De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2276 – 2300 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 91  92  93 ... 100  Volgende Plaats reactie

• NATASCHA934

16 april

Waarom kiest iemand voor Nikon, wanneer Canon, weet iemand dat?

• NATASCHA934

16 april

Even heel wat anders: erg hè, van de Notre-Dame.:-(

• PETRA995

16 april

Natascha,heel erg de brand in de Notre Dame. Het was toch wel een iconisch gebouw. En ik weet niet wat mijn camera mankeert, misschien wel niets,maar ik moet hem eerst te voorschijn halen. En nakijken. Is ie nog goed heb ik veel geluk .Maar ik kan me voorstellen dat ie niet helemaal werkt na lang stilliggen.

• PIET361

17 april

@Petra

Dat ligt eraan of je de batterij / accu er uit gehaald hebt. Zo'n batterij kan gaan oxideren.

17 april gewijzigd door PIET361

• 17 april

Je kunt je camera ook even voor een schoonmaak en service beurt naar een fotozaak brengen

( wij deden dat vroeger zelf)

Zo ie zo goed om hem 1x in de zoveel tijd schoon te laten maken en dan kijken ze meteen alles na Sluitertijden , diafragma  etc

• PETRA995

17 april

Piet,nu zeg je wat over de batterijen,ik ga hem vandaag nog ff checken.

Esli,hij moet ff schoongemaakt, dat is zeker, hoelang denk je dat ik hem dan kwijt ben.

• 17 april

Tja, je moet eigenlijk een fotozaak hebben waar ze het zelf doen en de juiste apparatuur hebben Dan kun je hem binnen een week ophalen

Geen idee waar dat bij jou in de buurt zou kunnen Even googelen/ bellen

• PETRA995

17 april

Dank je wel Esli,ik ga kijken.

• PIET361

17 april

Heb je nu 7uur later al gekeken Petra?

• PETRA995

17 april

hahaha, eerlijk, nee Piet.

• PIET361

18 april

Dat 's ook boter aan de galg gesmeerd.😜😉

• PETRA995

18 april

Hhh,volgens mij is er niet veel mis,er stonden zelfs nog een paar duizend foto's op die ik was vergeten.

• PIET361

18 april

??? Op je analoge spiegelreflex met film van 1000 opnamen???

De grootste film die ik krijgen kan heeft 36 opnamen.

Dat kan toch niet op een spiegelreflex? Wat voor camera heb jij dan? Of is het een Filmcamera die jij hebt? Een spiegelreflex is een fotocamera.

18 april gewijzigd door PIET361

• PETRA995

18 april

Ik heb een Canon spiegelreflex camera,vrij nieuw,en ik kan er echt heel veel op kwijt. Het is geen analoog. Het is best een goede camera.

• 18 april

Ik ben heel tevreden met mijn 2 digitale Nikon kameras en ook met mijn oude Sony

Hier een foto van mijn kameras.

www.mupload.nl/img/nybzk82626h6u.jpg

• PETRA995

18 april

Ik heb ook een Sony gehad, voor de Canon, prachtige foto's uit dat apparaatje.

• PIET361

18 april

Ja dat zijn digitale camera's, dat gaat boven mijn budget.

Ik heb een analoog spiegelreflex Canon AE-1 Program, betaald met guldens. Ik heb vandaag 2 nieuwe dia films gekocht op internet met elk 36 opnamen, maar daar haal ik er nog wel wat meer uit. Misschien 40 opnamen.

18 april gewijzigd door PIET361

• PETRA995

18 april

Ja ,ze zijn best prijzig,al zakt het de laatste wel hoor qua prijs. Ik vind de lenzen erger,een echt goede is duurder dan je hele camera

• PIET361

18 april

Ik heb een heel stel lenzen van groothoek tot tele zoom en Cocin filters. Het enige wat ik nog graag hebben wil is een goed stevig statief. Misschien kan ik er in Spanje wel een niet te dure op de kop tikken.

• PETRA995

19 april

JA,dat kan je proberen,ik heb daar een heel goede macro lens weggehaald

• PIET361

19 april

Vorig jaar heb ik er schoenen gekocht die ik nog dagelijks draag en veel goedkoper dan hier! Dus wie weet, lukt dat met een statief ook.

19 april gewijzigd door PIET361

• SARI439

19 april

denk dat ik ook maar  een keer naar spanje ga:-)

• PETRA995

19 april

Ja,sommige dingen zijn er goedkoper dan hier,maar je moet niet in de toeristen steden komen.

Sari, Spanje kan echt mooi zijn hoor,en zeker de binnenlanden.

• 19 april

we gaan gewoonb met zn allen mee met Petra :D

• 19 april

Gezegend paasweekend lieve mensen 😘

www.mupload.nl/img/bkh0wqg2vh9.jpg

2276 – 2300 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 91  92  93 ... 100  Volgende Plaats reactie