De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Zomaar

ForumRatjetoe

1501 – 1519 van 1519    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 59  60  61Plaats reactie

• 10 september

Amen

www.mupload.nl/img/hpx7jg9jjfk8.jpg

• 16 september

Lieve broers en zussen in de HEER

=============================

Laat je inspireren

door GOD's GEEST,

dan vindt je troost

...en...

van ZIJN LIEFDE

het meest.

=========================

Fijne dag! Bettie  <3  :up:

• LINDA978

21 september

Mooi hoor❣

Daar moet ik het óók van hebben😁🙏

• 23 september

Was het BESEF van deze wondere schuilplaats maar meer aanwezig, wat zouden er dan een wonderen plaatsvinden! Dat zou voor onze omgeving nog eens een rijke leerschool zijn.  

• 26 september

Hallo Richard veel sterkte met "het herstel na de operatie van je zoontje" hoor ik bid ook voor hem.

• RICHARD157

26 september

Dankjewel Bettie <3

• 27 september

Weet iemand waar ik bladmuziek kan kopen van het kinderlied: De Heer is mijn Herder.

Het is niet van Kinderopwekking.

27 september gewijzigd door SANDRA421

• 3 oktober

Sandra kun je niet traceren wie het uitgegeven heeft ,of wie dit lied  zingt ,dan ben je bij de bron .

Even contact opnemen met de EO .die hebben het liedje op You TUbe gezet .

• 3 oktober

Misschien kan je het vinden op kerkliedwiki?

• 3 oktober

Volgens mij heb ik het gevonden en zijn het liedjes die in Timotheuskinderboeken staan. Ik heb inmiddels 2 muziekboeken besteld, dus ff afwachten :-)

3 oktober gewijzigd door SANDRA421

• 9 oktober

Ik hoop dat je succes hebt !!!!

• 10 oktober

Helaas staat het lied ook niet in de kindermuziekboeken van Timotheus.

Maar ik heb net een mailtje verstuurd naar De Fakkel. Volgens mij verkopen zij die muziekboeken.

De muziekboeken van Timotheus stuur ik niet terug hoor. Heb dan mooi aanvulling voor m'n album van kinderopwekking.

10 oktober gewijzigd door SANDRA421

• 10 oktober

Inmiddels  het lied heel vaak op de viool geoefend, dat ik het lied zonder bladmuziek kan spelen.

• 10 oktober

Van Poppel in Amsterdam is ook een winkel waar je partitures kunt bestellen ,ik heb daar ook wel eens muziek stukken weg laten komen ,je kunt het altijd proberen Gr Alie

• 10 oktober

Muziekstukken kan je inderdaad op heel veel plekken bestellen, zelfs bij bol.com....

Maar specifiek voor christelijke kinderliedjes is het zoeken. Heb inmiddels keuze uit bijna 600 kinderliedjes en dit lied zit er niet bij  :)

In elk geval bedankt voor de tip en het meedenken Alie!

• ELINE797

10 oktober

@ Sandra421

Het lied dat je zoekt is van Marcel Zimmer. Als je googled op 'de Heer is mijn Herder Marcel Zimmer bladmuziek' zul je een link vinden waar je de bladmuziek van dit lied kunt kopen.

• 10 oktober

Dat was DE gouden tip!!

Ik heb het opgezocht en het lied gekocht!

Heb het gelijk naar m'n mail gestuurd om morgen op school uit te printen.

Had m'n leerlingen beloofd om morgen de viool mee naar school te nemen.... Moest het dus uit m'n hoofd leren :)

Heel erg bedankt Eline!

• 8 november

Zomaar een ontstane liefdes relatie op deze SC side wat geweldig!  Ik zit niet op facebook vandaar maar via deze weg.  Lieve mensen ik wens jullie een door God gezegend leven, dat HIJ jullie richtsnoer maar zal blijven Van Harte gelukgewenst!! Marco en Bernadette

• LINDA978

8 november

Ja, ik kreeg óók een mail hierover. Prachtig stelletje hoor😁❣❣

1501 – 1519 van 1519    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 59  60  61Plaats reactie