De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2151 – 2175 van 2185    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 86  87  88  Volgende Plaats reactie

• 8 maart

Natasha, het helpt geweldig hoor dat ik het op mijn Profiel gezet heb, op jou aanraden!

Er is er nog niet een die gereageerd heeft.😜

• 8 maart

Geduld is een schone zaak. ;-)

• 8 maart

En misschien schrikken ze ook wel van je; daar kan ik verder niks aan doen.

www.crazykens.com/pictures/Animation/4/dog-laughing.gif

• 8 maart

O ja, m'n baard natuurlijk!

• 8 maart

Nou we gaan in Mei of Juni weer naar Spanje, vraag ik aan Sinterklaas of ie nog een Spaanse schone voor me heeft!

• 8 maart

💃🏼 is dit wat je zoekt?

8 maart gewijzigd door ESLI861

• 8 maart

Goed idee, Piet.:up:

PIET361 schreef:

Nou we gaan in Mei of Juni weer naar Spanje, vraag ik aan Sinterklaas of ie nog een Spaanse schone voor me heeft!

• 8 maart

@Esli

Heb je ook een grotere afbeelding? Ik kan het niet zien, ben een beetje kippig!

• 9 maart

Buenas Noches Piet

• 9 maart

Zie je wel, vrouwen geloven mij niet.

Maar als ik zeg dat ik een beetje kippig ben. Is dat echt waar, want ik heb Glaucoom. Als je wil weten wat dat is, kijk je maar op internet.

9 maart gewijzigd door PIET361

• 10 maart

@Francisca

Leuke foto's heb je geplaatst! Ik heb ze even bekeken, kon niet reageren op je mail omdat ik niet aan je contact eissen voldoe. Dus dan hier maar.

• 10 maart

Dank je wel Piet.

En klopt ja, ik had je ooit al een keer persoonlijk in diverse mails uitgelegd waarom dat zo is ;-)

• 10 maart

Sorry Francisca,

De ouderdom komt met gebreken😉😘

• 15 maart

😜Hebben jullie wel eens een blauwtje gelopen?😍

• Zondag om 11:44 uur

Hebben jullie vanmorgen Ten Brinke gezien in de Kapel?

Hij had het over Bartimeus, die zei: Ik weet ook niet hoe het komt, maar ik was blind en nu ben ik ziende!

Eigenlijk was ik ook een beetje blind. Want ik wou niet meer naar buiten, al die regen ik werd er doodziek van. Dus ging ik met mijn rug naar het raam zitten en als ik het erg zat was kroop ik in mijn bed.   Toen ik dus dat Kapel gezien had, dacht ik opeens kom ik ga naar buiten. Het was mooi weer de zon scheen. Ik mijn waterdichte wandelschoenen aan, Parka met Capuchon aan en gaan met die banaan. Ik loop met de rollator naar de lift, ga beneden naar de buitendeur. Regent het dat het giet! Wat nu? Toen hoorde ik, Ik was blind maar nu kan ik zien. Lachte en zei: satan je kunt me dwars zitten zoveel je wil, maar Jezus is de baas! Pakte mijn rollator, capuchon over mijn hoofd en ik heb 53 minuten gelopen in de stromende regen, het laatste kwartier in een halve storm en zware hagelbui! Maar met een lied in mijn hart. Jezus is Heer! Mijn broek kon ik uitwringen, voortaan trek ik dus een regenbroek aan. En nu ben ik er wel doorheen, voortaan ga ik iedere morgen op z'n minst een half uur lopen, weer of geen weer. Ik was blind, maar nu kan ik zien!

Zondag om 12:16 uur gewijzigd door PIET361

• Zondag om 12:19 uur

Goed zo, Piet!! De buitenlucht, genieten van Gods schepping, kan een mens goed doen.🙏😊

• Zondag om 12:44 uur

Amen Piet. wat een mooie en bemoedigende getuigenis :-)

• Zondag om 15:28 uur

@ Piet

Heb vanmiddag de uitzending gezien. Goed dat je toch gegaan bent, je knapt er meestal van op als je lekker hebt gewandeld.

Ik ging naar de dienst vanochtend en voor de zoveelste keer moest ik door de regen fietsen, dacht nog even : zal ik thuisblijven? Toch maar gegaan en daar was ik wel blij mee.

Wandelen in de regen doe ik ook regelmatig, vind het wel wat hebben, alleen heb ik dan wel een paraplu op want kletsnat worden vind ik dan weer niet zo fijn. En je wordt er ook behoorlijk koud van.

Maar knap dat je erdoor gegaan bent hoor en je niet laat tegenhouden door satan zoals je aangaf👍🙏

• Zondag om 17:15 uur

@Piet

Goed bezig!

• Zondag om 18:09 uur

Het probleem is dat met een rollator lopen, een paraplu niet kan ! Ik heb geen drie handen. Ik heb ooit op een oude rollator een paraplu standaard gemaakt. Ik heb er een keer mee in de regen gelopen, er kwam een rukwind en mijn rollator ging er met paraplu en al vandoor! Dus dat doe ik niet meer.

• Zondag om 19:03 uur

@Piet

Hihi, sorrie ik zie het voor me

nee geen goed idee !

• Zondag om 19:28 uur

@Piet

Gewoon een waterdicht regenpak en waterdichte regenschoenen !

Zondag om 19:50 uur gewijzigd door LAURENT014

• Zondag om 19:44 uur

En een zuidwester op

• Zondag om 21:35 uur

@Piet, de wind gaat liggen en er komt dinsdag een zonnetje ! Lekker wandelweer !

• Zondag om 22:50 uur

En!!...Achter de wolken schijnt ook de zon!! Positief denken!!🌞😎

2151 – 2175 van 2185    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 86  87  88  Volgende Plaats reactie