De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

176 – 200 van 227    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9  10  Volgende Plaats reactie

• 24 april

Dat is heel naar voor je Sari, vind je geen troost of bemoediging bij je Hemelse Vader dan?

Misschien als je luisterd naar mooie bemoedigende muziek.

Wil wel voor je bidden, dat jij je beter mag voelen !

Gods Zegen voor jou !

SARI439 schreef:

ben helemaal niet blij en gelukkig.. ongeacht welke omstandigheden.

24 april gewijzigd door JANE993

• 24 april

Als het niet lukt om blij en gelukkig te zijn

Juist dan wil je hemelse vader er voor jou zijn Hij kent je pijn en verdriet .

Ik bid ook voor jou

dat ook jij je blijde momenten weer hebt!

Altijd blij en gelukkig zijn lukt niemand Sari Het leven kent ook z'n moeilijke periodes Verdriet mag er ook zijn

• 24 april

Daar sta ik volkomen achter gun jezelf de momenten van rouw de Heer is erbij in al onze situaties, al lijkt Hij voor ons mijlen ver weg alsof je alleen op de wereld bent. Verlies nooit je geloof in Hem!

Wij hier op deze side bidden voor je hoor! er is een muur van gebed om je heen lieve zuster wees ervan overtuigt je komt er weer uit zeg maar tegen jezelf ik kan het!

• 24 april

Ik sluit mij volledig aan bij de stukjes van bovenstaande dames en petra,s bemoediging op vorige pagina!

• 25 april

...

...dat ik DV over 6/7 weken mijn derde kleinzoon in mijn armen kan nemen😍.

Ik plaagde mijn dochter in het begin met een mooie jongensnaam,  en op een gegeven moment kon ze het niet meer vóór zich houden, en zei:

"Mam, je raadde het in één keer".😂

Ik ben de enigste die zijn naam al weet😎

• 25 april

Linda wat wordt ik blij van jouw verhaal zoveel verbondenheid daar geniet ik van hoor!

• 26 april

Dank je Bettie 🙂

...Zo blij dat mijn nieuwe vaste planten een beste regenbui over zich heen kregen▪♡♡▪

• 26 april

LINDA978 schreef:

Dank je Bettie 🙂

...Zo blij dat mijn nieuwe vaste planten een beste regenbui over zich heen kregen▪♡♡▪

Fijn hè! Bij mij is ook flink wat regen gevallen. Goed voor de tuin en de natuur!

• 26 april

Nou... ik was minder blij met de regen....

Afgelopen maandag na heel lange tijd eindelijk eens met de auto naar de wasserette geweest. Moest echt gedaan worden. Ik helemaal blij met duurste pakket en rataplan. Glanzend mooi autootje door de straten.

Toen kwam de regen...... met woestijnzand..... pfffff

• 27 april

Haha ja😂 ramen gedaan ,al het houtwerk enz... zand en allerlei viezigheden ...zit nu overal op en aan 😌

• 27 april

Dat mijn dooie takjes opeens groen worden nu het regent!

• 27 april

Ik ben blij dat het met mijn jongens Wilfred en Richard weer goed gaat en dat mijn schoonmoeder weer uit het ziekenhuis is, nadat ze gisteren plotseling moest worden opgnomen en er een galsteen uit haar maag werd verwijdert is ze nu weer thuis (ze is wel 89jaar).Daar dank ik de Heer voor.

• 27 april

Goed te horen Bettie

Heel fijn voor jou

• 27 april

Nou, fijn Bettie. 😉

Gelukkig wel snel gegaan dan. Gisteren met spoed opgenomen, en vandaag alweer naar huis...en óók nog op zo,n hoge leeftijd.

Maar de technieken staan op dit vlak óók niet stil vanzelf@

Galsteen in de maag, nog nooit van gehoord dat dit kon. Zo zie je maar dat deze site zéér educatief is😍

...blij, omdat ik vandaag weer ergens was met mijn kinderen om mij heen. En  de 2 boefjes waren er óók💕

• 28 april

I am a child of God🙏❤

• REINA710

28 april

......

28 april gewijzigd door REINA710

• 30 april

...blij, omdat ik weer een fijn vest heb gescoord 😁😀

• 30 april

Oh welke kleur? ik zie veel terra-cotta momentheel, maar waarschijnlijk heb je een ander kleurtje;-)

Leuke nieuwe foto heb je, ben je van je bril af?

LINDA978 schreef:

...blij, omdat ik weer een fijn vest heb gescoord 😁😀

• 30 april

Legergroen vest, uit de Hema.

Hij staat in deze link. €25,- Haal deze ook nog in het crème.

Mijn bril heb ik eigenlijk voor veraf. Hij ligt op de kast, hihi. Draag  veel mijn  zonnebril op sterkte.😎

Maar moet weer gaan. Ik heb hier een boefje...en zo te horen breekt hij mijn woning af😂

Kan nog even wat toevoegen,  want Thijmen zit in bad, maar die vest hoort bij het truitje op mijn nieuwe profielfoto 😁

www.hema.nl/dames/dameskleding ... CIaAqDyEALw_wcB

30 april gewijzigd door LINDA978

• 30 april

Oh da`s een mooie kleur, die staat mij ook goed heb er een jasje van gehad:-D

• 30 april

😁

• 1 mei

Dat waren heel wat truien en vesten hoor! Ik slaag bijna altijd bij M&S mode bij de HEMA haal ik vleeswaren of ga ik lekker zitten drinken of eten, dat kan bij ons in Zaandam..

Ik ben deze middag blij geworden, omdat mijn zoon na een hoop gesteggel toch zijn anti bio kuur krijgt.

• 1 mei

Wat fijn Bettie

• 1 mei

@Bettie

Wat fijn zeg !:up:

• 1 mei

Super goed nieuws zeg, fijn voor je zoon☺

I

176 – 200 van 227    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9  10  Volgende Plaats reactie