De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

126 – 150 van 227    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7 ... 10  Volgende Plaats reactie

• 9 oktober

Gefeliciteerd Petra, wat mooi zeg:-). Een poppetje erbij<:)

• 9 oktober

Dank jullie wel! Hij heet Jurre David. Betekenis: boer/ akkerman en lieveling. En ja, die naam doet veel met me. Het is goed. God heeft het weer zo goed gemaakt. Hém alle eer!

• 9 oktober

@Petra

Hartelijk Gefeliciteerd met deze kleinzoon, mooe namen :-)

• 9 oktober

Hartelijk gefeliciteerd Petra, originele en mooie namen.:-D

• 9 oktober

Gefeliciteerd petra !

• 9 oktober

...dat ik vandaag weer héérlijk in de tuin heb gewerkt🏡, en tussendoor ook nog een appje kreeg dat "boefje " morgen bij mij komt😍🤗. Kan ik fijn met hem wandelen 🎶🎶🎶

• 9 oktober

@Linda

Boefje gaat dus wandelen met grote Boef :-D:-D

Fijne gezellige dag dan morgen !!

• 9 oktober

Het zijn prachtige namen Petra!

Kan me voorstellen dat deze namen je heel wat doen.

PETRA740 schreef:

Dank jullie wel! Hij heet Jurre David. Betekenis: boer/ akkerman en lieveling. En ja, die naam doet veel met me. Het is goed. God heeft het weer zo goed gemaakt. Hém alle eer!

• 9 oktober

Ik ben blij dat ik mijn kinderen straks in Weeze van het vliegveld mag halen; gelukkig, hoop ik, weer veilig thuis.

Fijne avond allemaal!

• 9 oktober

JANE993 schreef:

@Linda

Boefje gaat dus wandelen met grote Boef :-D:-D

Fijne gezellige dag dan morgen !!

Ach ja, zo oma zo kleinzoon😂🤣😂

Het is familiair,  hihi

😊dank je wel, is altijd gezellig met zo,n poppie!

Jij ook fijne avond Martha, en fijn dat je je kinderen weer kan halen😊

9 oktober gewijzigd door LINDA978

• 9 oktober

Ben net wezen knuffelen met dat kleine wondertje. Wat heerlijk.... zo'n fluweelzacht huidje. En dan dat stralende geluk....

Ja Sandra: die naam is heel wat voor me. In het wiegje stond een knuffeltje met de tekst: Gods lieveling. Op opwekking gekocht... Het raakte me...

• 10 oktober

Verwonderd en dankbaar, dat ik mijn dochter en schoonzoon levend en gezond weer mocht omhelzen!!

Klinkt overdreven misschien; zal het even uitleggen: Zij meldden mij dat zij met vertraging op zouden stijgen van Palma de Mallorca, omdat het zwaar onweerde. Ruim een half uur na planning zag de verkeersleiding mogelijkheid tot vertrek. Er waren een aantal mensen die echter alsnog ruzie moesten maken over hun zitplaats en het duurde nog 10 minuten eer zij konden opstijgen.

Net op tijd, want wie nu de nieuwsberichten over Palma de Mallorca ziet, zal begrijpen waarom ik het vanuit het diepst van mijn hart realiseer, dat wat wij zo "normaal" vinden en regelrecht wonder kan zijn.  De plaats waar ongeveer tegelijkertijd met het opstijgen zich een ramp voltrok was de plaats waar zij de uren/dagen ervoor hun vakantie-verblijf hadden!!

• DREEKE742

10 oktober

Iedereen gefeliciteerd met jullie persoonlijke gelukservaringen en deze prachtige dag die God ons heeft gegeven.

Houd goede moet want God is getrouw!!

• 10 oktober

@Martha

Wat fijn dat je je dochter en schoonzoon weer mocht omhelzen, ja dan ben je dankbaar hè<3

• MARGRIET124

10 oktober

@ Martha , wat ben je dan blij dat ze weer veilig terug zijn .........

• 10 oktober

Oww Martha, ik zeg het net op het journaal. Vreselijk! En wat een zegen dat je kids "gewoon" weer veilig thuis zijn.

• 10 oktober

Fijn Martha ...

• DREEKE742

10 oktober

@Marta, je hebt inderdaad grote reden om God te danken dat je kinderen veilig thuis zijn....ik heb net de beelden op het journaal gezien... vreselijk... 🙏🙏

• 10 oktober

Ja we zijn diep verwonderd; letterlijk boven bidden en beseffen. Zij moeten net in de stilte voor de storm opgestegen zijn. Wel na heftig onweer, maar dit hadden wij geen van drieeen in de gaten omdat ik op pad was om ze te halen in Duitsland en zij omdat ze al vlogen intussen. Heel bijzonder.

• 11 oktober

...dat de vader van mijn kinderen, na een zeer enrnstige ziekte, volledig weer mocht herstellen!

Gode de eer<3

• 11 oktober

Goed nieuws Linda, wat fijn !!

• DREEKE742

11 oktober

Linda, amen.

• 11 oktober

🎶😊

• REENA990

11 oktober

Amen🙌 Linda en Martha🌹🌹

• 11 oktober

Danku Jezus<3

126 – 150 van 227    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7 ... 10  Volgende Plaats reactie