De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2526 – 2550 van 2568    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 101  102  103  Volgende Plaats reactie

• 1 januari

Voor jullie allemaal, een heel gelukkig, gezond en gezegend 2020 !

• 1 januari

Ieder een goed en gezond 2020! Krijgen we weer eens mooie muziek van je Laurent "nu je er toch bent?" Kijk er naar uit hoor! vond het altijd mooi:up:.

• 1 januari

Veel Heil en Zegen voor het nieuwe jaar !

• 1 januari

Doen we Bettie !

• ALIE892

3 januari

Van welke muziek houdt je Laurent??

• 3 januari

Dat staat op mijn profiel Alie ! Meest klassiek en gewijd. Instrumentaal vind ik heel mooi !

3 januari gewijzigd door LAURENT014

• 4 januari

Hoop dat ieder hier het oorlogs geweld (zoals: oogletsels,,uitgebrande auto's, bedreigingen en sterfgevallen) goed heeft doorstaan. Wat wordt de oud/nieuw viering tegnwoordig toch verprutst door raddraaiers zeg! gewoon niet leuk meer "echt zo respectloos!". De hele oudejaarsdag moet je al op je tellen passen omdat er vuurwerk wordt afgeschoten, terwijl je nog boodschappen moet halen je durft haast de straat niet op en honden bezitters zijn helemaal de klos. Hoop dat "particulier vuurwerk afsteken" wordt verboden. Wens ieder op de side een gelukkig, gezond en een door God gezegend jaar toe!

4 januari gewijzigd door BETTIE628

• ALIE892

4 januari

Sorry Laurent ik heb jou profiel niet gelezen .

Bettie ik hoop dat er een stop wordt gemaakt wat vuurwerk betreft het was hier gewoon beangstigend .gr Alie

• 4 januari

Gewoon alleen vuurwerkshows en niet professionals moet het verboden worden vuurwerk af te steken. Ik roep het ook al jaren. Maar ja een groot deel van de politiek luistert niet !

• 4 januari

Ik ben ook voor vuurwerkverbod en teken ook elke petitie hierover.

Hoop dat de politiek eens wakker wordt !!!

• 4 januari

Allen nog een goed nieuw jaar gewenst en Gods nabijheid in alles

• 4 januari

Net beluisterd mooie muziek Laurent

• 4 januari

Klinkt als muziek deze eensgezindheid "hoop inderdaad", dat het vuurwerk geweld eindelijk eens stopt en Jane inderdaad elke petitie die over een vuurwerkverbod zal gaan teken ik absoluut ook.

5 januari gewijzigd door BETTIE628

• ALIE892

5 januari

Ik heb vorig jaar ook al een petitie getekend ,ik weet niet of het helpt maar er zijn nu al veel meer mensen die tegen zijn .

• 5 januari

We wachten het maar weer af," meer dan ons best doen en onze inzet geven" kunnen we immers niet.

• 5 januari

D66 en Christenunie zijn er nu ook bij en de VVD is behoorlijk verdeeld en niet meer unaniem voor het behoud van vuurwerk. PvdA komt misschien ook nog.  

• 6 januari

vuurwerk moet blijven!!

• 6 januari

Nog ff en we kunnen ook de kerst, pasen, pinksteren enz. enz afschaffen. overigens, gelukkig nieuwjaar allemaal.

• 6 januari

Denk niet dat u onze meningen goed heeft gelezen, anders had u zeker anders of genuanceerder gereageerd heel spijtig dit te lezen.

• 6 januari

Vreemde reactie Rojavo, wat hebben deze feestdagen met afschaffen van vuurwerk te maken?

• 6 januari

Rojavo stelt het misschien iets te rigoreus , maar 't is wel zijn mening .

De paas vreugde vuren zijn over het algemeen al afgeschaft .En het verbranden van de kerstbomen ook .

Zelf denk ik ook , we kunnen nu eenmaal niet alles maar weg doen waarbij ongelukken zich voordoen .

Denk daarbij aan de dagelijkse verkeers ongelukken /  slachtoffers .De meeste ongelukken , al dan niet met dodelijk afloop , schijnen trouwens juist thuis voor te komen .

Vuur opzich hebben we nodig toch ?
    We kunnen er wel wijzer en verstandiger mee omgaan .

• 6 januari

Krijg net een politiebericht doorgestuurd over het volgende 06 nummer

06 41216011  dit is een scam

Niet opnemen of terugbellen , wanrt dat kost je veel geld .

Even voor de logica : nu kunnen we toch niet alle 06 nummers maar weg doen ?

• 6 januari

Het gaat ook om het belagen van hulpverleners, zij voelen zich ook niet meer veilig. In mijn woonplaats werd vuurwerk gegooid naar een begrafenisstoet.

Naar de politie word ook gegooid.

Ik kreeg vorig jaar ook een rotje naar mij gegooid, durf niet meer naar de kerk op de fiets op oudjaars avond.

Hoop echt dat het wordt afgeschaft.

• 6 januari

Bedankt voor het plaatsen van het tel.nr Margriet👍

• 7 januari

Ik zie dat ook hoor Jane , en begrijp je standpunt .

Geen respect meer voor .....
    Het niet accepteren van gezag ....
    Vrijheids beroving ....
    Diefstal ....
    Moord en doodslag ...
    Terreur / angst aanjagen ....

Het kwaad in deze wereld .

We worden er toe gezet allerlei maatregelen te treffen om het tegen te gaan , dat kost veel geld en tijd en energie  en we worden daarmee gevangenen van onze leefomgeving en laten ons erdoor beperken in ons doen en laten .

Eén slot op de deur is niet meer genoeg , er komt een grendel bij , en een systeem die in één draai van de sleutel de deur met wel vijf slothamers barricadeerd . Vervolgens een buitenlamp , een schutting om de tuin met opnieuw allerlei grendels , hangsloten , noem maar op . Of wat te denken van de "altijd thuis app camera "?

Wat mijn punt is : dat we achter die barricades zélf gevangen zitten !!!

En de terreur is er niet mee gestopt , de veiligheid niet gewaarborgt . Men wordt steeds inventiever en agressiever in het omzeilen van al die maatregelen .

Ik denk dan bij mezelf aan de woorden die Jezus ons zegt : "Overwin het kwade door het goede "

7 januari gewijzigd door MARGRIET124

2526 – 2550 van 2568    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 101  102  103  Volgende Plaats reactie