De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2476 – 2500 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 98  99  100Plaats reactie

• PIET361

30 november

Zo beheerder, zo klant. 😇🤣

• 30 november

Piet het lijkt wel of je uit bent op een waarschuwing / ban  en op  het uitlokken van negatieve reacties  van  leden van sc ....je geeft steken onder water ..en kwetst mensen die jij fijnen noemt , niet erg christelijk..wat wil je hiermee bereiken ?

• 30 november

PIET361 schreef:

Lieve vrienden en vriendinnen,

Hier is een kletsverhalen Topic voor u allen!

Ik verzoek u om het netjes te houden, en negativiteit te bestrijden.

Veel plezier hiermee!

Piet

Zo ben je hier begonnen Piet, zou fijn zijn als jij je er ook aan wilt houden.

Gods Zegen hierbij !

• PIET361

30 november

Doe ik dat niet dan?

Het kan toch niet zo zijn dat als jullie je mening geven dat het dan positief is en als ik mijn mening geef dat het dan negatief is? Je mening geven mag toch? We leven toch in een vrij land? Of zie ik dat verkeerd?

• PIET361

30 november

Waarom geef je nu geen antwoord Jane?

• 30 november

Op mijn schrijven ook geen enkele reactie ,

• 30 november

:-) die geniet vast net als mij van onze vrije mening :-)

En jij Piet ? Klets niet , saai hé , in je uppie :-)

het gaat jou niet om de mening , maar om je gelijk .:$)

• 30 november

😄😄

• PIET361

30 november

Waarom doen jullie zo hatelijk? Is dat een nieuw soort christen zijn?

• 1 december

Zit niets hatelijks achter hoor Piet , gewoon laten waaien .

Jij als West - Fries zonder franje  en ik als Friezin aan de andere kant van de dijk , gewoon ff recht voor de raap . :-*

• PIET361

1 december

Margriet en al die andere dames, ik zou jullie willen vragen om eens een paar bladzijden terug te gaan lezen.

Ik heb daar gezegd dat ik tegen de ban ben. Dat is alles wat ik gezegd heb en nu moet je eens kijken wat jullie allemaal zeggen. Ik in mijn eentje en jullie met zijn allen. Wie valt er nu wie aan?

1 december gewijzigd door PIET361

• PIET361

1 december

Ik heb besloten mijn lidmaatschap te beëindigen. Ik kom niet meer terug, dus jullie zullen nooit meer last van mij hebben.

Madelief als je verder contact wil, kun je me een WhatsApp sturen of bellen.

Dat geld ook voor anderen.

• PIET361

1 december

😇😉🤣

• 1 december

Wat een gezelige discusie en dat op SC?? ,ik begrijp wat Piet bedoeld ,Piet heel veel sterkte !!!

• PIET361

1 december

Dank je Alie!

• PIET361

1 december

Misschien heb ik dat van die fijnen niet goed uitgedrukt.

Ik bedoelde te zeggen je hebt mijn inziens twee soorten christenen: Vroome en niet Vroome.

Ik hoor bij de Niet-Vroome

• 1 december

PIET361 schreef:

Ik heb besloten mijn lidmaatschap te beëindigen. Ik kom niet meer terug, dus jullie zullen nooit meer last van mij hebben.

Madelief als je verder contact wil, kun je me een WhatsApp sturen of bellen.

Dat geld ook voor anderen.

De geschiedenis herhaalt zich weer Piet, dit heb je al zo vaak geschreven.

Ik zal je nog appen waarom ik nu zo reageer, maar ga zodadelijk weg, dus wordt vanavond of morgen.

Gezegende zondag allen !

• 1 december

Jammer Piet ik heb toch genoten van je andere kijk op zaken, dat recht voor zijn raap zijn is niet verkeerd bedankt hoor! Bovendien.. als er geen dwarsbalken zouden zijn.. stort het dak neer! God's zegen bij alle overwegingen van je hart!

1 december gewijzigd door BETTIE628

• PIET361

1 december

Oké, ik ga nu mijn account beëindigen, Chris heeft me verteld hoe dat moet.

Ondanks de misvatting van Jane, kom ik nooit meer terug op SC. Ik had samen met andere lieve vrienden van SC, de stille hoop dat Chris zich met deze discussie zou bemoeien en ons allemaal over één kam zou scheren. Dat had ik fideel van hem gevonden. Nu dat niet zo is, is het voor mij einde verhaal. Ik wens al mijn lieve vrienden en vriendinnen Gods rijke zegen toe! Jullie kennen mijn telefoonnummer nu wel. Mocht je behoefte hebben aan contact, bel of App mij gerust! Misschien tot ziens! Hartelijke groet, Piet Woutersen

• 1 december

Wees gezegend Piet ,

Dan ben je uit het oog , maar niet uit het <3

• 3 december

Hallo allen,

Ik heb contact gehad met Piet via de app. Het is weer bijgelegd:-), hij gaf wel eerlijk toe dat hij wat gefrustreerd was en waarschijnlijk daarom zo reageerde in deze topic.

De reden "dat hij gespannen was" mag ik met jullie delen.

Piet gaat verhuizen naar Delft, hij heeft een woning gekocht en komt naast zijn zoon te wonen.

Nou dat is mooi nieuws voor hem en voor zijn zoon toch?

Op zijn leeftijd is dat best spannend, maar ook tof als je naast je zoon komt te wonen.

Ik wens je een Gezegende tijd toe in Delft Piet:up:

3 december gewijzigd door JANE993

• 3 december

Dank voor het doorgeven! Wat een spannende periode en ook nog eens met de feestdagen voor de deur. Veel tegelijk voor iemand op leeftijd. Wel een fijn vooruitzicht om naast je zoon te komen wonen, want als je een goede band hebt is dat toch een "bijzonder en mooi" kado (alsware). Hoop dat het allemaal goed zal verlopen voor hem hoor! Inderdaad spannend zal het zeker zijn. Wens hem het allerbeste toe en fijn om dit bericht te vernemen. Nogmaals dank je wel hoor Jane!

3 december gewijzigd door BETTIE628

• 3 december

Hallo Bettie ,ik heb gisteren het huis van Piet bekeken op Funda en het ziet er mooi uit ,Piet is blij dat zijn zoon alles regeld en zo voor hem klaar staat ,ik zei ook tegen hem vind je het niet lastig naast je zoon te wonen maar hij zei tegen mij van niet omdat hij ook veel steun aan hem heeft ,en hij goed met hem op kan schieten .Dit vroeg ik aan hem omdat ik een andere ervaring heb .

Hij komt dicht bij een Evangelische gemeente te wonen en mooi aan de gracht . Ik moest lachen want hij zei dat hij zich nergens mee mag bemoeien ,ik denk dat dat niet mee valt voor hem .Gr Alie

• 3 december

Net voor kerst krijgt hij de sleutels, maar hij hoeft zich nergens mee te bemoeien zoals Alie schreef.

Mooi toch @Piet, Nou Ja zal niet meevallen hihi, probeer het toch maar. Ik had graag zo willen verhuizen😀

PS. is nog niet zeker....sleutel voor kerst vernam ik net.

3 december gewijzigd door JANE993

• 3 december

@ Piet , gefeliciteerd met je nieuwe woning  en op een uitgelezen plekje , zo te horen :up::up::up:

2476 – 2500 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 98  99  100Plaats reactie