De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1401 – 1425 van 1434    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 56  57  58  Volgende Plaats reactie

• 14 juni

Gefeliciteerd!..:-) lief kindje!!

• 14 juni

Linda gefeliciteerd, een mooie baby op die foto.:-):up:

• 14 juni

Van harte Gefeliciteerd Linda, wat een prachtige kleinzoon en leuke naam ook.

🎂🙏💜

• 14 juni

gefeliciteerd linda!

• 14 juni

Dank jullie wel allemaal☺😊

• BOUKJE461

14 juni

Gefeliciteerd oma Linda, een prachtige kleinzoon!

Geniet met elkaar!

• 15 juni

Gefeliciteerd oma Linda 😊

• 15 juni

Dank jullie wel hoor. Wat aardig en lief🤗😁

• 15 juni

Ik denk dat het waar is, dat de Bijbelbelt mensen van het ware evangelie afhoud, misschien niet altijd maar voor een groot deel wel.

• 15 juni

Indrukwekkend, Jane! Wellicht wat zwart-wit, maar de Boodschap is helder!

• 15 juni

ANNE402 schreef:

Indrukwekkend, Jane! Wellicht wat zwart-wit, maar de Boodschap is helder!

Ja Vind ik ook Anne

• BOUKJE461

28 juni

Na 3 maanden weg te zijn geweest, had ik enorm de drang om  wat meer pit in het forum te krijgen...( forum , welke ik van buiten af volgede  leek dood te bloeden) .

Ik kwam terug en heb veel nieuwe pogingen gedaan om weer leven te krijgen in topics/ forum......

Velen zijn nooit beantwoord. En ik had aangenomen dat de mensen op forum behoefte hadden aan geestelijke verdieping. Maar juist die topics  werden niet beantwoord, men ging liever een letterveranderen of ander dat soort spelletjes....

Het feit dat ik denk/ weet dat energie stopen in  een forum zeker geen resultaat heeft en een critische mengen direct gewist wordt door redactie , geeft dat ik niet langer energie ga steken in SC. Na bijna maand vroeg SC om geld om weer te verlengen. Maar nee ik stop en wens jullie het allerbeste en hoop dat er nog kritische christenen over blijven...

Het beste  en groetjes,

Boukje.

• 28 juni

Het heeft niets met wel of niet kritische christenen te maken Boukje.

Maar domweg dat dit een openbaar forum is. Velen lezen wel maar reageren niet omdat het open is en iedereen maar mee kan lezen.

Je vraagt regelmatig persoonlijke zaken te delen op het forum. Daar zal ik ook zeer zeker niet aan meedoen of op reageren. Juist omdat alles openbaar is.

• BOUKJE461

28 juni

prima en dat snap ik ook.... maar er werd wel gevraagd naar meer christelijkeonderwerpen, want ook toen waren de spelletjes niet geliefd werd gezegd ( doen het nu het beste).

Maar er zijn ook op vele topics neutrale antwoorden mogelijk ( anders had ik de vraag niet gesteld). maar negernes reactie op...... dan denk ik, waarom vragen naar betere topics met christelijke onderwerpen als je alweet dat je er nooit op reageerd.Nou goed ik heb wederom een poging gedaan.... en als men niet anders wil dan is het zo...

nogmaals het beste.

• 28 juni

@Boukje

Het niet/weinig reageren op serieuze topics zegt m.i. niet iets over al dan niet een kritisch christen zijn. Dat kun je op andere plekken wel zijn. Iedereen die hier staat, maakt zijn eigen keuzes hierin. Na een werkdag heb ik vooral behoefte aan een spelletje, wat m.i. niet hoeft te zeggen dat ik niet kritisch ben.

Ik wens je alle goeds toe!

• BOUKJE461

29 juni

Dat is wat ik een helf jaar geleden ook vol verbazing las: al die spelletjes..... Sc moest volgens velen een andee soort forum speciaal voor spelletjes openen, spelletjes verdreven de serieuze christelijke onderwerpen en moesten weg.... Als je nu kritisch die berichten na leest . zijn dat de mensen die bijna niets anders dan spelletjes aan hebben geraakt....

nou ja laat maar , maar ik weet dat ik meerdere malen mijn best heb gedaan om wat verdieping te brengen.....

het beste.

• 29 juni

Ik ben gek op die spelletjes , geeft ontspanning ...

Serieuze onderwerpen zijn ook prima ...maar alles staat wel openbaar en er zijn zoveel meningen over allerlei onderwerpen ..

• 29 juni

Je kunt inderdaad 2 dingen doen, dit accepteren of weggaan. Mensen zijn niets verplicht. Voor mij is SC vooral een stukje ontspanning. Ik moet op mijn werk van alles, maar hier niks. Soms voel ik behoefte te reageren, maar vaak ook niet. Een topic over zelfdoding, vind ik best zwaar. Ik heb daar ook niet zo'n duidelijke mening over. En dan zwijg ik liever.

Ik wens je oprecht alle goeds toe!

29 juni gewijzigd door ANNE402

• 29 juni

• 29 juni

Voor mij is het dat ik al heel lang lid ben en op het forum heb meegedaan en of gelezen. Op een gegeven ogenblik zijn er zoveel onderwerpen al geweest, vaak meerdere malen,, ook op een andere site.

En nu met het warme weer merk ik bij mijzelf dat ik ook minder zin heb in  forum.

En ik heb nooit aangegeven dat ik spelletjes niet leuk vind, simpel maar wel ontspannend. En tussen door wat dollen in de spelletjes😁.

@Boukje, bedankt voor je inzet in ieder geval en alle goeds met Gods Zegen hierbij.

• 29 juni

Persoonlijk vind ik het prachtig om met elkaar Gods Woord te overdenken. Maar ik zit zelf in een hele drukke periode, en dan is het soms nodig om het forum naast je neer te leggen. Verder Boukje had ik 1 klein kanttekeningetje/suggestie...en dat is om niet teveel topics te openen, maar gaan zoeken waar je eventueel een leuk gesprekje over op kan starten. Komt er geen reactie...Nou, misschien de volgende wél! Beetje creatief zijn! Er zijn zóveel topics voor handen. En Gods Woord leert ons toch ook zo simpel om te geven en niet terug te verwachten?

Hoop echt dat je blijft, en dat je dit misschien gaat overdenken.

En anders wens ik je Gods zegen toe in alles wat je doet.

Liefs,

Linda

• 29 juni

@boukje

Ik heb bewondering voor het feit dat jij je hebt ingezet hiervoor, ook al is het door verschillende redenen dan niet opgepakt.

Het klopt inderdaad dat er behoefte was aan meer diepgang op het forum en minder spelletjes.

Jou intentie was in elk geval goed, dat wilde ik even tegen je zeggen🤗

• 29 juni

Boukje leuk geprobeerd hoor! weet je "ook christenen" hebben wat ontspanning nodig  vooral als men een relatie probeert op te bouwen, terwijl je gescheiden bent en achtergebleven met kinderen dan heb je zoveel na te denken bij een nieuwe op te bouwen relatie dat via de side wat ontspanning heel prettige afleiding is dan valt een diepgravend geestelijk onderwerp al gauw te zwaar en af. Wij zijn als christen mensen bekent met de Bijbel en proberen God's opdracht dagelijks te zoeken en eerlijk gezegd is dat al een zoektocht op zich elke dag weer..en.. als je dan toch zo dapper bent om te proberen met een partner weer een weg te zoeken dan heb je zoveel om over na te denken, dat een spelletje meer afleiding geeft en inderdaad zoals Laura ook al zegt (en daar ga ik zeker ook vanuit) dat jouw intentie goed was. Ik sluit mij van ganzer harte bij de  woorden van Linda en Laura aan.  <3.  

• 5 juli

zonnige foto bettie!:-)

• 5 juli

Ja een mens wil weleens wat anders nietwaar? en van zonnige momenten kunnen we genieten toch?

1401 – 1425 van 1434    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 56  57  58  Volgende Plaats reactie