De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2376 – 2398 van 2398    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 94  95  96Plaats reactie

• 21 oktober

Volgende week naar het ziekenhuis, want dokter vermoed dat ik nierstenen heb nou kan best, want ik heb best veel pijn. Ach en als ze vergruizeld worden ben ik er weer helemaal hoor! nog even volhouden maar!

• 22 oktober

🙏Super veel sterkte hoor! Continue met pijn lopen is erg vervelend!

Ja, de technieken mogen we dankbaar voor zijn.

Hier, voor jou💐

• 22 oktober

Sterkte @Bettie

Pijn is heel naar, dat heb ik zelf de laatste tijd ondervonden, door een foute diagnose heb ik onnodig lang met pijn gelopen en niet geslapen.

Hoop dat ze je er snel vanaf helpen.

Ik mag straks weer voor staaroperatie.

• 22 oktober

Zo Jane ook veel sterkte hoor met de staar operatie!:up: Hoe is het nu met Piet?? lach je alweer Piet ..of. lach je als een boer met kiespijn??  :'( (grapje hoor!)  Aanstaande maandag 28/10'19 moet ik voor een buikecho naar het Ziekenhuis en dan hoor ik het wel.:up: Groetjes allemaal!

• 23 oktober

Nou Bettie,

Met mij gaat het langzaam vooruit. De pijn in mijn buik wordt wat minder, de Tramadol ben ik kwijt dus ook wat minder last van die bijwerkingen. Vanmorgen heb ik 10 min buiten gelopen en vanmiddag iets langer. Mijn stoelgang komt weer op gang en dat is een hele opluchting! Wel even mot gehad met de assistente van de huisarts, want die vond dat ik best in de Praktijk kon komen. Daar was ik het niet mee eens en de dokter zelf kennelijk ook niet, want ze is gistermiddag wel bij mij geweest.🤣

• 23 oktober

Dat is het betere werk hoor Piet  't is toch van de gekke je bent nog aan het opknappen fijn dat je de dokter aan je kant vond!  Goed herstel verder hoor! ik ben ook nog niet van DE PIL af hoor, want in december moet er ook over mijn staar gesproken worden ik heb even alles tegelijk! nierstenen, glaucom en een paar versleten knieën wie bied?? 't is gratis nietwaar?

• 23 oktober

Ja hoor je krijgt alles gratis een voor niks. Maar...., soms zijn er wel eens erg lieve mensen die je willen helpen! Tenminste dat overkomt mij nu!

• 23 oktober

Onverdiende zegeningen! mooi hé? Hij is bij ons in de donkerste nacht, daarop vertrouw ik.

• 24 oktober

Vandaag werd mijn buurman gecremeerd het was een mooi en waardig afscheid maar wel triest voor mijn buurvrouw dit was al haar 2de echtgenoot, die op een soortgelijke wijze is overleden triest voor haar ze heeft geen kinderen van zichzelf. Ik kon dan ook niet thuisblijven en toen ik er aankwam bleken er vele buren ook zo over gedacht te hebben wel erg bemoedigend voor haar. Straks nog een paar kado's kopen, want ik heb wel 3 verjaardagen tegelijk komende weekeind en 2 in de komende week.

• Vrijdag om 12:28 uur

Vandaag mijn gehoor laten testen bij Schoonenberg mij benieuwen....en?.. Piet hoe gaat het inmiddels met je?  ben benieuwd naar je verhaal. Van mij is het ziekenhuis en de dokters nog niet af, ga ze nog diverse keren gezelschap houden ha,ha!

• Vrijdag om 19:18 uur

Ach ja, ik moet ook nog wel een paar keer op control. Maar toch ook goed dat ze me in de gaten houden. Het gaat de goede kant op. De pijn is helemaal weg, ik heb nog 1 paracetamol in de avond voor het slapen gaan. Maar ze zijn bijna op en dan stop ik ermee.

Vrijdag om 19:21 uur gewijzigd door PIET361

• Vrijdag om 20:05 uur

Tja het is uiteraard mooi dat al die middelen (zoals paracetamol) er zijn tegenwoordig, maar als je er ook maar even buiten zou kunnen ben je beter af hoor lijkt mij ook. Schoonenberg wist mij te vertellen dat ik naar de huisarts moet om de oren te laten doorspuiten ..dus.. zit deze dame alweer bij "DE PIL". Toch fijn dat ze er zijn nietwaar? Verder mogen we ons erop verheugen, dat ons leven "bij elke nieuwe dag als wij wakker mogen worden" dan weer gevuld zijn met God's opdracht ook dat soort rijkdommen krijgen we gratis.God's zegen gewenst!

• Zondag om 15:09 uur

😂 😂 😂 😂 😂

www.mupload.nl/img/mel46kpjd3lk.jpg

• Zondag om 16:06 uur

Ha Ha  die is goed ,je kunt beter niet drinken misschien zie je de peroon dat zo hij in het echt is !!!

• Zondag om 16:19 uur

Die is leuk Herman . Ik neem er nog eentje hahahaha

• Zondag om 17:23 uur

Ik drink geen alcohol 😂😂😂😂😂

ALIE892 schreef:

Ha Ha  die is goed ,je kunt beter niet drinken misschien zie je de peroon dat zo hij in het echt is !!!

• Zondag om 17:25 uur

Proost🍷🍷🍷

MARGRIET124 schreef:

Die is leuk Herman . Ik neem er nog eentje hahahaha

• Zondag om 17:52 uur

Dan is het tijd om water bij de wijn te doen!:-)

• Zondag om 18:27 uur

🙃

• Zondag om 20:51 uur

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

SANDRA421 schreef:

Dan is het tijd om water bij de wijn te doen!:-)

• Zondag om 21:21 uur

Het is een goeie Herman!

• Maandag om 7:21 uur

8-o8-o8-o amazing Grace , you are all so beautiful

• Maandag om 15:26 uur

Ik heb de film Amazing Grace kort geleden gezien maar die gaat toch echt anders :-D

2376 – 2398 van 2398    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 94  95  96Plaats reactie