De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

951 – 975 van 1032    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 38  39  40 ... 42  Volgende Plaats reactie

• LINDA978

30 september

ZOMAAR,

...de Heere is mijn Herder. Prachtig bezongen door Remco Hakkert☺

• LEJO464

4 oktober

• LEJO464

13 oktober

• LINDA978

13 oktober

Dat is vlak bij mij, dit volk, hihi

Mijn oudste dochter heeft op haar 17e verkering gehad met een jongen hier ergens uit een dorp, en volgens mij zat zijn moeder ook in dit toneelgezelschap. Maar weet het niet zeker of het dit gezelschap was. Klinkt mij zo bekend in de oren:-)

• RICHARD157

13 oktober

Vaak zit ik er zo bij als ik antwoord geef op 1 van jullie mail of op een topic..
    Dat wou ik zomaar ff laten zien haha.

(foto verwijderd)

14 oktober gewijzigd door RICHARD157

• LINDA978

13 oktober

Nou, je mag best trots zijn op zo,n mooi huisje ook. Ziet er mooi uit. Leuke salontafel trouwens:up:;-)

Alleen ik had dat kussentje even netjes in de hoek gelegd voor de foto:-p

• 13 oktober

Ziet er leuk uit hoor.Je hebt zelfs het nodige leesvoer altijd klaar liggen.:-)

• 13 oktober

@Richard

Mooi hoor en 4 Bijbels op tafel, ik heb er maar 1 op tafel liggenO:)

Wie volgt met een foto?:-x

13 oktober gewijzigd door JANE993

• LEJO464

13 oktober

Jouw tafel heeft zelfde motief als mijn laminaatvloer, Richard.
    Ik heb het ooit gekocht als "woodart"bij Praxis... dacht ik...

• RICHARD157

13 oktober

Linda hahaha ..vrouwen zien ook alles hé :-)..Jazeker ben ik heel blij met mijn flatje:-)

Jane en Petra.. ja ze liggen altijd op tafel en ik heb er eentje naast me liggen op de bank..Het zijn verschillende vertalingen..Willibrord, NBG'51, NBV, HSV en de SV haha..

Lejo haha...Dan zou het niet slim zijn als jij deze tafel in je woonkamer zou hebben staan want door de camoflage zou je steeds je glas naast de tafel zetten haha.

13 oktober gewijzigd door RICHARD157

• LEJO464

13 oktober

Dan zet ik 'm dwars, dan krijgt het weer diepte...

• REENA990

13 oktober

Leuke woonkamer Richard😀 netjesss

Jaa die kussen...hihi Linda 😂

• RICHARD157

13 oktober

Haha ik had die kussen weg moeten knippen :-)

• 13 oktober

Had je eerst niet een witte tafel Richard? ja vrouwen hè

Dat kussen ligt prima, zo kan je zien dat er wordt geleeft, het moet ook geen toonzaal zijn (sorry Linda)

Nouja ik ben zelf ook nogal netjes in mijn huis, dus ik snap Linda wel hihi

• 13 oktober

Mooie tafel Richard netjes hoor!

• RICHARD157

13 oktober

Dankjullie..Jane, aan je geheugen mankeert niks..Dat klopt indd :)

• LINDA978

14 oktober

Richard,

In de andere topic van Dreeke noemde je Chuck Missler.

Wow, wat een fijne uitlegger zeg, en bedankt dat je deze man even noemde.

Ik heb nu die ene gezien met als titel: De Bijbel in 24 uur. Plaats deze ook even hier:-D

Ik citeer even een stukje daaruit:

Het oude Testament nam ongeveer 2000 jaar in beslag, het Nieuwe Testament slechts 1 levensloop. Veel van de documentatie is gelijktijdig opgetekend. Dezelfde periode.

De Bijbel praat ook over de restauratie, het begin van de restauratie van Israel.

Waarom de Bijbel NU in deze tijd bestuderen?

Een hele grote reden is dat we geloven dat we in een periode belanden waarover de Bijbel meer zegt dan over welke periode in de historie dan ook....

...we geloven dat u en ik in een periode worden geslingerd waarover de Bijbel meer zegt dan over de periode van de Evangelien. Eigenlijk hoop ik dat u dat niet zomaar accepteert. Ik reken er op dat u dit zelf onderzoekt.

Dit te onderzoeken houd 2 dingen in, zo zegt Chuck:

• 1 uitvinden wat de Bijbel zegt.
    • 2 De actualiteiten in de gaten houden.

Ik stel voor, hoe meer u weet over de actualiteiten in Israel, Europa, China en in technologie of wat dan ook, en hoe meer u weet over de strategische horizon er uit ziet, hoe meer u in gaat zien hoe dit alles in het klassieke Bijbelse profetische scenario past.

Gewoon, erg leerzaam wat hij allemaal noemt, en dingen die ik nog nooit zo had bekeken:-)

Ik zal proberen iedere week ook een lezing van hem te beluisteren.

• RICHARD157

14 oktober

Jazeker Linda, dit is een hele slimme broeder in de Heere..Heel interessant..
    Het is niet zomaar een prediker die een preekje doet maar iemand die diepe geheimen uit de Bijbel ontrafelt en uitlegt..
    Het kost je wel 24 uur van je tijd maar jr steekt er zeker wat van op hoor haha.

14 oktober gewijzigd door RICHARD157

• 26 oktober

www.mupload.nl/img/5iswzs9.jpg

• REENA990

26 oktober

👍🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️

• 27 oktober

www.mupload.nl/img/mkhz4g6bnt.jpg

• 27 oktober

Hahahaahaha ..... leuk @ Francisca

• 27 oktober

Hij is geweldig Francisca!

• LINDA978

27 oktober

Hahaha, ja...dank je wel. Ik zou het zo weer vergeten8+)

• LEJO464

27 oktober

Humor 8-);-)8-)

951 – 975 van 1032    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 38  39  40 ... 42  Volgende Plaats reactie