De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1201 – 1225 van 1434    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 48  49  50 ... 58  Volgende Plaats reactie

• BERT970

27 maart

FRANCISCA289 schreef: www.mupload.nl/img/h1eoxt.gif

Wat een enoorrrmmmm lastige vlieg is dat toch !!!! Hij blijft daar maar rondcirkelen!! Irritant!!🤨😎

• NATASCHA934

28 maart

Nou, dan eerst maar in mijn fantasie en later misschien nog 's in het echt. (lol)

Ok, wie hebben nu voor de lentebus om naar PHL te gaan?
    Bert,

Esli,

Natascha,

wie gaat er nog meer mee? 😁

BERT970 schreef:

O, hahaha! Ik ben nog nooit in Phantasialand geweest? Jij wel? Maar mag beide hoor! Echt en "onecht"!!!😁😁😁

• BERT970

28 maart

Whahahaha!! Lol !!!😂😂😂

• 28 maart

Ja he.....lijkt mij wel :P8+)

BERT970 schreef:

Wat een enoorrrmmmm lastige vlieg is dat toch !!!! Hij blijft daar maar rondcirkelen!! Irritant!!🤨😎

• 28 maart

Wie van de dames  is er lid van Family7?

• 28 maart

@Francisca

Nog niet, maar ik kijk wel veel programma`s op fam 7, ben heel blij met deze zender:up:

• 28 maart

Ik kijk er ook regelmatig naar

• 28 maart

Ja, ik heb het in mijn zenderpakket. ik had een pluspakket bij mijn provider genomen zodat ik ook family7 kon zien. Nu heb ik een aflevering van iets gemist maar kan het niet terug kijken mits ik dus betalend id word van family7. Het is een aflevering van het bloedverbond

• NATASCHA934

28 maart

Ja, ik heb ook Fam7. Heel blij mee.:up:
    Ben er zowel lid van als dat ik het op tv kan zien.

28 maart gewijzigd door NATASCHA934

• 28 maart

Ik zie op hun pagina dat het maar een kleine bijdrage is wat ze vragen dus ik zal er lid van worden, je steunt tevens Gods werk. Mochten meer mensen dit willen doen...
    www.family7.nl/internet-tv

Kosten
    Voor het gebruik van Family7 internet tv, vragen wij een klein bedrag van 3 euro per maand. Met dit bedrag betalen wij de onkosten die wij maken om deze service te bekostigen. Verder sponsor je hiermee het werk van Family7. Zo worden wij in staat gesteld om meer programma's te maken en aan te kopen om zo via de televisie het Evangelie in Nederland te verspreiden.

• NATASCHA934

28 maart

Ja, precies... is maar 3 euro plus dat je idd Gods werk steunt. Daarom ben ik er ook lid van geworden. Maar je mag tot die tijd wel via mijn abo hoor, om dat programma te zien. Laat me maar weten dan.

• 28 maart

Ik ben al lid geworden, maar lief van je aangeboden. Dank je wel xx

• NATASCHA934

28 maart

Ow ok. Dat is mooi snel en voordeel: je kunt meteen kijken.:up:
    Maar graag gedaan. :)

Ik ben nu aan het kijken naar De Tekenen der Tijden, met W. Glashouwer. Echt heel goed en interessant.

• 28 maart

Ik ben ook lid! Ik vind het een zegen, dat we deze zender in Nederland hebben. Prachtige programma's!

• 28 maart

Als je lid bent kun je ook de programma's terugkijken !

• 28 maart

ja klopt Jane, Als ik via de tv kijk, dan kan ik tot een week terug kijken of een week vooruit opnemen.
    Nu kan ik de hele studie terugkijken :-)

Me so happy <3

• NATASCHA934

28 maart

Fijn voor je Francis.:up:

• NATASCHA934

28 maart

Dalijk om 15.30 u op Fam7 een programma over Gods plan voor relaties, liefde en huwelijk.
    Ik weet niet of het wat is hoor, ken het niet, maar ik dacht: meld het hier toch even. :)
    Ik ga zo wel kijken denk ik. Moest eigenlijk nog tig andere dingen doen, maar ben te moe. Morgen weer een dag.

Dit staat er over het programma:

15:30

The Song

Of je nu jaren aan het daten, verloofd of al getrouwd bent, THE SONG zal je helpen Gods plan voor relaties, liefde en huwelijk beter te begrijpen. Met eenvoudige bijbelleer over het boek Hooglied van dominee en bestsellerauteur Kyle Idleman, is THE SONG een openhartige verkenning van relatieproblemen in de echte wereld. Thema's zoals daten en romantiek, intimiteit, conflicten, herstel en het cultiveren van echte toewijding komen voorbij in deze 6-delige serie.

• 28 maart

Bedankt voor de tip, Natascha!

Vanavond om 21.30 is een programma over 'De ware ontmoeten' te zien bij Family 7. Life Focus TV, is een uitzending over daten. Die staat al langer in mijn agenda.

28 maart gewijzigd door ANNE402

• NATASCHA934

28 maart

Jij ook bedankt voor de tip, Anne.:up:

• 28 maart

De bijbelstie over "het bloed verbond" is het een aanrader
    om iig aflevering 10 en 11 te beluisteren :-)

• NATASCHA934

28 maart

Nou, we krijgen het nog druk, hihi.. Ook bedankt voor de tip, Francis.:up:
    Maar ik denk toch dat ik het eerst maar 's even houd bij De Tekenen der Tijden en dan kijken waar ik op dat moment behoefte aan heb.

• NATASCHA934

28 maart

Ik denk niet dat ik The Song verder ga kijken; sprak me niet echt aan, hoewel er op zich wel goede dingen in gezegd werden.

• 28 maart

the Song is eigenlijk een film, alleen ben de naam vergeten, en dat is wat ze laten zien, elke keer een stukje film en dan wat uitleg ;-)

28 maart gewijzigd door FRANCISCA289

• 28 maart

Wat leuk dat jullie ook naar  family 7 kijken😀

Ik ben al jaren lid en kijk regelmatig. De verschillende bijbelstudie series vind ik heel goed en leerzaam.

Ben blij met deze zender!

1201 – 1225 van 1434    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 48  49  50 ... 58  Volgende Plaats reactie