De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2326 – 2350 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 93  94  95 ... 100  Volgende Plaats reactie

• 3 mei

@Conny

Er is een chattbox waarin je kan kletsen met andere leden.

3 mei gewijzigd door JANE993

• 3 mei

@ Jane.

Weet je wel hóe láát er pas gebabbeld wordt?

• 3 mei

als het TE laat is? grinzzzzz

• 3 mei

Nee geen idee maar Conny is nog jong:-D

DORCAS485 schreef:

@ Jane.

Weet je wel hóe láát er pas gebabbeld wordt?

• PIET361

3 mei

Terug van Oogarts.

Oog is rustiger geworden, druppelen langzaam afbouwen van 8 naar 5 druppels per dag. Morgenvroeg rijden naar Spanje.

Als ik terug kom ben ik hier weg.

Daarom wens ik u allen het allerbeste toe! En als er soms iemand is die in onze GroepsApp wil komen, bent u van harte welkom! U kunt zich aanmelden op nr. 0612203075 Tot ziens!

• ANNE402

3 mei

Goede reis en het ga je goed!

• LAURENT014

3 mei

Het allerbeste met jouw oog Piet en een goede reis. Het ga je goed.

• PIET361

4 mei

Dankjewel! We zijn 375 km van Bordeaux in de stromende regen. Temp. 5 gr. Buiten

• 4 mei

Oh hier schijnt het zonnetje en is het 9 graden, omkeren Piet en naar huis :-D

• PIET361

1 oktober

Hallo broeders en zusters,

Het heeft even geduurd, maar ik had zo’n verlangst maar jullie!

Dus ben ik even terug van weggeweest.

1 oktober gewijzigd door PIET361

• 1 oktober

Hoi Piet..ik hoop dat alles goed met je gaat..

• PIET361

1 oktober

Hoi Richard, leuk je weer te zien!

Op het ogenblik gaat het wel weer met me. Slechte tijd gehad, veel ziek en zeer.

Maar de oorzaak is gevonden, eind van deze maand moet mijn galblaas er uit. Daarna hoop ik weer up tot date te zijn.

Hoe is het jou gegaan?

• 1 oktober

wow Piet dat is niet niks zeg..ik hoop dat je snel weer de oude bent..Volgens mij gaat met mij wel alles goed :-)

• PIET361

1 oktober

Ja volgens je foto zie je er wel gezond uit😜

• 1 oktober

Haha dankjewel hoor Piet:-)

• 1 oktober

Ha die Piet ook weer terug!!!👋

• 2 oktober

Leuk je weer te zien hier Piet

2 oktober gewijzigd door ESLI861

• 2 oktober

Welkom Piet ..wel.. mijn galblaas is er al heel lang uit en ik ben erna nog 2 dagen in het ziekenhuis geweest, omdat ik erna nog koorts had. De raad die men mij daar gaf was veel drinken! doe er je voordeel mee!  Wat mijn kletspraatje betreft ik heb nu een loopfiets en probeer ermee mijn  conditie wat op te vijzelen, "voordat" ik aan mijn knie wordt geopereerd. Het was wel wennen die eerste keer op dat geval, maar als het uiteindelijk maar wat resultaat oplevert.  

• PIET361

2 oktober

Bedankt voor jullie welkom! Ik hoop op een leuke tijd hier, maar zal er niet zo vaak zijn als voorheen. Ik heb nogal wat andere dingen waar ik me mee bezig houd. Net bericht gekregen dat de operatie op 11 Oktober geplant is.

Betty, sterkte met je knie operatie! Hoop dat het goed mag verlopen. Gelukkig is de Heer altijd bij ons en mogen we op Hem vertrouwen!

• PIET361

2 oktober

Wat is me nou toch weer ter oren gekomen.

Laurent weg en Sari in de ban!?

Jammer hoor, dat waren nu juist zulke fijne mensen!

• 2 oktober

Sterkte 11 oktober! In gebed bij je hoor!

• 5 oktober

De uitslag binnen van mijn borstonderzoek hoera die is goed! behalve mijn suikerspiegel was ook de uitslag van schildklier en nieren goed nu komende week alleen nog bloedonderzoek op suiker in de herhaling. Jammer hé dat Laurent weg is en waarom Sari in de ban is gedaan is tot op heden niet echt duidelijk geworden weet wel dat ze het erg moeilijk had met het verlies van haar vader en zich heel alleen en in de steek gelaten voelde, daarom is het toch een naar en onbegrepen raadsel (althans voor mij) zij leverde zoveel mooie muziek aan en hield topics gaande. Ik weet het ook niet heb er geen antwoord op ook Piet.

5 oktober gewijzigd door BETTIE628

• PIET361

8 oktober

Mijn galblaas operatie is een week uitgesteld, er kwam een spoedoperatie tussendoor van een kankerpatient. Nu moet ik

Vrijdag 18 Oktober.

Hopelijk pakt dit gunstig uit voor die kankerpatient! Daar bid ik voor.

• PIET361

8 oktober

Wat Sari betreft, ik zou graag weer contact met haar willen hebben. Maar heb helaas haar 06 nummer niet. Als iemand me daar aan helpen wil?

• PIET361

8 oktober

Gefeliciteerd Bettie, met de uitslag van je onderzoeken! Fijn om te horen hè dat het goed is, dat geeft de burger moed!

2326 – 2350 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 93  94  95 ... 100  Volgende Plaats reactie