De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

976 – 1000 van 1028    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 39  40  41  42  Volgende Plaats reactie

• LEJO464

27 oktober

@Francisca, die voorgaande foro verdient ook nog een pluim hoor !!!
    Ook de tekst is duidelijk !!!

• 27 oktober

Soms kom je zulke mooie of leuke dingen tegen he. meestal plaats ik ze wel op facebook maar soms kan ik het niet laten om ze ook hier te delen :-)

• 27 oktober

Maar ik heb mijn vrijheid en ontspanning gevonden in het realiseren dat het toch maar voor een uurtje zou zijn. Daarna wil ik hem weer terug.......:-D

• 27 oktober

FRANCISCA289 schreef:

Soms kom je zulke mooie of leuke dingen tegen he. meestal plaats ik ze wel op facebook maar soms kan ik het niet laten om ze ook hier te delen :-)

Dat doe je goed, juist omdat je een selectie maakt en bijzondere dingen hier plaatst. Dankjewel

• 27 oktober

@Francisca

:up:<3

Mijn klok heb ik jaren geleden weggegeven, die kan niet meer terug:-x

27 oktober gewijzigd door JANE993

• REENA990

27 oktober

Hij is leuk jou plaatje @Francisca ..mogen we nou n uurtje langer blijven liggen? 🤔

• SARI439

27 oktober

[Weggehaald door redactie.]

27 oktober gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 27 oktober

Wat is er aan de hand,leg eens uit!

27 oktober gewijzigd door LOUISE648

• 27 oktober

Ja Reena....je mag een uurtje langer blijven liggen....Zelfs wel 2 als jij dat wilt ;-)

• 27 oktober

Hhahaha

• 27 oktober

Sari: ik maak me zorgen om jou! En doordat je me vanmiddag blijkbaar hebt geblokt moet ik het maar op deze manier doen. Kan ik je helpen? Wil je bellen? Geef dan je nr. ff via de mail.

• 27 oktober

Ja sari heel vervelend jij hebt mij ook geblokt een tijdje terug ...kan je dus ook niet mailen

27 oktober gewijzigd door LOUISE648

• 27 oktober

Sari, niemand wil dat jij gek gaat worden, niemand wil je verdriet doen. Maar als je mensen blokt dan wordt het onmogelijk om naar je om te zien.

• 27 oktober

Dat klopt ook ...maak me zorgen !

• 27 oktober

Ik begrijp haar wel. Soms lees ik opmerkingen tegen haar die wel een beetje onvriendelijk,soms zelfs kleinerend, overkomen ;-)

• 27 oktober

Soms vergeet men weleens dat er iemand achter dit schermpje zit, een mens met gevoelens, emoties. Je weet niet hoe iemands dag was, hoe iemands leven is, waar men doorheen gaat of wat men heeft meegemaakt. Daarom is het altijd belangrijk om iemand vriendelijk te blijven benaderen (voor zover in je vermogen ligt) ook al erger je je soms. vaak is het ons eigen karakter ;-)
    Ook ik heb daar weleens last van ;-) Maar mijn gebed is;
    Heer. aub help mij iedereen te zien door uw hart en lief te hebben zoals U dat doet.... mijn naaste liefhebben :-)

Gods zegen lieverds

• PAULA777

27 oktober

Niet zo respectvol naar Sari toe. Als zij  mensen blokkeert dan is het haar duidelijk teveel geworden. Hier op een openbaar forum over haar schrijven, hoe goed ook bedoeld, kan heel averechts werken.

27 oktober gewijzigd door PAULA777

• DREEKE742

27 oktober

Ik begrijp haar wel na afgelopen dinsdag... Er zijn hier mensen die zich in het openbaar vriendelijk voordoen en vervolgens valse informatie naar de beheerders sturen. Anders was ik nooit geblokt geworden afgelopen dinsdag. Chris kwam met informatie die ik per mail met 1 persoon had gedeeld... dat had hij nooit kunnen "weten". Sorry Chris, maar dit is de waarheid!!

[Reactie Chris: De waarheid is Dreeke dat ik je expliciet heb gezegd dat dat NIET het geval was. Ik ben er niet blij mee dat je nu onwaarheden verkondigt op het forum. En zelfs al zou het waar zijn: op welke manier bouw je de gemeente van Christus op met zo'n post? Zaai je deugd, liefde en goedheid? Of zaai je achterdocht en vijandigheid?]

27 oktober gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 27 oktober

Hoop dat je degene hebt aangesproken Dreeke, die jou een blokkade heeft bezorgd.

• DREEKE742

27 oktober

Nee Sandra, Chris regelt het zich maar en verder heb ik het bij God neergelegd en laat dat fijn bij Hem liggen. 😊

Die persoon weet dat heel goed en ik ga gewoon fijn door met m'n leven. Heb genoeg meegemaakt om me daar verder niet druk om te gaan maken.

Maar ik begrijp de reactie van Sari dus heel erg goed.

27 oktober gewijzigd door DREEKE742

• 28 oktober

www.mupload.nl/img/tq91gnv6.png

• 30 oktober

www.mupload.nl/img/zhsc9t3.jpg

• 30 oktober

:-D:-D:-D:up:

• 30 oktober

:up::-)

• 30 oktober

He ,ineens nog meer mensen hier vertrokken ?

976 – 1000 van 1028    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 39  40  41  42  Volgende Plaats reactie