De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2351 – 2375 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 94  95  96 ... 100  Volgende Plaats reactie

• 9 oktober

Bedankt hoor Piet ik ben er ook blij en opgelucht door. Deze woensdag nog nuchter prikken op die suikerspiegel en vrijdag de uitslag afwachten.  Helaas ik kan je niet aan een tel.nr. van Sari helpen.

Morgenmiddag de uitvoering met het koor en dan is de dag ook weer in evenwicht.:up:

9 oktober gewijzigd door BETTIE628

• LINDA978

9 oktober

Ik ben óók héél blij voor jou Bettie. Super!!!

Nee, Sari was mij ook een raadsel waarom ze ineens weg moest. Denk wel via de mail niet juist gecommuniceerd onder elkaar. Er is vergeving bij de Heer, altijd al geweest❣

🔉Geniet van je koor hoor Bettie. Als ik in de buurt woonde kwam ik even kijken💃🎶🎶🎶

• 9 oktober

Mocht er ooit een cd van uitkomen ben jij de eerste die het hoort! Bij het lab. was ik zo aan de beurt het was er rustig weinig prik personen. Nu nog even de keel verzorgen en 1 uur voor de tijd nog wat inzingen dan is het zover. (ik lees liever een van mijn rijmgedichten voor hoor "als ik eerlijk ben"), dan dat ik liederen van een ander nazing, maar ja zolang het plezier geeft heb ik toch ook wel weer plezier.

• PIET361

11 oktober

Bettie weet je wat voor je keel helpt, gember!

Ik had altijd een pot gemberbolletjes in de koelkast staan. Voor het zingen een paar innemen en je keel is gesmeerd! Ik zong in het Oosterbeeks Christelijk Mannenkoor. Helaas is het na 85 jaar opgeheven☹️

11 oktober gewijzigd door PIET361

• 11 oktober

Wauw, daar zeg je wat Piet, dat zal ik weer eens in huis halen, want ik had het weleens in huis, maar op dit moment dus net weer eens niet. Bedankt voor de tip (was 't  helemaal kwijt). Vandaag de uitslag van de suiker, die is nog niet helemaal goed maar toch aardig gezakt en hoef pas over een jaar terug te komen fijn hoor! Fijne dag!!

• 11 oktober

Bettie wat een leuke nieuwe foto heb je geplaatst ,fijn dat het weer wat beter met je gaat  ,jij ook een fijne dag Gr

11 oktober gewijzigd door ALIE892

• 11 oktober

Bedankt Alie ach het is weer herfst ik kan toch moeilijk met blouse en strohoed de koude maanden door? ik zie jullie (in gedachte)  al rillen bij die aanblik vandaar.Fijne avond alvast!

• 12 oktober

Ik denk dat jij het dan ook niet warm zult hebben met strohoed en Zonnige kleding .Ha Ha ik vind dit altijd een lastige periode voor kleding,nog geen winter en geen zomerkleding meer.

Jij een gezegende Zondag !!!

• 13 oktober

Alie ook een mooie en gezegende zondag toegewenst  .en.  verder uiteraard "ALLEN" op deze side. GOD is MACHTIG en HIJ ZIET IEDER VAN ONS in ons kleine hoekje VERGEET DAT NOOIT!! lieve mensen!

13 oktober gewijzigd door BETTIE628

• PIET361

13 oktober

“Jij in je klein hoekje en ik in ‘t mijn”  

Heb ik in de eerste klas van de lagere christelijke school geleerd. Is toch wel lang blijven hangen.😇🤣

13 oktober gewijzigd door PIET361

• 13 oktober

Ja mooi is dat hé? Dat heb je als je jong bent je bent net een spons en neemt alles nog in je op.

• PIET361

16 oktober

Morgen een drukke dag en vrijdag de operatie aan mijn galblaas. Dus kom ik volgende week wel weer eens hier kijken!

Gezegende Zondag alvast!

16 oktober gewijzigd door PIET361

• 17 oktober

Heel veel sterkte vrijdag Piet .en. we weten het  ALLES gaat zo GOD wil! Goed en gezegend weekend alvast aan ieder op deze topic!

• 17 oktober

Sterkte Piet en tot volgende week dan maar d.v.

En een Gezegend zondag !

• LINDA978

17 oktober

Héél véél sterkte toewenst bij deze operatie hoor. Tot DV volgende week🌼

• PIET361

17 oktober

Ik heb het aan de Heer overgedragen en voel me goed. Ik ben rustig en niet gespannen. Morgen om 10,30 uur moet ik in het ziekenhuis zijn. Mijn zoon brengt me erheen en regelt alles voor me.

Dat is zo’n lieverd!

17 oktober gewijzigd door PIET361

• 18 oktober

Dat zijn de lichtpuntjes in het leven Piet, die de Almachtige ons "om niet" schenkt. Zullen we maar niet vergeten  hé? :up:Sterkte hoor!

• PIET361

19 oktober

Na Operatie goed geslapen, beetje pijn maar met paracetamol hou ik het weL uit. Gr. Piet

• 19 oktober

Goed te horen Piet en sterkte toegewenst !

• 19 oktober

Mooi Piet, fijne dag en groetjes Jane

• 19 oktober

Goed om te horen Piet.

Beterschap

• 19 oktober

Gefeliciteerd Piet dat is de juiste spirit hoor! mijn idee niet klagen maar dragen!

• PIET361

19 oktober

Nou was wel een beetje voorbarig van me, ik kreeg er nog een zware pijnstiller bij.  

Ik mocht vandaag naar huis, dus heeft mijn zoon me opgehaald en na de middag was ik al thuis. Ik lig in een stoel met beweegbare rugleuning en dat gaat goed. Lopen doe ik met mijn rollator door het huis. Die pijnstillers moet ik over een paar dagen afbouwen.

• LINDA978

19 oktober

Nou, knap maar lekker op nu hoor, en lekker véél fruit eten hoor🍎🥝🍌...en rust nemen. Dat is voor het herstel alleen maar gunstig!

• 21 oktober

Mooi dat je alweer thuis bent Piet oost west thuis best wat jij hé? kun je tenminste weer zelf lekker aanteutelen en uitmaken, wanneer je dit of dat gaat doen "mijn idee hoor!" Krijg je nog thuis ondersteuning of niet? in ieder geval veel sterkte bij het hele gebeuren! groetjes Bettie

2351 – 2375 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 94  95  96 ... 100  Volgende Plaats reactie