De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

26 – 50 van 2419    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 97  Volgende Plaats reactie

• 21 november 2017

Haha.....Kwik, kwek en kwak:-D

Even terug kijken op de vorige pagina!

21 november 2017 gewijzigd door JANE993

• 22 november 2017

Zat ik hier voor 't raam lekker te pitten in m'n stoel, staat er opeens een glazenwasser mijn rust te verstoren op vier hoog! (smile)

• 22 november 2017

:-D8-o , das even raar wakker worden !!!

• 22 november 2017

8-oHeb je wel even gezwaaid naar hem:-D

PIET361 schreef:

Zat ik hier voor 't raam lekker te pitten in m'n stoel, staat er opeens een glazenwasser mijn rust te verstoren op vier hoog! (smile)

22 november 2017 gewijzigd door JANE993

• 22 november 2017

Hij stond te lachen toen ik wakker werd van hem.

22 november 2017 gewijzigd door PIET361

• 22 november 2017

Maar hij heeft mijn ramen mooi schoon gemaakt!

Ik was ook erg moe hoor, want vanmorgen heb ik gesport en vanmiddag een uur gewandeld en ik weet nie of jullie wel eens in Oosterbeek gewandeld hebben, maar het is hier nogal heuvelachtig weet je. Dus het is niet zo'n wonder dat ik moe was.

22 november 2017 gewijzigd door PIET361

• DIGIPEET165

22 november 2017

dat laatste weet ik wel, ja.

het is wel erg mooi.

• RICHARD157

22 november 2017

Deze blijven toch wel het leukste hoor..Sintbloopers..:-)

• 22 november 2017

OOOOOOOOHHH LACHEN ZEG

Met die paarden

:-D

• 22 november 2017

:'/ arme Sint ....................

• ADRIANA359

22 november 2017

Leuk Richard, hahaha!:-D

• 22 november 2017

aaaaaa---  Sint,,,,,,,,,,

• 23 november 2017

Ja leuk Richard! Het zou toch handig zijn als een Sint met paarden om kan gaan.

• ADRIANA359

23 november 2017

Mooi, je weefwerk @piet!

Toen ik in Groot Stokkert was, zat een vrouw, ook te weven aan de tafel, met een klein weefraampje.

Het was grof weefwerk, de creajuf, zat achter de naaimachine, en naaide het weefwerkje, als decoratie, op een kussenovertrek. Het werk dat jij maakt is fijner en mooier.

Ik heb jaren geleden, een Acrilschilderscursus gevolgd, in Groot Stokkert, samen met een grote groep vrouwen, de creajuf Geertje gaf ons les. Mijn man was trots op mij, en maakte er foto's van. Hij stimuleerde mij altijd om te schilderen. Hij stond achter mij , en gaf mij altijd aanwijzingen. Hij kon niet wachten, tot het schilderij af was, dan maakte hij in de schuur een mooie lijst er omheen! ☺ Zelf kon hij er wat van, hij was een natuurtalent. Hij heeft bij de film gewerkt, en was zelfstandig reclametekenaar. Hij was grafisch tekenaar en ontwerper, en dat in een tijdperk, zonder computer, hij zat altijd, barstens vol ideen, en bedacht vaak de meest eenvoudigste oplossingen, voor de moeilijkste problemen, hij was heel creatief, en een echte optimist! Als zijn moeder hem  als kind potlood en papier gaf, dan zat hij de hele tijd, aan de tafel te tekenen, en had je geen kind meer aan hem! Op dit moment ben ik een kussenovertrek aan het borduren.

23 november 2017 gewijzigd door ADRIANA359

• RICHARD157

23 november 2017

Leuk hé:-).

Om in de sint sfeer te blijven heb ik ook een raadsel.

Wat is Sinterklaas met een zaklantaarn?

• PETRA740

23 november 2017

Een schijnheilige??

• RICHARD157

23 november 2017

PETRA740 schreef:

Een schijnheilige??

zucht..zo snel hahaha

• ORBELINDA632

23 november 2017

:)

• KERRY154

23 november 2017

RICHARD157 schreef:

zucht..zo snel hahaha

Geweldig...fijn dat je terug bent Richard ;-)

Piet welkom terug. Jullie fijne bijdrage op de forum waren zeer gemist.

• 23 november 2017

Leuk Adriana! Bedankt voor je compliment! Mijn vrouw schilderde ook Aquarellen. Landschappen en bloemen, planten. Ze kon ook heel mooi tekenen. Altijd als ze zat te telefoneren b.v. Dan zat ze altijd poppetjes te tekenen. Ze kon heel goed gezichten tekenen. Zo sprekend!

• 23 november 2017

Ik kan niet tekenen, alleen langs een liniaal.(smile)

• RICHARD157

23 november 2017

KERRY154 schreef:

Geweldig...fijn dat je terug bent Richard ;-)

Piet welkom terug. Jullie fijne bijdrage op de forum waren zeer gemist.

Dankjewel hoor Kerry :-)

• PETRA740

23 november 2017

Om in 5 decembersfeer te blijven: heel veel jaren geleden was mijn kinderschare nog klein en het geloof groot. Dus had ik voor allemaal een pietenpak gemaakt. En dat werd met de intocht en dan tot 5 dec. veelvuldig gedragen. Toen we er een pleegzoon bij kregen met een heel bruin velletje vroeg ook hij om een pietenpak. Dus er weer 1 inelkaar genaaid. De intocht kwam en wij met de ganse kudde naar het centum om bij de intocht te zijn. Alle witte toetjes zwart geschminkt. Maar dat donkerbruine toetje had natuurlijk geen laagje nodig. Zo liepen wij met ons pietenkoortje naar het dorp.  En natuurlijk kom je dan ook mensen tegen. Vertederde blikken van: ach kijk, wat leuk al die pietjes. Om bij het zien van het niet geschminkte snuitje de blik af te wenden...Je zag gewoon: bliksem, nu worden wij in de maling genomen. En wij maar lachen. Het pietje incluis. Want ook hij zag de vertwijfelde blik en had reuze pret. Dit hebben we vele jaren gedaan en steeds weer zagen we mensen die zich belazerd voelden. En dit pietje was al een flinke lummel en wist heel goed wat we deden.... Maar het was me ook zo'n geinponem....

• RICHARD157

23 november 2017

• PETRA740

23 november 2017

Toon blijft geweldig hé? Maar net als met die sint-bloopers: heerlijk lachen!

26 – 50 van 2419    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3 ... 97  Volgende Plaats reactie