De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2301 – 2325 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 92  93  94  Volgende Plaats reactie

• 19 april

Francisca, dat zou wel heel gezellig zijn. Dan kan je eigen fotograafje ook mee.🌞🌞⭐

19 april gewijzigd door PETRA995

• LEJO464

20 april

8-)

• 20 april

Hoi Lejo,  welkom terug😁

• 20 april

.

20 april gewijzigd door JANE993

• 20 april

JANE993 schreef:[/b

Gezellig, bijna iedereen komt wel weer eens terug😀

Piet binnenkort weg, maar die komt ook wel weer terug DV

• 20 april

Ha Lejo! Welkom!

• PIET361

21 april

Dag Lejo,

Leuk je weer te zien!

Je moet de groeten van Bert en hij wil graag contact met je.

Ik heb je WhatsApp gestuurd, kijk je even?

Groetjes,

Piet

• PIET361

21 april

Ik keek vanmorgen naar Fam7, daar was een kerkdienst van de Emmanuel Gemeente. De voorganger had het o.a over eeuwig leven. Daarbij haalde hij het Griekse woord aan. "zoe" hetgeen volgens hem eeuwig leven betekend. Ik heb het gecontroleerd en kwam tot de conclusie dat deze Voorganger dit ter plekke verzon. Het Griekse woord Zoe beteken: LEVEN.

Dus niks "eeuwig leven".

Zoe, spreek uit zo-i.

21 april gewijzigd door PIET361

• 21 april

www.mupload.nl/img/jdj4bgwflrp.jpg

• 21 april

Jij ook Nikon_Herman 🙏

• 21 april

Bedankt Jane

JANE993 schreef:

Jij ook Nikon_Herman 🙏

• 25 april

Fijn deze paastijd! Gelukkig houd het voor een christen bij deze ingestelde  paastijd niet op en is er geen vaste tijd bij God om stil te staan bij Zijn Offer en dan alleen te eerbiedigen. Wij mensen hebben het zo ingesteld net als andere feestdagen en dat vind ik zo wie zo reuze fijn ik ben er dankbaar voor.    

• PIET361

1 mei

Nog 5 dagen dan ben ik weg bij SC.

Of ik ooit nog terug kom, weet ik niet.

Voorlopig niet denk ik.

Heb wel een beetje genoeg van SC.

Het ga jullie goed.

Gods zegen!

Groetjes,

Piet

1 mei gewijzigd door PIET361

• 1 mei

Goedenavond Piet,

Ik heb je dat héél eerlijk al meer zien schrijven,dat je weggaat en misschien nooit méér terug zou komen...

Heb je iets vervelends meegemaakt de afgelopen tijd en heb je uiteindelijk met de tips die Dorcas je gegeven heeft..nog iets kunnen bereiken wat een wandel maatje betreft!?👍👋

• 1 mei

Veel plezier op de vakantie met je zoon broeder Piet! lekker er even tussenuit is nooit verkeerd, dat bevordert alleen maar de rust waar ieder zo af en toe behoefte aan heeft.

• 1 mei

Hele fijne vakantie Piet in Spanje,  dank je wel,  en jij ook Gods onmisbare zegen toegewenst.  Hoop je echt DV weer hier terug te zien op Samenchristen. Was fijn om je te leren kennen, ondanks hier en daar wat strubbelingen.

Liefs,

Linda

😊😘

• 1 mei

mooie dagen in spanje..:-)

• 1 mei

Goede reis Piet en geniet van de Spaanse zon. Hoop je weel weer terug te zien op SC.:-D

1 mei gewijzigd door LAURENT014

• 1 mei

fijne dagen in Spanje, Piet. Geniet ervan!

• PIET361

1 mei

Dank jullie wel!

Het valt alleen nog te bezien of ponze vakantie door kan gaan. Ik heb een oogbeschadiging opgelopen en ben nubstreng onder behandeling van een oogarts. Moet heel veel druppelen en ik zie heel slecht. Heb ook moeite met typen kan slecht richt ing bepalen. Mag niet fietsen. Wel wandelen, maar dat is ook geen feest. Oog traant erg. Dus Begripvol nog niets ondernomen.

1 mei gewijzigd door PIET361

• 1 mei

wat vervelend voor je Piet. Ik hoop dat het snel opknapt en dat je toch op vakantie kunt

• PIET361

1 mei

Dat hoor ik Vrijdagmiddag van de oogarts, Dorcas.

Als het wel mag moeten we ijsgekoelde oogdruppels mee nemen. Dat wordt ook nog een sport.

• PIET361

2 mei

2 mei gewijzigd door PIET361

• 3 mei

Waarom reageren mensen niet op berichtjes. Het kost toch geen moeite om te schrijven. Geen interesse. En de rest moet erg wennen aan deze site. Soms gewoon even kletsen moet toch ook kunnen. En wil serieuse relatie,maar soms ook fijn om even gewoon te praten. Kost ook niets. Haha ligt aan mij zeker.

• 3 mei

Conny, neem rustig de tijd. Idd, sommige mensen reageren niet. Zegt alles over die ander...toch? Leg het naast je neer en bedenk: de Heer heeft rare kostgangers...;-). Hou het luchtig. En door gewoon een open houding ga je hier zeker mooie contacten op doen. Want dit is echt een heel leuke site.

2301 – 2325 van 2334    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 92  93  94  Volgende Plaats reactie