De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2251 – 2275 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 90  91  92 ... 94  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

14 april

Over eten gesproken: ik ga nu ook maar 's wat kokkerellen denk ik. Alleen geen garnalen, die blief ik niet, haha..

Fijne aaf en eet smakelijk.:up:

PETRA995 schreef:

Ja die zijn ook rosé, ja dat zal het zijn. Nooit aan gedacht.

• 14 april

Jij ook,ik ga aan de hachee.bye bye.

• NATASCHA934

14 april

Lekker hoor. Goed gesmaakt? :)
    Ik had toch geen zin meer om te koken, dus ik heb ik me lekker pizza besteld.:up:

• 14 april

De hachee was overheerlijk,maar een pizza soms is ook niet te versmaden.😀

• NATASCHA934

14 april

Ow ik las ovenheerlijk, haha.. Maar mooi dat je zo van genoten hebt. Ik heb ook gesmikkeld van de pizza.

• 14 april

Fijn hoor,dat jij ook lekker hebt gegeten. Eten zou een mooie hobby kunnen zijn.

• PIET361

14 april

Niet teveel dames, dan moet weer aan de afvalcursus!😉😜😁

14 april gewijzigd door PIET361

• 14 april

Daar hoef ik niet heen hoor Piet. Ik heb het geluk dat ik alles kan eten zonder echt aan te komen. Eten vind ik lekker,maar het koken vind ik niets. En als ik toch weer ergens heen moet,dan Spanje weer. Dan rij ik langs de afvalcursus

• PIET361

14 april

Leuk Petra, wij gaan 4 mei en jij?

• 14 april

Weet ik niet,eerst ff potten, en dan weer gaan. Ik heb er al zin in, maar moet me camera eerst na laten kijken.

• NATASCHA934

15 april

Ja, of ik doe dan net als jou Piet.. gewoon minder koolhydraten. :)

PIET361 schreef:

Niet teveel dames, dan moet weer aan de afvalcursus!😉😜😁

15 april gewijzigd door NATASCHA934

• NATASCHA934

15 april

Wat is er met je camera?

PETRA995 schreef:

Weet ik niet,eerst ff potten, en dan weer gaan. Ik heb er al zin in, maar moet me camera eerst na laten kijken.

• NATASCHA934

15 april

Ik heb er ook 1, een spiegelreflex van Nikon. Eigenlijk wel leuk om weer 's echte foto's te gaan maken, want door mijn mobiel komt dat er veel minder van ivm dat daar ook een camera op zit. Die is best goed van kwaliteit, maar met een N-camera krijg je natuurlijk veel mooiere foto's. En ook groter, breder, je kunt veel beter inzoomen, micro, macro, noem maar op.

15 april gewijzigd door NATASCHA934

• PIET361

15 april

Ik heb nog twee Canon Camera's. Waarvan 1 Analoge Spiegelreflex. Maar die gebruik ik haast niet meer, want op mijn Windows Phone zit een prima camera.

15 april gewijzigd door PIET361

• 15 april

Ik heb een Canon spiegelreflex,sinds Spanje niet meer gebruikt,mede door het mobieltje,die je altijd mee hebt. Ik wil net als jou weer eens echte foto's maken.

• PIET361

15 april

@Petra

Bij Cameraland kun je films kopen en bij Foto Kiekie laten ontwikkelen.

• 15 april

Piet,dat wist ik niet. Ik ga meestal langs kamera express. Leuke winkel,aardig personeel,en vaak mooie koopjes.

• PIET361

15 april

Dit zijn Online shop's, Petra

• 15 april

Canon camera , goed merk Petra

Ik heb meer als 25 jaar in een fotozaak gewerkt Fotografie en handel

Zelf heb ik een Nikon

• NATASCHA934

16 april

Dus die staan nou eigenlijk alleen maar wat te verstoffen als ik het goed begrijp?😁

PIET361 schreef:

Ik heb nog twee Canon Camera's. Waarvan 1 Analoge Spiegelreflex. Maar die gebruik ik haast niet meer, want op mijn Windows Phone zit een prima camera.

• PIET361

16 april

Ja Natas, met nog een serie lenzen ook. Maar ze verstoffen niet hoor, ze zijn stofvrij opgeborgen. En misschien krijg ik nog wel eens een bevlieging om ze weer te gaan gebruiken.

16 april gewijzigd door PIET361

• 16 april

Esli, ik zou ook liever een Nikon hebben nu,maar mijn kleine portemonneetje laat het nog niet toe.

Natascha,ja mijne staat echt te verstoffen. Het is zoveel makkelijker en lichter om mijn mobiel te pakken,dan mijn tas met camera,extra body,lenzen e.d. mee te nemen. Maar ik ga het toch weer doen,de spanning van "echte" foto's maken mis ik wel

• NATASCHA934

16 april

@Piet: ik dacht niet echt letterlijk dat ze a.h verstoffen waren hoor, hihi..
    Ja, wie weet. Leuk, samen met je nieuwe wandelmaatje.:up:

• NATASCHA934

16 april

@Petra: die van mij is niet aan het verstoffen ivm in een kast, maar ik ga 'm er toch maar weer 's uitpakken denk ik... veel te leuk.:-)

• NATASCHA934

16 april

Vroeg ik je eerder, Petra... maar denk over het hoofd gezien?;-)

NATASCHA934 schreef:

Wat is er met je camera?

2251 – 2275 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 90  91  92 ... 94  Volgende Plaats reactie