De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1276 – 1300 van 1411    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 51  52  53 ... 57  Volgende Plaats reactie

• BERT970

1 april

Ja kan niet anders!! Chris......we hebben je door hoor!!😁😎🤣

1 april gewijzigd door BERT970

• 1 april

En wie gaat deel 2 openen?😛 Beter om het slotje eraf te halen, hihi😁

1 april gewijzigd door ANNE402

• NEEL074

1 april

😂😂😂

• 1 april

BERT970 schreef:

Zit jij hierachter Petra??? Samen met Chris??😂

Uiteraard Bert! Je weet hoe ik ben... altijd "in" voor een goeie grap. Je snapt dat hier weken over gebrainstormt is.... Zoiets schud je maar niet zomaar uit je mouw.. 8+)

• 1 april

Hahaha😂, wie vandaag veel online was - jij Bert?😛 - is er echt ingetrapt😁

• BERT970

1 april

PETRA740 schreef:

Uiteraard Bert! Je weet hoe ik ben... altijd "in" voor een goeie grap. Je snapt dat hier weken over gebrainstormt is.... Zoiets schud je maar niet zomaar uit je mouw.. 8+)

😂😂😂 Petra!!👍👍👍

• 1 april

Goeie grap hadden Chris en ik bedacht he? Dat je dat zo snel doorhad @Bert.... Pluim voor jou hoor :up:

• 1 april

Ik had dat van die topics door hoor, Petra😁

• BERT970

1 april

Je schudt het niet Zomaar uit je mouw Petra! Maar Zomaar was gelukkig "zomaar" nog open gebleven!!😁🤣👍

• 8 april

Een topic schijnt dus echt vol te kunnen zijn, dus was geen 1 april grap.😁

Dat vind ik pas een goeie grap, een 1 april grap die dat niet blijkt te zijn.😂🤗

• NATASCHA934

8 april

Het kan aan mij liggen, maar ik snap er echt niks meer van, hahaha...

• 8 april

Humor :)

ANNE402 schreef:

Een topic schijnt dus echt vol te kunnen zijn, dus was geen 1 april grap.😁

Dat vind ik pas een goeie grap, een 1 april grap die dat niet blijkt te zijn.😂🤗

• 8 april

He Bert waar is je foto?

• 8 april

Huh, da's raar!

• BERT970

8 april

Even weg! Dan hoeven jullie er niet meer tegenaan te kijken!

Misschien krijg ik daar ook wel "strafpunten" voor! Maar ik dacht dat dat toch een eigen vrije keuze is!? .......Ik hoop van wel !

• 8 april

Jammer Bert! Met foto ben je veel leuker 😉

• 8 april

PETRA740 schreef:

Jammer Bert! Met foto ben je veel leuker 😉

Vind ik ook!

• 8 april

Vind ik ook Bert 🤓

• NEEL074

8 april

Ja Bert gewoon met foto hoor

• 8 april

Bert zonder foto is niet voor niks denk ik, ergens anders iets gelezen wat niet zo leuk voor hem is

Weet effe niet meer in welk topic het stond:-)maar volgens mij is hij wel gekwetst door mensen hier.

8 april gewijzigd door JANE993

• NEEL074

8 april

JANE993 schreef:

Bert zonder foto is niet voor niks denk ik, ergens anders iets gelezen wat niet zo leuk voor hem is

Weet effe niet meer in welk topic het stond:-)maar volgens mij is hij wel gekwetst door mensen hier.

Jammer als dat gebeurt.

• BERT970

8 april

JANE993 schreef:

Klopt Jane!

Zie Zwemtopic!....

Een grapje/kwinkslag is kennelijk voldoende om jezelf in problemen te brengen! Dus.....wees voorzichtig met grapjes!!

Ik denk erover een speciale "Graptopic" te maken! Voor grapjes die je zou willen maken op een bepaalde topic maar die daar niet op mogen! Een soort " Grapvergaarbak" of "Grapprullenbak"!?😁

• BERT970

8 april

Zo beter????

• 8 april

Verstoppertje spelen Bert ?

• 8 april

Gelukkig, Bert is weer zichtbaar.

1276 – 1300 van 1411    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 51  52  53 ... 57  Volgende Plaats reactie