De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2401 – 2425 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 96  97  98 ... 100  Volgende Plaats reactie

• 14 november

Ja dat is zeker lastig Bettie ,ik heb zelf mijn hele leven al een Jo jo effect ,ik wens je heel veel sterkte daarbij , voor mij afvallen ook beter zijn

• PIET361

14 november

Laat je galblaas er uit halen! Dan val je vanzelf af, hoef niks voor te doen!😉🤣

• 14 november

Ha Ha goed Piet ik vraag het aan de dokter volgens mij heb ik er ook last van zo nu en dan :-D:-D

• 14 november

Jij bent me er eentje hoor Piet, nu kan ik je wel  vertellen mijn galblaas is er al uit "heb ik even pech" dus dat is een optie minder jammer! ha.ha! maar leuk geprobeert, mocht je nog een leuk ideetje hebben dan weet je me te vinden hé Piet? Groetjes!

• 15 november

Pasta en aardappelen laten staan, gaat al een hoop schelen. Veel groente eten, minstens 350-400 gram. (uiteraard zonder sausjes, maar op smaak brengen met kruiden(geen zout) :-D

15 november gewijzigd door SANDRA421

• 15 november

Dank je wel voor de tip Sandra. Nu eet ik zelden tot nooit pasta's en van aardappelen ook al niet veel, dus misschien ben ik  "met afvallen" wel een hopeloos geval, maar evengoed bedankt! wellicht iets met mijn schildklier? alhoewel ik erop geprikt ben en daar niks uit kwam. Ik weet het ook niet ga straks wel naar de dieëtiste wellicht komt er "op die geavanceerde weegschaal van haar" een antwoord wie weet?? Groetjes

15 november gewijzigd door BETTIE628

• PIET361

15 november

Mijn zoon eet al jaren alleen groente en bio vlees. Nu moet hij van de diëtiste s’morgens vroeg eieren met spek eten.  Of het helpt voor z’n diabetes weet ik niet, maar hij is zo mager als een panlat.

15 november gewijzigd door PIET361

• 15 november

Ik eet altijd aardappels en pasta, maar kom niks aan.

Misschien ook eieren met spek eten, alleen ik lust geen spek🤔

• 15 november

Ach lijnen of je nu te mager of te dik bent ieder lichaam reageert anders waar de een baat bij heeft hoeft niet per definitie ook HET ei van columbus voor een ander te zijn (nu we het toch over eieren hebben ha,ha!) ik ben nu in 13 dagen tijd 2 kilo afgevallen, terwijl ik niet veel beweging heb, dus voor ieder is dit proces net zo uniek als wij zijn. Bijzonder is dat hé?

• 19 november

Geweldig Betsie gefeliciteerd ,ik ga Maandag voor een galblaas onderzoek naar het ziekenhuis ,ik was  Vrijdag ineens zo ziek van heel weinig eten en pijn aan de zijkant ik dacht nu maar doorpakken .Piet begon er over en dat  bracht mij op het idee dat mijn galblaas wel een een probleem kan zijn .gr .

• 19 november

Dat vind ik heel doortastent van je. Ik weet dat ik ook zulke akelige pijnen had en in het ziekenhuis kwam ik toen voor wat anders (ben vergeten waarvoor hi,hi!) en toen werden die galstenen ontdekt. Ze staan nu bij mij op sterk water. Met verbazing kan ik er soms naar kijken, dat die witte stenen uit mijn lichaam zijn voortgekomen het waren er best veel en behoorlijk groot ook gek hoor! Sterkte hoor Alie goed en dapper dat je het doet!  :up:

19 november gewijzigd door BETTIE628

• PIET361

19 november

Sjonge jonge, Alie. Waar mijn galblaas al niet goed voor je is.🤣 ik heb trouwens die hele galblaas niet te zien gekregen, dus kan ik je er ook niks over vertellen. Wat ik k je wel kan vertellen is dat ik daarna een ongelooflijke jeuk gekregen heb. Vorige Vrijdag naar de dokter een koelzalf gekregen. Die wel koelt maar niet helpt. Gisteren weer naar de dokter, nu mijn eigen huisarts. Zalf gekregen waar ik in 2012 wel baat bij had. Nu maar hopen dat het nu ook het geval is. Bovendien een paar verdovende slaappillen gehad, voor als ik s’nachts niet slapen kan van de jeuk.

• PIET361

19 november

Vandaag hoorde ik van een deskundige dat  je na een galblaasoperatie een allergie kunt opbouwen door bepaalde voedingsstoffen.

Als ik daar nu last van heb moet ik binnenkort ook nog naar een diëtiste moet je rekenen. Nou ja, zo help ik weer heel wat mensen aan werk. En de wereld draait door.

• 19 november

Piet jeuk kan erger zijn dan pijn , je hebt geen verhaal over je Galblaas maar toch wel over het vervolg er van , dat is niet zo leuk ,ik hoor wel wat het probleem is . Momenteel ben ik in Oss zit in de trein heb een leuke dag gehad bij vrienden die mijn man en ik een keer ontmoeten op een camping reis naar Ierland Schotland ,ik dat die afspraak al ik dacht gewoon doorgaan ,Gr en een fijne avond

• 19 november

Erg vervelend om jeuk te hebben en als er dan na zo'n operatie zich een allergie bij je zou hebben ontwikkelt ..nou.. dan is dat geen dankje wel, alsjeblieft  Piet. Ik heb na die operatie ook "de GALBLAAS op zich" NOOIT gezien hoor! maar WEL DE GALSTENEN, die wou ik graag hebben ('t waren toch een stelletjes bandieten in mijn lichaam, die nu achter een glas zitten ha,ha!) Als allergie werkelijk de boosdoener is?? doe je goed om heren doktoren aan 't werk te zetten hoor ha,ha wens je hoe dan ook sterkte hoor! Wat leuk Alie gezellige dag gehad dus daar kan je weer even mee toe hé?

20 november gewijzigd door BETTIE628

• 19 november

Ja het kan niet op .ook nog weegr een aanzoek gehad vandaag Ha HA gr welterusten .

• 20 november

Wat een bewogen dag Alie heb jij gehad zeg! Veel wijsheid gewenst bij alle overwegingen hoor!

• 22 november

Dank je wel Betty ,ga straks naar Enter om vanavond te zingen ,heerlijk ontspannen avond ,de Heer alle Eer !!!

Jij ook een fijn weekend Gr

• 22 november

Ja heerijk hé zingen tilt de mens boven vele omstandigheden uit is ook mijn ervaring mooi hoor!

Mensen geniet van goede momenten! Alie en verder iedereen hier een fijn en goed weekend!:up:

• PIET361

25 november

Weet je wat mij opgevallen is?

Dat er nog steeds een aantal mensen ROOD staan. Orbelinda en Sander en Sari en Bert en misschien nog wel meer.

Bovendien zijn er ook veel  oude bekenden weggegaan zag ik.  Dat is toch jammer hè?

Waar zou dat nu toch aan liggen, vraag ik me af. Zou er dan toch wat haperen aan deze site?

Of is dat op andere christelijke dating sites ook zo?

Daar hoort toch eenheid te zijn?

En vergeving van zonden?

Of zie ik dat verkeerd?

25 november gewijzigd door PIET361

• 25 november

Piet op andere site s is dat het zelfde ,of ze hebben iemand ontmoet of ze stoppen er gewoon even mee .Sommige profielen kom je ook op niet Christelijke sites tegen .Het wil niet zeggen dat  mensen ruzie hebben met elkaar .Als het mij verveelt stop ik er ook weer  mee niet omdat ik jullie niet aardig vind .

• PIET361

25 november

Hoort dat rood staan daar ook bij?

26 november gewijzigd door PIET361

• PIET361

26 november

En zijn sommigen misschien weggegaan omdat ze anders weer rood kwamen te staan?

• 26 november

@Piet

Op andere site s kan je ook een ban krijgen. En als de mensen die jij noemt terug willen komen, dan kunnen ze dat zelf aangeven volgens mij. Als ze het niet te bond hebben gemaakt is er altijd een kans voor hen, dat geloof ik zeker.

Ik weet van Linda dat ze een time...out heeft genomen en zal DV vast wel terugkomen.

Er kunnen zoveel redenen zijn waarom stoppen op een site.

Ik denk ook vaak ik verleng niet meer, maar ben er nog steeds 😀

• PIET361

26 november

Ik vind die Ban waardeloos, want het wil zeggen dat je niet voor je mening uit mag komen. Daarom vind ik onze groep zo fijn. Wij mogen in de groep vrij voor onze mening uitkomen. Rood staan, kan niet!

2401 – 2425 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 96  97  98 ... 100  Volgende Plaats reactie