De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

1851 – 1875 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 74  75  76 ... 94  Volgende Plaats reactie

• 25 oktober

Was er twijfel over  jouw vrij en gezellig zijn dan ?

• DREEKE742

25 oktober

ja idd, blijkbaar, stom hoor...

maar goed, zoals ik schreef het issue is opgelost en verder is het aan de crew om herhaling te voorkomen van dit soort onzin.

25 oktober gewijzigd door DREEKE742

• 25 oktober

Apart dat wel...hoe kan zoiets

• DREEKE742

25 oktober

tsja... misschien was ik uitgehuwelijkt zonder dat ik het wist... zou dan wel graag mijn bruid hier willen hebben hoor...😂😂😂😂

• DREEKE742

25 oktober

ik heb een kat ... poes beter gezegd ... die deuren open maakt. Het maakt niet uit hoe ik de klink op de deur zet, ze krijgt hem toch open. Binnenkort ga ik een klinkknop kopen... hopelijk krijgt ze dat niet open.

Herkennen jullie kattenliefhebbers dat gedrag?

• 25 oktober

Volgens mij heb je mijn kat......

Leuke tip, hang een waterballon aan je deurklink...... Voordeel, je kat maakt de deuren niet meer open, nadeel, je moet dweilen....

25 oktober gewijzigd door SANDRA421

• SARI439

25 oktober

Ja zeker herkenbaar, ze gaan gewoon aan de kruk hangen en open is tie..:-)

• 25 oktober

men kat is gewoon dat hij bediend wordt.. zaagt tot iemand de deur open doet..

• 25 oktober

Ik heb daarom maar een kattenluikje in de deur geplaatst... Was dat gemiauw en gekrabbel aan de deur wel zat.

• 25 oktober

Gelukkig ken ik die problemen niet, en zal dit ook nooit kennen ook😁😊. Maar ach, ze zijn wel schattig.

• DREEKE742

25 oktober

Shainy aan het woord.

Ik zal jullie de handleiding geven over hoe ik deuren open maak voor als jullie katten meelezen...he..he..he.

Nou, de deurklink in gewone stand: spring en hang en open is die.

De deurklink omhoog: spring en hang en trek aan de klink, zet je met de achterpoten af tegen de deurpost en open is die.

De deurklink omlaag dan: ha..ha.. gekke baas, dat gaat zo op twee manieren:

spring op de bankleuning rek je uit naar de deurklink, haak je linker poot achter de hangende kruk en trek naar je toe terwijl je je met de andere voorpoot in evenwicht houdt, de deur gaat los, je springt op de grond, haak je nagels in het kiertje en trek hem open.

de andere manier is: spring omhoog, rond je klauwen om de klink en duw met de andere poot tegen de kruk en zet je met je achterpoten af tegen de deurpost en open is die.

vervelend genoeg heeft de baas gereedschap en haalt die de klink eruit als die gaat slapen en kunnen mijn dochter en ik hem niet wakker maken midden in de nacht.

Maar vandeweek had ik geen zin in gemopper van de baas, dus heb ik deur ook maar weer dicht geduwd.

• 25 oktober

Haha bedankt Shainy, 'k ben weer wat wijzer geworden

• 25 oktober

Prachtig verhaal!

Gaat je kat ook graag in de keukenkastjes? De mijne alleen in de middelste, daar liggen de keukenhandoeken.....:-/

• DREEKE742

25 oktober

Nee, ik hou ze zoveel mogelijk uit de keuken. Daar kook ik eten en dan de haren.. bah!

Ze gaan wel in de openingen liggen van de huiskamerkast en maken de lade open... 😉

• 25 oktober

Voor Shainy:

Kom in de leer bij Lucy Trump. Die doet het zo: ik zit voor de deur... en zit... ga 5 cm verzitten... en zit. Ondertussen hypnotiseer ik de deur. Domme poes: dat werkt natuurlijk niet in dit huis. Maar Lucy Trump.... is niet slim, zoals te verwachten met deze naam. Dus blijft ze zitten... Zelfs me de deur op een kier komt de kleine Trump niet verder dan zitten. Pas als haar personeel de deur open doet wandeld ze keurig, zoals een adelijke dame naar de gang. Daar heeft ze haar toiletje en voerbakje. Als ze geloosd en ingeladen heeft gaat ze voor het raam in de deur zitten... en kijkt.... blijft kijken totdat er opnieuw een bediende de deur opend. Rustig wandelt ze weer naar binnen om zich in het zonnetje te nestelen op de bank. Nee, Lucy Trump maakt zich niet druk. In die zin lijkt ze niet op Donald. Verder wel hoor: nijdige kop en een vaal oranje kuifje...:-p

Met de vriendelijke groeten van lieve Lucy.

• 25 oktober

Tja, ik heb een open ruimte van de kamer naar de keuken...

Maar een waterspuit werpt al z'n vruchten af. Ben er ook niet blij mee.

• 25 oktober

Volgens mij verdienen onze katten langzamerhande een eigen topic!

• 25 oktober

Die van mij wil wel de president worden....:-D

• 25 oktober

Mijn Bing gaat voor de knuffels en eist volledige aandacht!

• DREEKE742

25 oktober

Shainy en haar dochter Sharon gaan vaak samen bij baasje liggen... soms willen ze beiden tegelijk aandacht en moet baasje beiden tegelijk kriebelen, aaien, zachtjes masseren... stopt baasje dan worden zijn handen met beide klauwen terug getrokken naar de buikjes... 😂😂😂

• DREEKE742

25 oktober

Sandra, dat is niet handig op het uiteinde van de laminaat. Is goede kwaliteit, maar toch... de waterspuit staat standaard binnen handbereik..😉😂

• PIET361

25 oktober

Kostelijke verhalen!

Hebben wij nooit meegemaakt. Wij hadden wel opgevoede katten die netjes gebruik maakten van het kattenluikje in de deur.

Dennis bracht wel altijd wat te eten mee naar huis, dat legde hij dan buiten voor de achterdeur neer. Soms een muis, rat of meerkoet.

• 25 oktober

Ik heb zelf 3 katten. Bing is m'n grote knuffelbeer.

Maar Kitty..... dat is een boefje in dop.

Ze steelt eten waar ze maar kan.... Ze springt bij iedereen, waar mogelijk, op het aanrecht en pikt gewoon alles mee naar huis.

Wat heb ik al van haar gekregen...

- op een middag zeker stuk of 40 stukjes droge worst

- warme pizza die ik haar mee zag nemen over m'n schutting heen naar huis

- kippevleugeltjes en kippenpoten

- plakje spek (getsie)

Zo kan ik nog wel even doorgaan....

• DREEKE742

25 oktober

😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

met zo'n kat houd je nog geld over...

• 25 oktober

Nou ik heb geen huisdieren ...en dus ook geen gejat eten van een ander 👀

1851 – 1875 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 74  75  76 ... 94  Volgende Plaats reactie