De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1476 – 1500 van 1519    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 59  60  61  Volgende Plaats reactie

• 11 augustus

Vind het jammer dat je zo denkt want dat is niet mijn intentie.
    Je zegt nu zelf dat je het anders bedoeld. Vandaar dus mijn vraag omdat ik niet weet wat je bedoeld.

BEGRIPVOL613 schreef:

Ik..denk héél eerlijk gezegd dat je nu..aan het zoeken bent Francisca...

Een ieder wéét...dat overal waar té...voorstaat niet oké is...

Dit..is zo zachtjes aan..toch aan het afstevenen op een touwtrekken...zonder enkele toegevoegde waarde..!!!

En..stel je het"over"geestelijk zijn in een héél ander daglicht dan bedoeld..🙈

• 11 augustus

Zoals eerder al ge/beschreven...alles is al gezegd.

En...vindt hét inderdaad ook jammer,dat je,je er zo in vast blijft bijten om een antwoord van mij té verkrijgen...

• 11 augustus

Wat ik over " over- geestelijk" versta is het volgende:  er zijn mensen die altijd met teksten zwaaien. De theorie is geweldig! Maar in de praktijk van hun leven is er weinig van te merken.

Ook hier merk ik dat soms. Dan knijp ik eens even met de ogen en bid dat leven en leer overeen mogen komen.

• 11 augustus

🌻🌻🌻

11 augustus gewijzigd door BEGRIPVOL613

• 11 augustus

Hartelijk dank zusters, Bruggenbouwen kan alleen als alle neusen dezelfde kant opstaan en als ik het voorgaande zo lees dan lijkt het mij niet verstandig om een dergelijk onderwerp betreffende het inviteren van de S.C. heren verder te voeren. Ik kan mij vinden in de gemelde ideën van de voorgaande zusters en wil jullie nogmaals bedanken voor het proberen een brug te bouwen waarin wij ons allen zouden kunnen vinden helaas blijkt het te stranden. Ieder heeft naar eigen inzicht zijn mening gegeven dat op zich is prijzenswaardig en waardeer ik van jullie allemaal. Inderdaad wat Linda al aangaf zijn er vele topics en wie daaraan wil deelnemen kan dat ook. Nog verdere uitbreiding zal de zaak wellicht kunnen schaden. Mijn respect voor alle geoppende ideeën. Het was verrijkend!      

• 11 augustus

Inderdaad is het heel bizar dat men na een bekering "te geestelijk" kan worden bestempeld. Misschien liggen de verschillen in beleving? Maar bij het overwegen van Zijn Woord kan men niet het woord "te" toepassen. Als zelfs God zelf ons aangeeft om constant in Zijn wegen te wandelen en te leren "dag en nacht"

Inderdaad... We leven in de wereld maar zijn niet van de wereld.  

FRANCISCA289 schreef:

We hebben na onze bekering allemaal een christelijk leven waarin Jezus centraal staat, we zijn in de wereld maar niet van de wereld.

In de wereld wordt gesproken over "over-geestelijk" zijn als men veel met de zaken van God bezig is, wanneer men bijv elke week naar de dienst gaat en naar bijbelstudie, naar bidstond, men vast. Of graag Zijn Woord wil delen, of men getuigt over wat Jezus voor ons doet.

Maar ik begrijp dus niet wat een christen ermee bedoeld als die zegt dat je over-geestelijk kunt zijn.

11 augustus gewijzigd door LIEN423

• 11 augustus

Vandaar dus mijn vraag Lien. Ik snap namelijk niet hoe een christen over-geestelijk kan zijn als men met Gods zaken bezig wil zijn. En ja, dan kan het iemands beleving zijn, en dan ben ik benieuwd hoe iemand dat dan ervaart. Maar goed, ik zal geen antwoord krijgen van Begrip dus laat ik het maar hierbij.

@Dorcas, dank je wel.

• 11 augustus

🌻🌻🌻

12 augustus gewijzigd door BEGRIPVOL613

• 11 augustus

Een medestander??

Zeer vreemde reactie "begripvol"

• 11 augustus

Je vraagt mij om te stoppen met reacties dus ik zal het bij deze doen ;-)

• 11 augustus

Je draait de boel om Francisa,want je brengt nog niet eens de beleefdheid op..om mij netjes te woord te staan in de privé mail.

Ik heb géén flauw idee,waarom je dit doet!?

12 augustus gewijzigd door BEGRIPVOL613

• 11 augustus

Stjaaa Lien..jouw reactie mag er ook zijn hoor..

• 11 augustus

Sorry...maar ik vind dit werkelijk TÉ gek voor woorden,wat hier gebeurd...

Er..was vanmiddag totaal niets aan de hand en vindt dit TÉ betreuren...

• 11 augustus

Ja inderdaad erg jammer. Dit zou zo niet moeten gebeuren.

• 11 augustus

en dat alleen maar om een vraag wat er bedoeld wordt met over-geestelijk.

• 11 augustus

Het..was inderdaad ook absoluut zo niet de bedoeling hoor Sandra...

Het..was enkel een reactie op vanmiddag,niet wetende dat dit ervan zou komen.😳

11 augustus gewijzigd door BEGRIPVOL613

• 11 augustus

Snap ik Begripvol.

De reactie is niet leuk en niet eerlijk tov jou.

• 21 augustus

Hier een bericht van Piet.

Hij ligt in het ziekenhuis en weet nu dat zijn galblaas eruit moet als hij weer op krachten is gekomen.

Hij vertelde dat hij een visioen had gekregen, hij zag de Leeuw van Juda met gouden manen, dat had hem  erg bemoedigd.

Dus van Piet lieve groetjes aan jullie !!!

• 21 augustus

Doe Piet vooral de hartelijke groeten en wens hem beterschap toe!

• 21 augustus

Jane ook namens mij  beterschap aan broeder Piet en groeten, mijn galblaas is er jaren geleden al uit gehaald en normaal gesproken kun je weer redelijk snel naar huis met advies om voldoende te drinken!

21 augustus gewijzigd door BETTIE628

• 21 augustus

Morgen gaat Piet naar huis en dan enkele weken later terug voor de operatie.

• 21 augustus

Wens hem beterschap

• LINDA978

22 augustus

Heel veel sterkte voor Piet, en zeg maar dat ik voor hem zal bidden. Doe de groetjes hé?🙂

• 22 augustus

@Linda

Zal ik doen 👍

• 10 september

Hoe gaat het inmiddels met zowel Piet is die galblaas er nu al uit??(ben hem zelf ook al jaren kwijt) ..en.. met jezelf Jane zit je al weer beter in je velletje na die valpartij?

10 september gewijzigd door BETTIE628

1476 – 1500 van 1519    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 59  60  61  Volgende Plaats reactie