De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2501 – 2525 van 2568    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 100  101  102  103  Volgende Plaats reactie

• 21 december

Hoi allen,

Even een berichtje van Piet. Hij heeft de sleutels van zijn nieuwe huis en gaat er vandaag heen. Hij heeft het huis alleen nog maar gezien op funda🏡

Hij wenst jullie Gezegende feestdagen en een voorspoedig 2020👋❣🙏

En groeten👋

• 21 december

:-D Oeh .. spannend voor hem , wel super nog net over voor de kerst .

Piet mooie kerstdagen in je nieuwe huis met zoonlief naast de deur .

Wees gezegend ook in 2020 <3

• ESLI861

21 december

Van mij de beste wensen in z'n nieuwe huis toegewenst Staat het soms in Spanje?

• 21 december

Haha, nee Esli, het staat in Delft

• 21 december

Hahahaha Esli :-D
    Delft is al op de helft .

• ESLI861

21 december

Ik dacht hij gaat overwinteren in Spanje 😉

Delft mooie stad, maar hele andere omgeving als Oosterbeek

Daar woonde Piet toch?

• 21 december

Ja is nu Oosterbeek

• 21 december

Ja hoor Esli, Delft is inderdaad een mooie stad , maar er zijn zoveel mooie plekken in ons land als we ze maar willen zien. Ik woon vlak bij het strand, daar is eigenlijk ook altijd wel iets te beleven.

• 21 december

Hallo Jane, Wil je Piet ook namens mij gefeliciteren met de sleutel overhandiging? en uiteraard ook gezegende kerstdagen toewensen? Ook ieder op deze side hele fijne en gezegende kerstdagen en een goed en liefderijk 2020!

• 24 december

Een gezegende kerst en 2020  😘 Dat de Here God jullie liefste wensen en gebeden mag verhoren 😘

PS : ik hoop en bid  Dat er in 2020 voor de mensen die hier echt serieuse het verlangen hebben om een partne of een vriend of vriendin te ontmoeten hun serieuse verlangen in vervulling mag gaan. Dan is mijn jaar 2020 geslaagd nu al. Wand ik gun deze mensen het zo ganze harte 🙏❤️🙏

www.mupload.nl/img/9otr0m.jpg

24 december gewijzigd door HERMAN648

• 24 december

BETTIE628 schreef:

Hallo Jane, Wil je Piet ook namens mij gefeliciteren met de sleutel overhandiging? en uiteraard ook gezegende kerstdagen toewensen? Ook ieder op deze side hele fijne en gezegende kerstdagen en een goed en liefderijk 2020!

Oh lees het net pas, zal het aan Piet doorgeven Bettie

Allen Gezegende kerstdagen !🙏😘

• 24 december

Doe Piet de groeten van mij veel zegen in zijn nieuwe huisje. Jij ook gezegende kerst en 2020

JANE993 schreef:

Hoi allen,

Even een berichtje van Piet. Hij heeft de sleutels van zijn nieuwe huis en gaat er vandaag heen. Hij heeft het huis alleen nog maar gezien op funda🏡

Hij wenst jullie Gezegende feestdagen en een voorspoedig 2020👋❣🙏

En groeten👋

• 24 december

Doe ik Herman, jij ook Gezegende kerstdagen !

• 24 december

Is goed jij ook. En bedankt

JANE993 schreef:

Doe ik Herman, jij ook Gezegende kerstdagen !

• ALIE892

28 december

Ik wens jullie een Gezegend en Gezond 2020 Toe !!!

• 29 december

Piet had mij gevraagd om de groeten te doen aan Bettie en Herman en ook een gezond en Gezegend 2020 voor jullie.

• 30 december

Ik wens allen een goede en Gezegende jaarwisseling !

• 30 december

Bedankt voor het doorgeven Jane! Ik hoop dat komend jaar ieder tot zijn bestemming zal komen. GEZEGEND NIEUWJAAR!!!

• 30 december

Op één van de laatste dagen van dit oude jaar 2019 kom ik jullie allen alvast een gezegend en bovenal gelukkig en gezond 2020 wensen. Ik hoop ook dat jullie aan Piet van mij dezelfde wensen willen overbrengen en alvast een gezegende jaarwisseling.

• ALIE892

30 december

Iedereen een Gezegend en Gezond 2020 !!!

• 31 december

Wat fantastisch Laurent dat je terug bent. :up:  Jij ook een goed gezond en gezegend 2020 hoor!

• 31 december

www.mupload.nl/img/s2q3i0l8zy.jpg

31 december gewijzigd door FRANCISCA289

• 31 december

Laurent  ik zal het doorgeven aan Piet, jij ook een Gezegend nieuwjaar.

• 31 december

Voor jullie allemaal , een héél gezellige jaarwisseling :

AND A HAPPY NEW YEAR !!!

GOD SPEED <3<3<3

• 31 december

Francisca ook een goed, gezond en gezegend nieuw jaar gewenst hoor!

2501 – 2525 van 2568    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 100  101  102  103  Volgende Plaats reactie