De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Ik ben zo gelukkig en blij geworden om...

ForumRatjetoe

201 – 225 van 297    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10 ... 12  Volgende Plaats reactie

• 1 mei

Het zijn de kleine dingen die het doen hé! nu afwachten of hij daarmee gebaat is.

Voor God is geen berg te hoog of zee te diep en daar vertrouw ik op!  

• 3 mei

Zo blij dat mijn gazonnetje weer gemaaid is, de bovenverdieping weer gestofzuigd,  een gratis dekbed gescoord bij Dekbed-Discounter .

Als je daar een dekbedovertrek koopt(Die ik dus érg nodig heb😊) krijg je een gratis 4 seizoenen dekbed gratis, t.w.v.€139,-

Dus erg blij😁

www.dekbed-discounter.nl/actie ... rhoClcUQAvD_BwE

3 mei gewijzigd door LINDA978

• 8 mei

Zo,n 9 jaar geleden kocht ik een prachtige mooie, zeer goed onderhouden huisbijbel in een kringloopwinkel. Eén van de eerste!

In die Bijbel had ik toen met een dikke lichtgroene stift elk woord wat de Heere Jezus persoonlijk gesproken had gekleurd.

Dus b.v. de zinnetjes: " En zij antwoorden.." bleven wit enz.

Ik had voor mijzelf op dat moment een reden om dat te doen😊...

...en daarom ben ik blij dat ik deze Bijbel weer teruggevonden heb.

Denk dat ik óók in het O.T. het gesproken woord van God, die Hij persoonlijk sprak tot Zijn profeten, ook zó ga kleuren😁

• 8 mei

Fijn deze verhalen te horen hoor, dat maakt mij weer blij!

• 8 mei

Mooie verhalen van linda en Bettie om te lezen:-)

• SARI439

9 mei

eindelijk de zon weer schijnt ,. na een paar dagen regen..

• 9 mei

Sari@

Heerlijk hè

• 9 mei

Zo, blij dat ik vandaag weer klaar ben met een taak, en nu rustig kan gaan zitten😅

• 9 mei

Blij dat alles in God's hand is ook mijn 2 jongens, dat geeft mij ondanks alles rust Hij is erbij!

• 22 mei

Ik ben aangenaam verrast algelopen zondag, ik ontdek dat ik nu ook family 7 op tv heb, daar ben ik zo blij mee. Nu voel ik mij weer een visje in het water ik kan God hier alleen maar voor danken!<3

• ANNE402

22 mei

Fijn, Bettie! Is een prachtige zender!

Ik had vanavond een erg fijne (Bijbel)kringavond. Daar word ik blij van.

• 23 mei

Mooi is dat dan hè? Ik heb dan wel geen t.v., maar zie toch via internet geregeld programma's van familie 7. YouTube is echt een fijne toevoeging in mijn leven de laatste 3 jaar!

Gode de eer😎😁😀

• 23 mei

Ik ben ook heel blij met family7 <3

En ook met de Bijbelkring<3

23 mei gewijzigd door JANE993

• 24 mei

Ik ben blij dat mijn oudste zoon weer veilig van de vakantie uit Bio Arnhem is thuis gekomen in Leiderdorp en ik via hun speciale site kon meegenieten van elke dag van hem daar, dat gaf mij heel veel rust, ik ben erg blij en dankbaar voor alle mogelijkheden, dat het in de tegenwoordige tijd eindelijk mogelijk is ook voor de beperkte mensen om te genieten van "wat anders" dan zo'n instelling alleen fantastisch!

• 24 mei

Dat is zeker fijn Bettie ! Ook leuk dat je mee kon genieten.

• 24 mei

Ja, mooi Bettie,  wat fijn voor jullie😀😃

• 26 mei

...zo blij en gelukkig,  dat volgend weekend DV mijn 2e dochter overkomt vanuit Frankrijk. Ze blijft een paar weekjes om bij de bevalling te zijn van mijn 3e dochter😁😀

• 26 mei

Fijn voor je Linda, geniet er maar van💚

• 26 mei

Wat een verrassing voor je en de andere dochter. Nu de andere verrassing maar hé? genoegelijke tijden samen! Wij zijn (denk ik) allemaal wel benieuwd/belangstellend wat het zal worden! :up:<3

• 26 mei

Dank jullie wel😀.

Ja, we weten dat het een jongetje word. Afgelopen week het poppie zo mooi mogen bewonderen al, hij lag héél erg mooi voor de echo. Het is tegenwoordig driedimensionaal,  en dan kun je het gezichtje zien net als in het echt. Hij lijkt sprekend op Thijmen😎

Ben óók zeer gelukkig dat de zwangerschap goed verloopt tot nu toe. De dochter die uit Frankrijk komt had vorig jaar 2x een buitenbaarmoederlijkezwangerschap. Was heel heftig, en moest met spoed naar het ziekenhuis. Ze waren beiden voor de eerste keer zwanger. Maar Gode zij dank is ze er nagenoeg weer boven op, en geniet intens van haar tot nu toe 2 neefjes.

• 26 mei

Ik ben zo blij omdat mijn broer vandaag gedoopt is. Als laatste van ons drieen. Zo mocht hij met Christus het watergraf in en opstaan in een nieuw leven. Een daad van gehoorzaamheid waar hij heel lang over nagedacht heeft. Des te groter de vreugde nu: in de hemel én op de aarde. Signaal in de hemelse gewesten!

• ANNE402

26 mei

Wat mooi, Petra!🙏

• 26 mei

Geweldig⬇⬆

• 27 mei

Wat een blije berichten daar alleen al word ik blij van hoor!

• 28 mei

Heel fijn @Petra

201 – 225 van 297    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 8  9  10 ... 12  Volgende Plaats reactie