De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

101 – 125 van 209    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 4  5  6 ... 9  Volgende Plaats reactie

• 24 augustus

...dat ik navigatie heb.:-D

Heerlijk, om onbezorgd lange afstanden te kunnen fietsen, zonder angst voor verdwalen of 10 km extra te fietsenO:)

• 24 augustus

Fijn, gefeliciteerd Linda !!<:)

• 24 augustus

Dank je:-)

fscomps.fotosearch.com/compc/FSD/FSD713/mulher-bicicleta-equita%C3%A7%C3%A3o-desenhos__x75106154.jpg

• Hihi
  • 24 augustus

Dat is innd wel prettig Linda haha..Ik weet zelf dat ik eens een stuk ging fiets en een afslag had gemist..Ik bleef fietsen totdat ik de volgende afslag zou tegenkomen..Het heeft lang geduurd en vele kilometers fietsen voordat ik die tegenkwam..pfff haha

• ADRIANA359

25 augustus

Het gaat nu een stuk beter, ik heb vermindering van pijn, na een maand therapie.

Ik moet wel altijd mijn oefeningen doen. Mijn houding achter de laptop is verbeterd.

Dank U Vader Zoon en Heilige Geest, en de mensen die voor mij gebeden hebben.

• 25 augustus

• Hihi, die Richard! Lekker puh:-p

Fijn Adriana, dat het beter mag gaan. :up:

• ADRIANA359

25 augustus

<3

• 25 augustus

Broeders en zusters

Ik denk dat jullie allemaal  blij zullen zijn met dit ander weer.

• MARGRIET124

25 augustus

Ik ben heel blij en gelukkig met mijn nieuwe collega . :-)

• 25 augustus

Ik ben blij omdat jullie allemaal blij zijn:-D !!!

• 25 augustus

Ik doe mee Jane <3 Amen

• 25 augustus

En ik ben zo blij, omdat ik net thuis ben, en ik plof in mijn stoel om wat uit te rusten...en knal, opeens een harde onweersknal buiten, hihi:-D

• 26 augustus

...dat ik vandaag op mijn oudste dochter haar hond pas. Hier zit een verhaaltje aan vast, en die wil ik graag even met jullie delen:-D

Mijn 2e dochter, ging een paar jaar geleden met een groep mensen 'zwerven' door europa. Zonder geld en zonder 'mobiel', werken voor de kost. Even alles aan de kant, die moderne luxe, en leven van de allernoodzakelijkse dingen. (haar mobiel deed ze 1x in de 2dagen even aan om te kijken of alles goed was met iedereen).

Op een gegeven moment belanden ze in Spanje. En daar konden ze werken op een grote boerderij. Haar man, waar ze nu inmiddels mee is getrouwd, is metselaar, en heeft voor die mensen daar wat in elkaar gemetseld. In ruil voor kost en inwoningO:)

Maar om een lang verhaal kort te maken...deze mensen hadden een grote roedel honden om het huis lopen. En nu zaten er twee tussen die ten dode waren opgeschreven. Julie en Jessie. (spreek de J uit als dju, hihi)

Ze waren verstoten uit de roedel, en hun baasjes hadden totaal geen oog voor deze honden.

Jessie was op dat moment 5 jaar, en lag hele dagen onder een auto, angst om gegrepen te worden door de roedelleider. Zo ook Julie, die nog pup was, vaak gegrepen, en  zo jong ze was, al uit de groep verstoten.

Nou, mijn dochter nam ze beiden mee. Beide met een enorm 'probleem', beschadigd, en moesten echt weer helemaal heropgevoed worden en vertrouwen winnen.

Het mag ondertussen zo goed met de dieren gaan. Jessie is naar mijn oudste dochter gegaan, omdat de twee honden niet meer samen konden. Maar nu zijn ze helemaal op hun plekkie, en kunnen zo een paar uur heerlijk alleen in huis zijn, zonder angst om verlaten te worden!

• Vanzelf ben ik zo blij en gelukkig met 4 prachtige dochters<3<3<3<3
  • 26 augustus

Mooi verhaal.....al die zwerfhonden en katten worden daar neergeschoten in Spanje heb ik weleens gehoord.....

• 26 augustus

Nou, of ze allemaal worden neergeschoten geloof ik niet zo hoor, maar het gebeurt wel😪

• 26 augustus

Heb het zelf ook meermalen gezien....

• 26 augustus

Wat mooi Linda dat je dochter zich toen heeft ontfermd over die honden. En dat het nu zo goed met ze gaat nu ze zijn heropgevoed. En leuk om op een hond te passen lijkt mij.:up:

• 26 augustus

s.samenchristen.nl/img/members/4726/51991434200fb5fdbb305bef9e6eb95c.jpg

• 26 augustus

s.samenchristen.nl/img/members/4726/11049e32aa0ae77eb8e2eb4a3d87950b.jpg

• 26 augustus

Dit zijn ze. Jessie, die toen 5 was met mijn kleinzoon (vorig jaar), en Julie, die toen pup was, en nu lijkt of ze vals is...hihi<3

In beide honden zit vanzelf heel veel rassen. In Julie komt Rottweiler voor, terwijl Jessie van de Hazewindhond afstamp!

• Ja, het is leuk om af en toe ook op de honden te passen. Zelf ben ik er wel over uit dat ik er nooit meer aan begin. Heb 11jaar voor mijn franse Buldog gezorgd, maar die is er al twee jaar niet meer. Wel fijn om toch helemaal vrij te zijn, en nooit meer verplicht naar buiten te hoeven;-)

26 augustus gewijzigd door LINDA978

• 26 augustus

Ik ben vandaag blij en gelukkig omdat ik terug kan kijken op twee heel fijne maanden bij mijn kinderen en kleinkinderen in Zuid-Afrika. Morgen vlieg ik naar Nederland om bijna twee weken bij mijn moeder te zijn. Daarna is het tijd om weer te gaan werken.

God is goed voor mij!

26 augustus gewijzigd door ELINE797

• 27 augustus

• Nou Eline, fijn dat je op een mooie periode terug kunt kijken. Wens je ook een fijne gezegende tijd toe bij je moeder:-D
  • 9 oktober

Gisteravond ben ik weer oma geworden. Opnieuw een kleinzoon mogen ontvangen. God is zó goed. Na veel verdriet nu weer grote vreuigde.

Onvoorstelbaar wonderlijk gedaan. Heer, hoe heerlijk is Uw Naam!

• 9 oktober

Lieve Petra, wat een feest!! Wat heerllijk voor jou en jouw kinderen. Van harte gefeliciteerd!

• MARGRIET124

9 oktober

:-D:up: Ben blij met jou @ Petra . Wat heerlijk , opnieuw een kleinzoon . <3:-*

101 – 125 van 209    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 4  5  6 ... 9  Volgende Plaats reactie