De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2201 – 2225 van 2306    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 88  89  90 ... 93  Volgende Plaats reactie

• 7 april

JANE993 schreef:

@Piet

Het allerbeste, heb je iets verkeerds gedaan dan? Je staat toch niet rood.

Groetjes en Zegen!

Dat vraag ik me ook af, Jane. Meestal wordt iemand gelijk op rood gezet, toch? We gaan het zien. Ik  vertrouw erop, dat Chris weet wat hij doen. Ze zetten niet iemand zonder reden op rood.

• BERT970

7 april

ANNE402 schreef:

Dat vraag ik me ook af, Jane. Meestal wordt iemand gelijk op rood gezet, toch? We gaan het zien. Ik  vertrouw erop, dat Chris weet wat hij doen. Ze zetten niet iemand zonder reden op rood.

Nou! Het lijkt mij dat zoiets in "overleg" gaat met Chris! Maar Piet had al wel een waarschuwing gekregen ....dus...

• 7 april

Ik zie Piet nog, dus ik denk dat het onnodige paniek is?

• NATASCHA934

8 april

Volgens mij is ie er nog gewoon hoor.😁

8 april gewijzigd door NATASCHA934

• 9 april

Laten wij maar bidden voor Gods liefde en Gods wijsheid hier lijkt mij beter🙏🙏🙏

• NATASCHA934

9 april

Dat sws altijd Herman, amen!

• NEEL074

9 april

HERMAN648 schreef:

Laten wij maar bidden voor Gods liefde en Gods wijsheid hier lijkt mij beter🙏🙏🙏

Mooi gezegd Herman

• 10 april

Hallo vrienden,

Na rijp beraad, heb ik mijn abo met begin Mei opgezegd. Dan loopt mijn abo af en verleng ik dus niet. Of ik later nog terug kom, weet ik nu niet. De tijd zal het leren. Dus ik blijf nog een paar weken hier en dan ga ik weg.

Op 4 Mei gaan mijn zoon en ik DV met vakantie naar Spanje.

Weer naar onze familie die aan de voet van de Pyreneeën wonen.

Aragon heet dat gebied. Het is daar heel mooi en ik verlang er naar om daar weer te zijn.

10 april gewijzigd door PIET361

• 10 april

Als je abbo afloopt, dan hoef je toch niet op te zeggen @Piet

dan stopt het toch gewoon? en kan je later gewoon weer aanmelden toch?

Je boft maar weer dat je met je zoon naar Spanje gaat !!!:-)

• 10 april

Veel plezier in Spanje. Geniet er lekker van. En doe de groeten aan Sinterklaas en zijn Pieten 😂😂😂😂😂😂😂

PIET361 schreef:

Hallo vrienden,

Na rijp beraad, heb ik mijn abo met begin Mei opgezegd. Dan loopt mijn abo af en verleng ik dus niet. Of ik later nog terug kom, weet ik nu niet. De tijd zal het leren. Dus ik blijf nog een paar weken hier en dan ga ik weg.

Op 4 Mei gaan mijn zoon en ik DV met vakantie naar Spanje.

Weer naar onze familie die aan de voet van de Pyreneeën wonen.

Aragon heet dat gebied. Het is daar heel mooi en ik verlang er naar om daar weer te zijn.

• BERT970

10 april

Ja Piet! Geniet ervan! En wees lief tegen Sinterklaas en zijn pieten...... dan is hij ook werr lief als hij weer naar Nederland komt!😁😉😃

• 10 april

Ik zal hem vragen of hij een extra grote speculaaspop in jullie schoen wil doen!😜

10 april gewijzigd door PIET361

• 10 april

Dat vind ik heel aardig van jou Piet 😂😂😂😂

PIET361 schreef:

Ik zal hem vragen of hij een extra grote speculaaspop in jullie schoen wil doen!😜

• BERT970

10 april

PIET361 schreef:

Ik ook Piet!! Vind het ook heel aardig! En die zakken waar "stoute kindjes" ingestopt worden kunnen wel dichtgenaaid worden!😁

• 10 april

Zo is dat Bert 😂😂😂😂

BERT970 schreef:

Ik ook Piet!! Vind het ook heel aardig! En die zakken waar "stoute kindjes" ingestopt worden kunnen wel dichtgenaaid worden!😁

10 april gewijzigd door HERMAN648

• 11 april

Ik wens je een fijne en gezellige tijd toe Piet

• 11 april

Piet geniet van de Spaanse zon, maar je hoeft niet je abbo op te zeggen, gewoon niet meer verlengen en ben je terug uit Spanje gewoon weer verlengen. Ik zie de grote speculaaspop wel in mijn schoen !:-D

• BERT970

11 april

Wel een hele grote ( zevenmijlslaars?😁) neerzetten Laurent! Anders past die speculaaspop niet!!😂

• 11 april

Nou jongens toch ! Beter te geven dan te ontvangen hoor! Lieve Piet fijne vakantie!

• 11 april

misschien soliciteren  naar een plekje als witte piet? die zijn op dit moment heel gewild...

• 11 april

Bedankt voor alle lieve wensen! Hoop dat het net zo leuk wordt als vorig jaar!

• 11 april

Piet,fijne tijd vast,geniet van de zon en de gieren daar. Aragon is idd een heel mooi gebied .

• 12 april

O, weet jij dat Petra, ben je daar bekend? Ja de Lammergier, maar ook de Rode en Zwarte Wouw en Kraanvogels waren er vorig jaar ook.

12 april gewijzigd door PIET361

• NATASCHA934

12 april

Vast wel Pietmans.:up:
    En de voorpret is ook al zo heerlijk van vakantie hè?

PIET361 schreef:

Bedankt voor alle lieve wensen! Hoop dat het net zo leuk wordt als vorig jaar!

• 12 april

Ja Natas, voorpret is altijd leuk!

Wat zal ik een voorpret hebben als ik jou eens ontmoeten mag!😉😋

2201 – 2225 van 2306    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 88  89  90 ... 93  Volgende Plaats reactie