De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

51 – 75 van 1360    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4 ... 55  Volgende Plaats reactie

• 2 oktober 2017

Even 5 min. ZOMAAR Ds. Somons die spreekt voor veel jeugd in Nederland<3

• 7 oktober 2017

Hoi hoi,

Wat isse leuk jah, datte je mijn profiel bezoek..

Ik is Thijmen en is 18 daggen oud. Zie stuk ouder uit...mare dat is ikke lieffe papa en mamme heeft<3

Watte ikke doe vrage je?

Nou...ikke houwe er vanom mijnne ouders te begelijden inne nachtdiens.. Dit werkk is mij ophet lijv gescheve hoor. Hoop jij ook fann hou!

Verder houw ik wel van meisie die roose fopspeen heft. Ander vin ik niet zo aantrekklijk hor!

Ok pampers heb ikke vorkeur, omdat ijgenmerk de spuitluier nie goet ales binnhoud, snappie!

veerder hop ikke datje rustge bent enne niete all teveel speugdoectje noddig heeft, wand dat heeft ikkeook niet!

Oja..ikke heeft al bolderkarr,kannen we sammen es mee crossen...wand ikke woon platteland...en dan heefen we zo,n kar echt nodig.

Hoop ferder dat jij niet ouder bend dann 10 dagen, want man moed gewon ouder zijn...hahaha ne hor grapje:-D iss niete must:$)

xxje

TH<3

• ADRIANA359

7 oktober 2017

Leuk Linda, hij heeft mooie donkere ogen, en hij lijkt op jou!☺

• 7 oktober 2017

• Ja, die ogen heeft hij duidelijk van mijn dochter. Zij heeft mooie grote ogen, en de kraamhulp zei nog vorige week: "Als hij zulke ogen krijgt als zijn moeder...."

Lijkt ie op mij? Hihi Dat weet ik niet hoor, zou zomaar kunnen. Het blijft familie vanzelf!:-D

Maar hij doet het zo goed. Hij huilt bijna niet, is heel rustig en tevreden, en mijn dochter geeft hem borstvoeding, en hij ziet er gewoon super gezond uit. Ook in de nachten huilt hij bijna niet.

Gisteren was ik de hele dag bij mijn dochter, want zij was wat door haar rug gegaan. Ik moest hem daarom tillen en verschonen telkens, zodat mijn dochter het even rustig aan kan doen. Komende week is haar man vrij, dus kan ze weer goed herstellen!

;-)

• ADRIANA359

7 oktober 2017

Fijn @Linda, dat je je dochter kan helpen, zo kan je nog genieten, van de kleine.

Sterkte hoor, ook met jou gezondheid, 'Ik ben de Here uw Heelmeester'.☺

• 7 oktober 2017

@Linda

Super, wat een schatje met mooie grote bruine ogen. Lijkt best op z`n Oma hoor<3

• 7 oktober 2017

Dank je Adriana...ja, genieten doe ik zeker, ook van mijn andere kleinzoon als hij hier is of ik daar. Hij is alweer 6, maar we zijn echt dol op elkaar!

Zoalang ik nog niet geholpen ben kan ik in pricipe alles nog doen hoor, maar wel aangepast vanzelf. Het is of dit of dat, en dan laat ik de rest liggen, totdat de operatie geweest is en dan langzaam aan hoop alles weer op te pakken:-D

Het zijn geen bruine ogen hoor @Jane...hihi die komen in onze familie niet voor. Dat lijkt zo;-) Dank je wel hoor:$)

• MARGRIET124

7 oktober 2017

@Linda , wat een rijdom zo'n kindje .
    Mijn grootvader zijn naam was ook Thijmen , maar werd uitgesproken met een ie  is dat bij jou kleinzoon ook zo , of spreek je dat uit met ij ?

• 7 oktober 2017

Heel lief kindje:-)

• 7 oktober 2017

• Dank je wel @Margriet en @Richard:-D

Vanzelf is de foto weer weg...hihi want ja, ik weet dat het zo niet hoort...hihi Maar kon het even niet laten!

Maar deze Thijmen spreek je uit met ij!

:$)

• 15 oktober 2017

Nog èèntje dan

Ik had het goed geraden. Maar echt raar hoe ze in deze tijd over Christenen denken, qwa kleding enzo

• 17 oktober 2017

Ik wou zomaar ff wat kwijt :-)

Soms zijn vrouwen niet te begrijpen..Er is een nieuwe mode gaande ofzo.
    Ik zie dames van in de de 20 lopen met grijs geverfde haar maar als ze later ouder zijn en van nature grijs worden dan verven ze hun haar zodat je het grijs niet meer ziet haha8+)

• MARGRIET124

17 oktober 2017

:-) Het is een levenskunst  blij te zijn met wat je hebt :-)

• 17 oktober 2017

Oh ik heb ze nog niet gezien8-o.

En misschien dat ze er,  als ze oud zijn geworden  niet blij meer mee zijn. Apart wel, na alle felle kleurtjes nu voor grijs te kiezen.

Wel een lekker rustig kleurtje

• 17 oktober 2017

Het is de nieuwe haartrends

Richard (smile)"grijs"

ik heb vogende week 2 afspraken staan

• 17 oktober 2017

Ben het helemaal met je eens Margriet.

Ik stond onlangs bij de kassa van een supermarkt achter een kind+moeder+oma. De moeder had haar haren grijs geverfd en de (zeer waarschijnlijk grijze) oma had haar haren rood geverfd! Prediker schreef al 'Alles heeft zijn uur en ieder ding onder de hemel zijn tijd'. Dat geldt ook voor grijs worden, het is een natuurlijk proces. Draag je grijze kroon met trots ☺

• 18 oktober 2017

Ik wou ook zomaar ff kwijt dat men geen filters moet gebruiken op de foto's zodat men er veeeeel beter uit ziet haha...Je ziet geen pukkeltje of rimpeltje meer en iemand van 50 ziet er uit als iemand van 20.
    Het gezicht ziet er zo mooi uit dat het net porselein is ...Je kan het wel gebruiken als je wil soliciteren bij madam tussaud de wassenbeelden museum maar laat hier je eigen gezicht zien :-)8+)

• 18 oktober 2017

Zou dat hier gebeuren Richard....die filters? Hoe moet je dat doen haha, ik heb gelukkig geen pukkeltjes meer en de rimpels vallen ook erg mee.

Tja al dat bedrog schiet niet op hè, want je gaat toch een keer door de mand vallen8-o

• 18 oktober 2017

Ja hoor gebeurd hier ook hoor Jane..En ja dan val je flink door de mand bij een date haha

• 18 oktober 2017

Misschien zit dat in de genen Jane ,  een mooie huid !

Rimpels opzicht is niet erg hoor  het hoort bij het ouder worden . Bij sommige vind ik t mooi staan.

Ik heb ook geen pukkeltjes , tja de rimpels volgens mij valt t wel mee tot nog toe .

Ja Richard (smile) Hoe doe je dat ,,,filteren ,,

18 oktober 2017 gewijzigd door LOUISE127

• 18 oktober 2017

Louise dat zijn apps op je telefoon die een laagje over het gezicht plaatst zodat je een stuk knapper uitziet op de foto haha.

Ik had het eens eerder gepost maar hier nogmaals een gedichtje voor de knappe foto geshopte dames op mijn deze site:-)

Filtertje filtertje op mijn phone.
    Dankzij jou ben ik wonderschoon
    Een pukkel en een rimpel op mijn pan.
    Een filter erover en je ziet er niks meer van.
    Ik zie er anders uit op straat.
    Maar op facebook heb ik een mooi gelaat.
    Telefoontje telefoontje in mijn hand.
    Dankzij jou ben ik de mooiste van het land.:-)

• 19 oktober 2017

Hahaha  Richard  dat is een leuke

19 oktober 2017 gewijzigd door LOUISE127

• DIGIPEET165

19 oktober 2017

Richard:

die kende ik niet;

wel een hele goeie!

• 19 oktober 2017

:-)8+)

• KERRY154

20 oktober 2017

@Richard, dank je wel voor deze heerlijk gedicht :-)

Nooit eerder gelezen, dus LOL terwijl ik het leest achter de laptop hahahahaha

@Jane Ik heb ook geen filter gebruikt ...

dankzij mijn gene heb ik nog een gladde huid en weinig rimpels.

51 – 75 van 1360    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4 ... 55  Volgende Plaats reactie