De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1376 – 1400 van 1499    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 55  56  57 ... 60  Volgende Plaats reactie

• 12 juni

De hartelijke groeten van Bert !

Hij mist de site ook best wel, komt vast wel weer terug !

12 juni gewijzigd door JANE993

• 12 juni

Namens Bert het volgende:

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij: fijn om te mogen vernemen dat er naar mij gevraagd word. Het gaat goed met mij. Ik ben meestal goed gemutst en positief. (Met lachen schijn je meer spieren te gebruiken dan met huilen! :-D) Gods Woord zegt ook dat we goedsmoeds moeten zijn! Er wacht ons immers een zalige toekomst! Ik kijk regelmatig op de site. Ik volg de verschillende topics en ja, soms "kriebelt" het dan wel. Misschien dat ik nog terug kom maar dat hangt natuurlijk van Chris af! "Of ik door de keuring kom!"

Ik wens jullie allemaal Gods zegen en misschien tot over een poosje!

Bert.

12 juni gewijzigd door PETRA740

• SARI439

12 juni

zou gezellig zijn!:-)

• ANNE402

12 juni

PETRA740 schreef:

Namens Bert het volgende:

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij: fijn om te mogen vernemen dat er naar mij gevraagd word. Het gaat goed met mij. Ik ben meestal goed gemutst en positief. (Met lachen schijn je meer spieren te gebruiken dan met huilen! :-D) Gods Woord zegt ook dat we goedsmoeds moeten zijn! Er wacht ons immers een zalige toekomst! Ik kijk regelmatig op de site. Ik volg de verschillende topics en ja, soms "kriebelt" het dan wel. Misschien dat ik nog terug kom maar dat hangt natuurlijk van Chris af! "Of ik door de keuring kom!"

Ik wens jullie allemaal Gods zegen en misschien tot over een poosje!

Bert.

Dank je wel, Bert! Ik hoop 'tot ziens!'😉🙋🏻‍♀️

• 12 juni

🔊Ja, komt vast goed hoor. Je intenties zijn echt niet verkeerd,  en dat ziet en weet  Chris echt wél!

😁😉

• 12 juni

Graag zou ik je terug zien Bert. Je hebt wel een kort lontje maar je bent hardstikke eerlijk en integer én je maakt altijd excuses als je doorhebt dat je weer doorgeschoten bent.

Ik hoop echt dat Chris je weer toelaat.

• 12 juni

Ja precies Dorcas, een kort lontje maar eerlijk en integer en niet te beroerd om exuses te maken:up:.

12 juni gewijzigd door JANE993

• ANNE402

12 juni

Zo ken ik hem ook!

• 12 juni

Dus...hoop ik dat Chris hem vraagt terug te komen. Hij hoort hier gewoon.

• 12 juni

Mee eens!!!

• 13 juni

Ik heb hem maar even mee gemaakt. maar ik vond zijn geloofsovertuiging altijd heel oprecht en zou het ook wel leuk vinden als hij weer meedeed.

• 13 juni

Ik kreeg zonet plotseling een kind hier gedumpt...hihi een boefje van 1 jaar en 9 maanden. Volgens mij is dit een teken dat ik voor de 3e keer oma ga worden vanavond/vannacht 😍☺😁

• 13 juni

Spannend Linda

Blijft altijd weer speciaal

• BOUKJE461

13 juni

Oooh Linda spannend....... maar wel gezellig dat je een klein logeertje hebt.

Leuk hoor voor de derde keer oma.!

• 13 juni

Dank jullie wel. Ja, echt spannend. Mijn eigen kind...ligt er nu middenin. Bij de andere 2 bevallingen wist ik er niks van. Maar nu moest  het wel, omdat mijn dochter Thijmen alléén bij mij laat slapen. Nou, fijn dat ik het óók even kwijt kon op het forum😁😊

• BOUKJE461

13 juni

Plezier met Thijmen en geluk. En we horen wel weer.....

• 13 juni

Spannend Linda! weer een knuffel erbij :)

• 13 juni

Ja , Noud is er🤗😊.

Alles is goed gegaan, en hij is vanavond om half 9 geboren. Ik heb hem even op mijn profielfoto.  Hij is zo'n mooie baby😍

Heb ook al even een filmpje van hem op mijn watchapp 🤗

De Heere heeft het alles wél willen maken. Hem alle eer😁

• ANNE402

13 juni

Gefeliciteerd, Linda!

• 13 juni

Dank je wel😁😊

• 13 juni

Gefeliciteerd Linda ...die foto zal wel afgekeurd worden als profiel foto !😚

• 13 juni

Van harte Linda. Dat je er maar veel vreugde aan mag beleven.

• 13 juni

O wat schattig om te zien! Van harte gefeliciteerd oma Linda leuk dat je dit deelt!  :up:

• 14 juni

Aaah wat een mooi kindje

Gefeliciteerd !

• 14 juni

🎶🎶Dank jullie wel🎶🎶☺

1376 – 1400 van 1499    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 55  56  57 ... 60  Volgende Plaats reactie