De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

De opname van de gemeente: zijn we er klaar voor?

ForumChristelijk leven

176 – 200 van 278    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9 ... 12  Volgende Plaats reactie

• 24 augustus

Inmiddels zijn we weer een stuk verder in de tijd, en dus weer een stukje dichter bij onze vereniging met Hem. Gods klok loopt door en hij loopt op tijd, reken maar! Ik wil jullie aanmoedigen om eens te googelen op het bazuinenfeest. Zelf heb ik hier het boek 'wake up'. Het is zo ongelofelijk boeiend om dit te lezen. En opnieuw: wat is het dichtbij! Wees waakzaam, zorg dat de bazuin je niet overvalt. Dit jaar is het jaar dat Israël 70 jaar weer een staat is. En 11 september is het bazuinenfeest. Het feest waarvan grootste dingen zijn te verwachten. Het feest wat alles te maken heeft met de opname van de gemeente. Lieve broertjes en zusjes: ga d'r gewoon over lezen en wordt blij: Zijn komst is zeer nabij. Zorg dat je je keus voor Jezus hebt gemaakt.

• 24 augustus

1 Thessalonicenzen 4
    16 Want de Heere Zelf zal met een geroep, met de stem van een aartsengel en met een bazuin van God neerdalen uit de hemel. En de doden die in Christus zijn, zullen eerst opstaan.
    17 Daarna zullen wij, de levenden die overgebleven zijn, samen met hen opgenomen worden in de wolken, naar een ontmoeting met de Heere in de lucht. En zo zullen wij altijd bij de Heere zijn.

www.mupload.nl/img/dc6onq482.jpg

• 24 augustus

Daniel 9 : 27 spreekt van een verbond dat gesloten zal worden met Israel en dat direct daarop de laatse 7 jaar voor Israel aanbreekt. De zogenaamde 70e jaarweek van Daniel.
    In sommige vertalingen staat een verbond met velen ( King James ) en de HSV spreekt dat hij ' het verbond voor velen zal versterken'.
    Dat kan spreken van een versterking van een verbond dat er al is of dat verbond zal een bepaald iets voor velen versterken. Algemeen wordt op dit moment aangenomen dat dit het verbond is van de 'antichrist' met Israel. Er is net bekend geworden dat Trump op 25 september a.s. het verbond zal aankondigen voor de UN. Daar wil ik niet mee zeggen dat hij de antichrist is!
    Wanneer het dan echt getekend wordt is nog niet bekend.

Allemaal heel spannend en geeft ons christenen aan wakker te worden en om ons heen te vertellen dat de wederkomst van Jezus wel heel dichtbij is.

Blessings, Gert

• FAITH484

24 augustus

Ontzettend spannend Gert en dat gebeurd mijn inziens in Nederland helaas veels te weinig...

Blessings & Maranatha Barry

24 augustus gewijzigd door FAITH484

• FAITH484

24 augustus

• FAITH484

24 augustus

Wat fijn te lezen dat je enthousiast bent over ZIJN komst!! Er is gewoon geen mooier moment te bedenken dan dat, hallelujah! Laat ons tot het allerlaatste moment vechten voor elke ziel die niet gered is. Alle zaadjes die we nu nog planten kunnen zelfs voor de achterblijvers nog hun redding betekenen..Maranatha

PETRA740 schreef:

Inmiddels zijn we weer een stuk verder in de tijd, en dus weer een stukje dichter bij onze vereniging met Hem. Gods klok loopt door en hij loopt op tijd, reken maar! Ik wil jullie aanmoedigen om eens te googelen op het bazuinenfeest. Zelf heb ik hier het boek 'wake up'. Het is zo ongelofelijk boeiend om dit te lezen. En opnieuw: wat is het dichtbij! Wees waakzaam, zorg dat de bazuin je niet overvalt. Dit jaar is het jaar dat Israël 70 jaar weer een staat is. En 11 september is het bazuinenfeest. Het feest waarvan grootste dingen zijn te verwachten. Het feest wat alles te maken heeft met de opname van de gemeente. Lieve broertjes en zusjes: ga d'r gewoon over lezen en wordt blij: Zijn komst is zeer nabij. Zorg dat je je keus voor Jezus hebt gemaakt.

24 augustus gewijzigd door FAITH484

• FAITH484

24 augustus

• FAITH484

24 augustus

GERT865 schreef:

Daniel 9 : 27 spreekt van een verbond dat gesloten zal worden met Israel en dat direct daarop de laatse 7 jaar voor Israel aanbreekt. De zogenaamde 70e jaarweek van Daniel.

In sommige vertalingen staat een verbond met velen ( King James ) en de HSV spreekt dat hij ' het verbond voor velen zal versterken'.

Dat kan spreken van een versterking van een verbond dat er al is of dat verbond zal een bepaald iets voor velen versterken. Algemeen wordt op dit moment aangenomen dat dit het verbond is van de 'antichrist' met Israel. Er is net bekend geworden dat Trump op 25 september a.s. het verbond zal aankondigen voor de UN. Daar wil ik niet mee zeggen dat hij de antichrist is!

Wanneer het dan echt getekend wordt is nog niet bekend.

Allemaal heel spannend en geeft ons christenen aan wakker te worden en om ons heen te vertellen dat de wederkomst van Jezus wel heel dichtbij is.

Blessings, Gert

• FAITH484

24 augustus

RICHARD157 schreef:

Ik denk het niet hoor Petra..Vele profetieën zijn volgens mij ook nog niet uitgekomen en die eerst moeten uitkomen voordat de Heer terug komt..

Wat ik mij ook afvroeg eerder in de topic is dat ik niemand hoor over de grote verdrukking waar de christenen ook doorheen moeten volgens de ander helft van de christenen.

De ene helft gelooft in de opname voor de grote verdrukking en de andere heflt gelooft in de opname na de grote verdrukking.

Maar het was indd een geintje Petra:-)

• 24 augustus

@Faith484 :up:

• 24 augustus

Ik denk indd dat deze man het tot in het puntje hebt uitgezocht met al die aantekeningen op het bord haha..dank voor het delen Faith.

• 24 augustus

Binnenkort komt de dag,
    dat ik Hem begroeten mag
    Mijn problemen zijn voorbij,
    Jezus komt en ’k weet dat Hij,
    mij een plaats heeft bereid,
    vrede tot in eeuwigheid.
    Wat een dag, o wat een dag zal dat zijn.

Wat een dag, wat een dag
    als ik Hem begroeten mag
    en voorgoed naar Hem zal gaan,
    oog in oog met Hem zal staan.
    En Hij leidt mij aan zijn hand
    naar het lang beloofde land.

Alle zorgen voorbij,
    want ook dat beloofde Hij
    En geen ziekte en geen pijn,
    geen verdeeldheid zal er zijn
    Maar wij juichen voor de troon,
    zijn voor altijd bij Gods Zoon
    Wat een dag, o, wat een dag zal dat zijn.

Wat een dag, wat een dag
    als ik Hem begroeten mag
    en voorgoed naar Hem zal gaan,
    oog in oog met Hem zal staan.
    En Hij leidt mij aan zijn hand
    naar het lang beloofde land.

Wat een dag, o wat een dag zal dat zijn
    zal dat zijn

• 13 oktober

[Offtopic]

11 februari gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 5 februari

Een uitzending van Family7 met Jaap Dieleman.
    Het Mysterie van de Opname is tevens als boek uitgebracht - ISBN: 9789073982291
    Het zijn elf delen.

5 februari gewijzigd door FRANCISCA289

• 5 februari

K heb een stukje van de video gezien, maar ben zelf een beetje huiverig voor een invulling van hoe alles zal gaan. M.i. hebben we daarvoor de geestelijk demensies niet binnen ons beperkte menselijk denken.

Beter te focussen op het brandende houden van de olie in de lampjes, zoals aangegeven wordt in de gelijkenis van de wijze en de dwaze meisjes, dan merk je vanzlelf wel hoe het gaat.

5 februari gewijzigd door PAULA777

• 5 februari

Het is ook voor degene die dat boek willen lezen of er meer over willen weten :-)

• BERT970

5 februari

PAULA777 schreef:

K heb een stukje van de video gezien, maar ben zelf een beetje huiverig voor een invulling van hoe alles zal gaan. M.i. hebben we daarvoor de geestelijk demensies niet binnen ons neperkte menselijk denken.

Beter te focussen op het brandende houden van de olie in de lampjes, zoals aangegevn wordt in de gelijkenis van de wijze w=en de dwaze meisjes, dan merk je vanzlelf wel hoe het gaat.

Amen Paula!! Hij zal komen als een dief in de nacht!!

En nog vele nep Christussen zullen er zijn!

• 5 februari

Nee @Bert: voor ons komt Hij niet als een dief in de nacht. Wij verwachten Hem immers? Wij zijn de bruid die op haar Bruidegom wacht.

• 6 februari

PETRA740 schreef:

Nee @Bert: voor ons komt Hij niet als een dief in de nacht. Wij verwachten Hem immers? Wij zijn de bruid die op haar Bruidegom wacht.

Misschien toch wel.

Soms ben je gewoon zo druk met alles om je heen....boodschappen doen, daten, etc. etc.

Nu de Brexit aanstaande is en er (al hoop ik van niet) er een enorme chaos kan ontstaan, is het heel goed mogelijk, dat dat een sneeuwbaleffect heeft, die zijn weerga niet kent.

Misschien de grote Chaos waar openabringen over spreekt, die zal leiden tot het opstaan van de sterke man, in mijn ogen de antichrist.

Voel mezelf soms schuldig om de vele kostbare momeneten die ik voorbij heb laten gaan om stille tijd te houden etc etc.

6 februari gewijzigd door PAULA777

• NATHALIE158

6 februari

Ik geef Paula gelijk wat de olielampen betreft. Als wij een goede relatie met de Here hebben weten we wat er te wachten staat. Ik vertrouw de Here die in mij woont en er altijd is. Ons denken is enkel niet op Hem afgestemd. Maar als de Here zegt dat Hij er altijd is, ga ik niet boven zijn Woord staan.

Dan zou het probleem bij mij liggen. Dat ik naar het vlees denk en niet naar de Geest.

Ik vermoed dat het nog even kan duren. Mijn grote troost is, dat de Here bij me is zoals Hij bij ieder is die Hem aangenomen heeft. 💗

• BERT970

6 februari

We moeten in ieder geval nuchter en waakzaam zijn want Hij komt in de ure in dewelke gij het niet meent dat Hij zal komen! En dus olievooraad (lees Gods Heilige Geest!) hebben!! Dan zijn we als Bruid klaar voor de ontmoeting en omgang met De Bruidegom, onze Heere Jezus Christus!!🙏🙏🙏

• NATHALIE158

6 februari

Dat zeg ik dus😊

• 21 februari

@Piet, ik heb hier de hele afspeellijst over de bijbelstudie
    "Het Mysterie van de Opname"  door Jaap Dieleman.
    www.youtube.com/playlist?list= ... 2ml2PEWOYBqXC5W

21 februari gewijzigd door FRANCISCA289

• MARTJE329

21 februari

Shalom,

We leven in het einde der dagen de eindtijd en zitten al in de grote verdrukking tot aan de opname ook wel rapture geheten, dit zijn de allerlaatste jaren, van genade, op Roshashanna 2012 heeft de Here YHWH besloten omdat er velen wereldwijd tot bekering kwamen, om de tijd te verlengen, en blies de opname af, Het was aan Jezus Christus dus geopenbaard door de Vader, en gedeeld met Gods ware dienstknecht in de eindtijd Profeet Benjamin Cousijnsen, hij en zijn huidige vrouw zijn de 2 getuigen uit openbaringen die na de rapture in Israël in opdracht van God, zullen spreken, alles klopt, en is waar, alle boodschappen vervullen zich die de Heer Jezus Christus Yeshua Hamasiach over laat brengen, wie hen zegend zegt de Heer zal gezegend worden maar wie hen haat zal de zegen missen, en wellicht de rapture al zegt hij of zij christen te zijn, Omdat men dan Gods woorden en waarschuwingen ook niet heeft geloofd.

Meer dan 3000 boodschappen zijn reeds gebracht,

Aan deze eenvoudige man die overigens hier in Nederland is geboren,

in de evangelicalendtimemachine.com zijn deze belangrijke boodschappen Gods op bijbels fundament te beluisteren en te lezen.

• 21 februari

Lijkt me wijzer om gewoon onze bijbel  aan te houden.... en resterende ons afzijdig van te houden.

176 – 200 van 278    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 7  8  9 ... 12  Volgende Plaats reactie