De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1426 – 1450 van 1519    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 57  58  59 ... 61  Volgende Plaats reactie

• LINDA978

11 juli

O, haha...de tranen biggelen over mijn wangen😂😂😂

Ik dacht: " ga even kijken of er via YouTube panfluit lessen zijn 😂😂. En ja, warempel.  Een man die de eerste les op YouTube heeft gezet. Ik kijken, haha maar...ach, kijk zelf maar😅😂

• 11 juli

HI HI Wat een rare snuiter Linda😁,wil jij dat ook gaan leren dan? Met van die rare sprongen in het rond erbij.

Ga je jou lessen ook hier plaatsen dan?  Dan zullen er ook tranen over onze wangetjes biggelen 😀

• LINDA978

11 juli

Hihi, ja, echt een rare snuiter hé?😂

Dit kwam per ongeluk zo even uit, en wilde dit graag even delen, n.a.v. mijn reactie in: "Muzikale Fruitmand... Als het maar met muziek te maken heeft" 😊

11 juli gewijzigd door LINDA978

• 12 juli

Hoe vind je zoiets zeg! komisch is het wel!

• LAURENT014

12 juli

Heel grappig Linda ! 8+)

• LINDA978

12 juli

BETTIE628 schreef:

Hoe vind je zoiets zeg! komisch is het wel!

Nou, gewoon...Ik zocht panfluit les op YouTube 😂

• DAYSINDA912

12 juli

Beste Linda, hoe krijgt jij deze filmpjes hier te plaatsen?%-/ Ik vind het goed van jou, knap hoor. Ik had het vorige jaar geprobeerd, zonder resultad

• LINDA978

12 juli

Hoi Daysinda,

Nou, als je naar YouTube gaat, en je hebt een filmpje gevonden...dan druk je op desbetreffend filmpje.

Je ziet dan een schuine pijl die naar rechts wijst...En als je daarop drukt staat er:

Link kopiëren.  Daar dus op drukken en dan is automatisch je filmpje gekopieerd.

Dan kun je hier op samenchristen inloggen, dan in je gewenste topic in je post : plakken...En klaar is het.

Het komt misschien moeilijk over, maar het is kort gezegd kopiëren en plakken.

Héél veel succes 😁

12 juli gewijzigd door LINDA978

• 14 juli

Onderstaande las ik in ons kerkblad en wil dit even met jullie delen:

Wat is eeuwig leven? Een monnik, die zich over deze vraag het hoofd brak,
    liep eens te dwalen in het bos toen hij een nachtegaal hoorde zingen.
    Verrukt bleef hij staan. Hij luisterde en luisterde......
    Na een uur keerde hij terug naar het klooster. Maar daar aangekomen werd hij door niemand herkend.
    Hij noemde zijn naam en die van de abt, maar geen mens wist zich deze te herinneren.
    Tot er in de kronieken van de abdij gezocht werd en bleek wat er gebeird was.
    Er waren duizenden jaren verlopen sinds hij was uitgegaan.
    Terwijl hij luisterde had de tijd stilgestaan.

door Gerrit Cornelis van Niftrik (1904-1972)

• ANNE402

22 juli

Hebben jullie dit gevoel weleens? 😉  Ook jeugdsentiment hoor, dit nummer 😃

• 22 juli

Dat is zeker jeugd sentiment hoor!, maar eerlijk gezegd als jong meisje heb ik mij deze zaken ook afgevraagd hoor! en dat terwijl trouw dagelijks de Bijbel werd gelezen en zeker ook over de Liefde Gods in de kerk werd gezongen, toch ga je eigen wegen zoeken en ontdekken en stoot je ook je neus  regelmatig, maar als we .en. via de Bijlbel lezen over de ware liefde in alle facetten en door ervaringen bijv. teleurstellingen en liefdesverdriet we leren ontdekken met welke bril we het beste zien wordt het wel helder. God klopt aan ons hart om binnen gelaten te worden .en. openen wij ons hart ervoor wordt Zijn Liefde realiteit. Mijn  ontdekking is "alle menselijke liefde is een  TOEGIFT niet meer en niet minder. Alle liefde, die vanuit de mens ons bereikt is de zwakke afspiegeling van  GOD's liefde (die HIJ ons in volle glorie wenst te geven!) Hoe langer je op Zijn Weg loopt hoe meer je ZIJN GENADE en LIEFDE "met ons mensen" leert waarderen en gefocust raakt op ZIJN wonderen menselijke liefdes zijn weinig stabiel. Hij geeft ieder mens talenten. Leren woekeren ermee brengt ons voldoening. Vertrouwen op Hem schenkt vrede hoe 't pad ook gaat"  Dat is tenminste mijn ervaring hoor!. Af en toe eens terug kijken kan ook wel eens helpen om te zien waar je heden staat! Leuk hoor weer eens dergelijks te horen tja de jeugd hé zegt deze zuster dan al gauw!      

22 juli gewijzigd door BETTIE628

• ANNE402

23 juli

Mooie reactie, Bettie!

En is waar, de liefde die mensen elkaar kunnen geven komt voort vanuit de Bron...dat is God! Als 2 mensen een relatie met God hebben, kan er samen - met God, een drievoudig snoer - iets heel moois groeien. Maar Gods liefde is er altijd!🙏❤

23 juli gewijzigd door ANNE402

• 23 juli

@ Bettie 💖

• LINDA978

23 juli

@Mooi dames😊

• ELINE797

26 juli

@Linda

Op het oogenblik is het warmer bij jullie dan in Zuid-Afrika. Nu is het 25° maar als de zon weg is koelt het snel af. We hebben de afgelopen nachten weer nachtvorst gehad.

De zon schijnt iedere dag en het kan weken achtereen niet regenen.

• LINDA978

26 juli

Is dat altijd zo in Zuid-Afrika, overdag warm, s'nachts koud?

Nou, geniet nog fijn daar bij je kinderen, en leuk je weer even gesproken te hebben😉😊

• 26 juli

LINDA978 schreef:

Is dat altijd zo in Zuid-Afrika, overdag warm, s'nachts koud?

Nou, geniet nog fijn daar bij je kinderen, en leuk je weer even gesproken te hebben😉😊

Zuid Afrika ligt aan de andere kant van de evenaar. Daar is het nu winter.

• ELINE797

26 juli

LINDA978 schreef:

"Is dat altijd zo in Zuid-Afrika, overdag warm, s'nachts koud?

Nou, geniet nog fijn daar bij je kinderen, en leuk je weer even gesproken te hebben"😉😊

Zoals Dorcas al schreef is het in het zuidelijk halfrond nu winter.  Omdat we 1500 meter boven zeespiegel zitten koelt het hier meer af dan aan de kust. Daar hebben ze geen nachtvorst.

De zomertemperaturen waar mijn kinderen wonen in ZA zijn dik boven de 30° maar het is een droge warmte. Veel beter vol te houden.

Jam leuk weer even contact te hebben Linda!

• ANNE402

26 juli

DORCAS485 schreef:

Zuid Afrika ligt aan de andere kant van de evenaar. Daar is het nu winter.

Vandaar ook de nachtvorst!😊

• LINDA978

26 juli

Dank jullie wel voor de uitleg😁😊

• 2 augustus

Zag net Sari op rood, zeer verbaasd erover ???

• LINDA978

2 augustus

Komt vast goed😊😁

• 2 augustus

Ja dat zag ik ook hoop inderdaad dat het weer goed komt ik geniet meestal van haar muziek.

• 9 augustus

Jammer dat er zo weinig mannen meedoen zou het anders e/o aantrekkelijker gemaakt kunnen worden wellicht en hoe dan?? vraag ik mij af.

• 9 augustus

@Bettie

Ik zou niet weten hoe? we zijn toch best gezellig

Misschien iets over auto merken of over voetbal 8-)

1426 – 1450 van 1519    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 57  58  59 ... 61  Volgende Plaats reactie