De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2076 – 2100 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 83  84  85 ... 94  Volgende Plaats reactie

• PIET361

22 februari

Wie vandaag naar RailAway heeft gekeken, weet nu waar Oosterbeek ligt en als je goed gekeken hebt zag je mij voor het raam staan.😉😁

• NATASCHA934

22 februari

Ja, ik keek naar RailAway en moest aan je denken. Maar op welk moment stond jij voor het raam dan? Ga ik nog een x kijken bij Uitzending Gemist. Ben wel benieuwd.

• PIET361

22 februari

Dat kan je niet zien Natas, was maar een grapje hoor. Als die intersity bij mij langs komt rijd hij zo hard dat je geen tijd hebt om naar mij te kijken. Laatst ben ik op het balkon gaan staan en heb met mijn armen boven mijn hoofd staan zwaaien, maar degene die in de trein zat en mij  zien wilde moest goed kijken, maar heeft me gezien. Er staan zoveel bomen en struiken tussen het spoor en mij, dat het haast onmogelijk is om mij te zien

• PIET361

22 februari

Ik ga naar bed en sluit deze dag af met een van mijn lievelings liederen.

22 februari gewijzigd door PIET361

• 22 februari

Prachtig lied!

• 22 februari

Ja mooi lied 😘

• 23 februari

NATASCHA934 schreef:

Ja, ik keek naar RailAway en moest aan je denken. Maar op welk moment stond jij voor het raam dan? Ga ik nog een x kijken bij Uitzending Gemist. Ben wel benieuwd.

Haha Natascha, Ja Piet maakt het altijd heel spannend😅

• NATASCHA934

23 februari

Ik dacht ook al. Maar had gekund toch?

PIET361 schreef:

Dat kan je niet zien Natas, was maar een grapje hoor. Als die intersity bij mij langs komt rijd hij zo hard dat je geen tijd hebt om naar mij te kijken. Laatst ben ik op het balkon gaan staan en heb met mijn armen boven mijn hoofd staan zwaaien, maar degene die in de trein zat en mij  zien wilde moest goed kijken, maar heeft me gezien. Er staan zoveel bomen en struiken tussen het spoor en mij, dat het haast onmogelijk is om mij te zien

• NATASCHA934

23 februari

😁

JANE993 schreef:

Haha Natascha, Ja Piet maakt het altijd heel spannend😅

• PIET361

26 februari

Ja Paula, hier maar even, anders ga ik weer offtopic.

De Schaapskooi. Ik dacht welke zal ze bedoelen, dus heb ik even op je Profiel gekeken waar je vandaan komt. Nou dat is niet zover bij mij vandaan. Dat kunnen er dus twee zijn, een achter Mariendaal en een tussen Wolfheze en Bennekom  Nou allebei heb ik gezien en ook allebei de moeite waard om er heen te gaan.

• NATASCHA934

27 februari

Nou Bert en anderen, hier het verhaaltje dan:

Vroeger, ergens lang geleden :), kwam ik regelmatig bij mijn oma. Ik vertelde haar mijn verhalen en zij ging daar dan op in. Het was altijd heel gezellig en fijn.
    Op gegeven moment hadden we het dus over de bekende fastfoodketen en toen vroeg ze me uit bezorgdheid: "ga je nou nog steeds zo vaak naar die Mc Donald Duck?"
    Toen kon je mij dus wegdragen. Ik dacht echt dat ik het bestierf. Hahaha!

:-D

• 27 februari

Haha :-)

• BERT970

27 februari

LOL 😂😂😂👍

• 27 februari

Ooh arme Oma, hilarisch hoor :up:

• 1 maart

Ik snap oma wel een beetje. Laatst was ik met een neefje en nichtje uit eten en zei Doe mij maar een Tom en Jerry ijsje. Neeeee...zeiden ze Het is een Ben en Jerry ijsje.🤣

Zoals voor oma Duck bij Donald hoort, hoort voor mij Tom bij Jerry. Zal wellicht de leeftijd zijn👵🏽😄😇

1 maart gewijzigd door ANNE402

• NATASCHA934

1 maart

Hahahaha.... die is ook leuk! 🤣

• 1 maart

NATASCHA934 schreef:

Hahahaha.... die is ook leuk! 🤣

Na mijn verspreking, heb ik hun het verhaal van jouw oma verteld.😊

• 1 maart

• NATASCHA934

1 maart

Heel slim, want jij was dus niet de enige. ;-)

ANNE402 schreef:

Na mijn verspreking, heb ik hun het verhaal van jouw oma verteld.😊

• NATASCHA934

1 maart

Leuk! Da's lang geleden dat ik die heb gezien. :up:

ANNE402 schreef: youtu.be/c6L0lFEPDwk

• 1 maart

Blijft leuk hè 😄

• NATASCHA934

1 maart

shirtoid.com/wp-content/uploads/2014/04/Ronald-McDonald-Duck.jpg

Ronald-McDonald-Duck, hahaha...

• 1 maart

NATASCHA934 schreef: shirtoid.com/wp-content/upload ... Donald-Duck.jpg Ronald-McDonald-Duck, hahaha...

Haha, knap gevonden!!👍🤣

• NATASCHA934

1 maart

👍

• 1 maart

Dat is dus wat mijn kleinzoon en ik delen, samen Tom en Jerry kijken. Hij is nu 8½ jaar en we doen dit al een paar jaar samen. we liggen dan helemaal in een deuk.

Leuk, jullie versprekingen. Het is zo fijn als we humor hebben en kunnen lachen.

ANNE402 schreef: youtu.be/c6L0lFEPDwk

2076 – 2100 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 83  84  85 ... 94  Volgende Plaats reactie