De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

1926 – 1950 van 2311    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 77  78  79 ... 93  Volgende Plaats reactie

• 17 november

Amen mee eens zuster.

PETRA740 schreef:

Vrucht van de Geest:

Liefde

Vreugde

Vrede

Geduld

Vriendelijkheid

Goedheid

Geloof

Zachtmoedigheid.

Een beetje of een stukje vrucht kan niet. Deze vrucht is alleen compleet vrucht...

Dit als reactie op de, in mijn ogen, provocerende uitlatingen hierboven...

• 17 november

dank je @Herman.

• 5 februari

Dag lieve vrienden, ik ben terug van weggeweest!

In de eerste plaats wil ik de Redactie bedanken dat ik hier weer mag zijn! En verder alle broeders en zusters die me trouw gebleven zijn! Ik hoop weer fijne en gezegende jaren met u door te brengen op deze SC site. Nu ga ik een uiltje knappen, tot morgen! Welterusten allemaal!

5 februari gewijzigd door PIET361

• 6 februari

Welkom  terug Piet, en  nog gefeliciteerd met uw verjaardag😘🎂

• 6 februari

Welkom terug Piet . Gezegende tijd hier op sc

• 6 februari

Dankjewel Louise en Francisca, fijn jullie weer te zien!

• BERT970

6 februari

Hey Piet!! Weer terug van weggeweest!? Welkom!! Ik wens je een fijne en gezegende tijd op S.C.  Je zal wel gauw weer "gewend" zijn in ons aller midden!! 🤝🙂👍

• 6 februari

Goeiiemorgen Piet

Wat verrassend je weer terug te zien, wens je een goede tijd hier bij Samen Christen💕🙏💕

• PETRA266

6 februari

Welkom terug Piet

• 6 februari

Hippe bril Piet

• MARGRIET124

6 februari

Welkom Piet , :-D fijn je weer hier te zien :up:<3

• 6 februari

Dank! Fijn dat ik welkom ben! Ik ben net voor controle bij de Dermatoloog geweest. De operatie was goed geslaagd, hij heeft nog wat plekjes op mijn hoofd bevroren en ik moet over een half jaar terug komen. Verder was er op mijn hele lichaam geen huidkanker te vinden. Prijs de Heer! Ik heb als kind gekuurd in Davos, heel veel naakt in de zon gelegen, hoogtezon gehad en toch alleen maar een klein plekje op mijn hoofd dat weggehaald is. Ik ben de Heer zo dankbaar!

6 februari gewijzigd door PIET361

• 6 februari

Amen Piet 👍🙏❤

• 6 februari

🙏🏻

• 6 februari

Welkom terug Piet !:up:

• 6 februari

• 6 februari

Hallo Piet, welkom

• 6 februari

Dank Laurent en Dorcas! Ik vind het fijn om jullie hier ook weer te ontmoeten. Hoop dat we nu een gezegende tijd tegemoet gaan.

Intussen ben ik verknocht geraakt aan de zanggroep The Isaacs. Vandaar dat ik dit met jullie wilde delen. Het zijn Moeder, twee dochters en een zoon.

6 februari gewijzigd door PIET361

• 7 februari

Ja mooi Piet

• 10 februari

Vandaag luister ik naar zangprogramma's op YouTube.

Onger Oens uit Urk heeft een non-stop video

En Gaither homecoming ook. Zo zijn er nog wel meer te vinden.

Zo kan ik lekker meezingen en hoef ik me niet te ergeren aan dominees die niet over Jezus willen praten.

• BOUKJE461

10 februari

Als je nou de ware nog niet hebt gevonden op SC, is onderstaande misschien wel een goede tip. ;).

Ga boodschappen doen bij Jumbo in Woerden ( sorry Chris voor de reclame en ook nog eens voor de conculega. ;).)

Jumbo Woerden bied de mogelijkheid om te daten onder het boodschappen doen. Je neemt gewoon een roze winkelmandje, zodat iedereen kan zien dat je singel bent en op zoek bent naar een date......
    Waar de supermarkt al niet goed voor is.....

De roze winkelmandjes bij de Woerdense Jumbo - Indebuurt.

indebuurt.nl/woerden/nieuws/op ... se-jumbo~68966/

indebuurt.nl/woerden/wp-content/uploads/2018/02/roze-winkelmandjes-jumbo-woerden-3.jpg

Niet allemaal tegelijk natuurlijk want dan wordt het hier wel heel stilletjes. ;).

10 februari gewijzigd door BOUKJE461

• BERT970

10 februari

C.

10 februari gewijzigd door BERT970

• BOUKJE461

10 februari

Wie weet of er hartjes brood is.....

Tuurlijk ik reis elke dag van Drenthe naar Woerden voor een hartjes brood, en winkelen met een roze mandje. Dat snap je zelf toch wel..... ;).

Was idd voor valentijnsdag....

• BERT970

10 februari

C.

10 februari gewijzigd door BERT970

• BOUKJE461

10 februari

Ik heb het niet voor niks onder kletsverhalen gepost, ik vind het een lach wekkend initiatief......

En idd in eerste instantie dacht ik ook ; roze winkelmandjes...... en daar kwamen ook andere ideeen bij boven. Maar vond het te grappig om niet te posten.

1926 – 1950 van 2311    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 77  78  79 ... 93  Volgende Plaats reactie