De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2126 – 2150 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 85  86  87 ... 94  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

4 maart

Klopt Piet, maar de aanhouder wint. Wij hoeven alleen maar te bidden en ons verder geen zorgen te maken, want die mogen we bij God brengen en ook bij Hem laten. :) Ik weet dat dat lang niet altijd meevalt, maar het is wel te doen.

• PIET361

5 maart

@Boukje,

Ik zit al jaren op Christelijke datingsites. Om Christelijke vrienden te zoeken. Heel veel vrouwen reageerden, maar als ik dan een vriendschap voorstelde , haakten ze af. Dus ging ik nadenken, beschermd God nu mij voor die vrouw of beschermd Hij die vrouw voor mij? Maar ik heb toch helemaal geen kwaad in de zin. Hoe zit dat dan?

5 maart gewijzigd door PIET361

• BOUKJE461

5 maart

Ik weet het niet Piet. Misschien moet je dat aan de Heer zelf vragen.

• BOUKJE461

5 maart

En eh jij bent niet de enige die na lange tijd op de site nog geen relatie heeft....

Alleen Hij weet wat goed voor ons is en ik zou haast zeggen ( helpt mij veel in dit soort situaties) laat het meer los en geef het meer aan Hem. Geef letterlijk, laat Hij het voor jou doen.... Hij weet zo veel beter wat goed voor jou is en wie.

• PIET361

5 maart

En die ik benaderde zochten allemaal christelijke vrienden. Nou ik ben er nu wel achter dat dat gewoon een leugen is, ze zoeken geen vrienden, ze zoeken een vent! En liefst een die zo gauw mogelijk met ze naar bed wil.

Dus denk ik dat God mij beschermd voor vrouwen.

• ANNE402

5 maart

Piet, heb je weleens overwogen om christelijke (mannelijke) vrienden te zoeken? Mijn ervaring is namelijk dat er wel mooie vriendschappen ontstaan tussen vrouwen.

Ik denk wel dat je gelijk hebt, dat de meesten toch vooral een vent zoeken (ook al staat op hun profiel iets anders). Ik bedoel overigens niet in bed!

5 maart gewijzigd door ANNE402

• BERT970

5 maart

PIET361 schreef:

En die ik benaderde zochten allemaal christelijke vrienden. Nou ik ben er nu wel achter dat dat gewoon een leugen is, ze zoeken geen vrienden, ze zoeken een vent! En liefst een die zo gauw mogelijk met ze naar bed wil.

Dus denk ik dat God mij beschermd voor vrouwen.

Piet kun je dit werkelijk boekstaven????

Hier op Samen Christen????

Dat veel vrouwen zo snel mogelijk met een vent naar bed willen??

Ik denk van zeker zo veel mannen die dat willen! Maar dan vraag ik mij wel ten stelligste af waarom je dan uberhaupt op een Christelijke site bent als relatie/vrienden zoekende!!

• PAULA777

5 maart

BERT970 schreef:

Piet kun je dit werkelijk boekstaven????

Hier op Samen Christen????

Dat veel vrouwen zo snel mogelijk met een vent naar bed willen??

Ik denk van zeker zo veel mannen die dat willen! Maar dan vraag ik mij wel ten stelligste af waarom je dan uberhaupt op een Christelijke site bent als relatie/vrienden zoekende!!

Anne brengt de hele discussie weer op niveau. Laten we het daar houden.

Ook mijn ervaring is, dat, nu ik het bidden ben voor betrouwbare vriendinnen, God daarin echt wil voorzien en ik kan het advies van Anne aan Piet alleen maar onderschrijven.  En ook voor dat doel is deze site echt een zegen.

5 maart gewijzigd door PAULA777

• BOUKJE461

5 maart

Het klopt wat Piet en Anne zeggen; meerdere mensen hebben op hun profiel staan dat ze enkel vriendschap zoeken en uit eindelijk op een relatie uit zijn. Dat is jammer voor de gene die vriendschap zoeken en dat dan geloven.

Misschien een goede tip van Anne.

• BERT970

5 maart

Zie volgende!

6 maart gewijzigd door BERT970

• BERT970

5 maart

BERT970 schreef:

Op niveau!!!?

Je moest eens weten hoeveel er op deze site onder niveau gedaan word! Totaal niet Christelijk!! De wereld fronst er zijn wenkbrauwen over !!

[/q

Psalm 133 moet toch onze drijfveer zijn!

Ai, ziet hoe goed hoe lieflijk is't dat zonen , Van 't zelfde huis als broeders samenwonen! Daar 't liefdevuur niet word verdoofd!!"

• ANNE402

5 maart

BOUKJE461 schreef:

Het klopt wat Piet en Anne zeggen; meerdere mensen hebben op hun profiel staan dat ze enkel vriendschap zoeken en uit eindelijk op een relatie uit zijn. Dat is jammer voor de gene die vriendschap zoeken en dat dan geloven.

Misschien een goede tip van Anne.

Precies! Ze zoeken namelijk wel vrienden van het andere geslacht rond hun eigen leeftijd. Waarom, als je een gewone vriendschap wilt? Je zou toch zeggen dat de vijver veel groter moet worden, als je alleen vrienden zoekt.

5 maart gewijzigd door ANNE402

• BERT970

6 maart

BERT970 schreef:

BERT970 schreef:

Op niveau!!!?

Je moest eens weten hoeveel er op deze site onder niveau gedaan word! Totaal niet Christelijk!! De wereld fronst er zijn wenkbrauwen over !!

[/q

Ai, ziet hoe goed hoe lieflijk is't dat zonen , Van 't zelfde huis als broeders samenwonen! Daar 't liefdevuur niet word verdoofd!!"

Wil nog wel nuanceren!

Wat betreft het : je moest eens weten...

We zijn allemaal van dezelfde lap gescheurd en daarom doen ook wij allemaal zondige dingen!!

Ik hoop echter dat we allemaal wel de overtuiging zijn toegedaan dat we als Christenen moeten trachten het goede, zo niet het beste,  voor elkaar te zoeken !!

Laten we daarom bidden en ons verlangen stellen op die diepe vrede die God ons alleen kan geven!!🙏🙏🙏

• PIET361

6 maart

Anne heeft wel gelijk, maar...op mijn Nieuwsfeed staan alleen vrouwen en in mijn chatbox staan alleen vrouwen.

En bovendien heb ik al verschillende keren contact gezocht met mannen, maar die geven niet eens antwoord. Denken waarschijnlijk meteen dat ik van de verkeerde kant ben.

Zo werkt het op Christelijke datingsites. En echt niet alleen hier.

Ik ben ook lid geweest van "Op zoek naar jou" en  van ChristianMatch" maar daar is het precies het zelfde.

• PIET361

6 maart

En wat die ongelovige vrienden betreft.

Ik heb verschillende ongelovige mannelijke en vrouwelijke vrienden en daar heb ik helemaal geen klagen over.

Ik heb maar 2 vrienden echtparen die christen zijn. Maar die ene woont ver weg. En ik heb drie lieve vriendinnen via SC gekregen. Maar die wonen allemaal ver weg. Ik wil zo graag een vriend of vriendin hier in de buurt hebben en dan liefst een christen. Want dan kan ik ook over christelijke zaken praten.

6 maart gewijzigd door PIET361

• NATASCHA934

6 maart

Hoi Piet,

Je kunt het op je profiel zetten, dat je ook daar op zoek naar bent, naar een christelijke vriend of vriendin bij jou in de buurt, om samen fijn over christelijke zaken te praten. En waar je dat plaatst, dat komt dan meteen vooraan te staan als mensen jouw profiel zien. Tenzij je weer iets wijzigt ergens anders, dan komt dat vooraan op je profiel te staan.

En natuurlijk voor bidden. Ik bid met je mee. :-)

Veel succes. :up:

PS: en ik heb nog een tip, maar die app ik je wel.

• PAULA777

6 maart

BERT970 schreef:

BERT970 schreef:

Op niveau!!!?

[/q

Persoonlijk heb ik daar niet zoveel eravring mee. Er is wel eens een nare mail, maar het gezellig en opbouwend mailen overheerst!

• 6 maart

Ik heb ook ingevuld dat ik op zoek ben naar Christelijke vrienden, maar net als Natascha ben ik hier voor een stukje gezelligheid. Die keuze is er niet en dan kom je op de keuze voor vriendschap.

Zou natuurlijk kunnen maar daar moet je ook tijd voor hebben en de meeste mensen wonen ver weg waardoor het ook niet heel makkelijk wordt i.v.m reistijd en afstand.

• PIET361

6 maart

Je hebt gelijk Jane. Ik heb dat al zo vaak geprobeerd, ook via de plaatselijke krant. Maar er komt nooit reactie op.

• PIET361

6 maart

Vroeger had je bejaardenhuizen en waren er vrijwilligers die met ouderen gingen wandelen. Maar sinds de Regering besloten heeft dat ouderen zo lang mogelijk thuis moeten blijven, vereenzamen er veel ouderen.

• 6 maart

Dat is wel waar Piet, helaas is het zo geregeld door de regering.

• NATASCHA934

6 maart

Maar even antwoord op je mail: is goed, ik app je nog wel.

6 maart gewijzigd door NATASCHA934

• PIET361

8 maart

Nou ik ben het Goedemorgen topic kwijt.

Dus wens ik u allen een goedemorgen!

En dat is geen kletsverhaal😁

• 8 maart

Hier is hij weer Piet ;-)

ook een goede morgen :-)

www.samenchristen.nl/topic/1115/25/

• NATASCHA934

8 maart

Hahaha... Piet toch. Was je nog niet helemaal wakker?😁

2126 – 2150 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 85  86  87 ... 94  Volgende Plaats reactie