nog even en 't feestje kan beginnen hoor ben nu maar liefst 4,9 kilo al kwijt! Ik ben toch zo blij! Dat wordt binnenkort ook weer een andere profielfoto  ha,ha,ha!

29 november gewijzigd door BETTIE628

• 29 november

:-D:up::up::up:

• 29 november

Gefeliciteerd Bettie⚘🕊🎈

• 30 november

Bettie ik wil dat geheim ook wel van je horen hoe je dat doet zo snel afvallen ,bij mij is het ook een rampenplan wat mijn Figuur betreft momenteel .Allemaal een gezegend weekend .Gr

• 30 november

Ik zet de champagne koud Bettie :-D

• 30 november

Heerlijk hoor Margriet  (die haalt oud en nieuw niet ha,ha!)  ik ben alvast begonnen aan de voorpret!

Maar Alie nou toch wat zeg je daar nu weer "een rampenplan?" hoe ziet dat plan van jou er dan uit?

Deze afslank informatie is natuurlijk strikt geheim hé dat begrijp je toch wel?? ha,ha,ha! maar ik ben blij en als ik je blij kan maken, dan zal ik mijn methode heel discreet op je privémailbox plaatsen hoor is dat goed??

Eigenlijk heb ik nog een beter idee nodig Margriet  uit, want ja dan komt er champagne onze kant op en een klein nipje ervan kan geen kwaad "wat zeg je me daarvan" Moet wel bescheiden blijven anders is alle inspanning helemaal voor niets geweest. ha,ha! wat een kletsverhalen "eigenlijk" geschikt voor de kletsverhalen topic!.  <:)  Fijn weekend!!!  

1 december gewijzigd door BETTIE628

• 30 november

Ik ben ook benieuwd naar je afslank informatie  , leg het ook even in mijn mailbox als je wil ? :-)

en ik weet ook al een leuk kadootje waar je niet van aankomt hahahaha

• 1 december

Zou dat mogelijk een fles water kunnen zijn? ik heb zo'n donker bruin vermoeden Margriet!  Drink je vast zelf die champagne op :-(   :down: en vult de fles met water :-/  ja, ja die ken ik ha,ha!  

2 december gewijzigd door BETTIE628

• 8 december

Ik ben zo gelukkig en blij geworden  om dat :
    Toen ik in de put zat , trok Hij mij eruit .  Het leek alsof ik elke dag een zeephelling moest nemen , opklauteren en weer terugvallen . Toen kwam Hij en verloste mij .
    Wat een genade .

• Donderdag om 12:54 uur

Ik ben zo gelukkig te mogen weten in Hem verborgen te zijn! Hallelua Prijs Hem in Alle omstandigheden!

351 – 366 van 366    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 13  14  15Plaats reactie