De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2426 – 2450 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 97  98  99  100  Volgende Plaats reactie

• 26 november

Ik ben ook blij met deze groep , voor twee jaar terug ben ik er af gegaan omdat een gesprek wel belangrijk was maar door cs geblokkeerd werd ,ik vond dat in dat geval niet terecht en ben toen gestopt .

• PIET361

26 november

O zit jij ook in onze groep? Onder welke naam dan?

• 26 november

Ik weet niet over welke groep je het hebt

• 26 november

HaHa die Piet met z`n groep, je schept verwarring Piet:-D

Alhoewel ik jou groep wel ken !

• 26 november

Piet groep of geen groep het is altijd fijn te kunnen kletsen zonder narigheid toch?

• 26 november

Ja dat vind ik ook ,Piet maakte jij ook altijd borduurwerk of zo iets ?? Of was het schilderen ??

26 november gewijzigd door ALIE892

• 26 november

Nu zijn er wel vergootglazen met licht hoor. maar ik vroeg mij af Piet weef je tegenwoordig nog landschapjes nu je ogen slechter zijn geworden?

• 26 november

Ik weet dit nog van eerder dat Piet iets deed ,een van mijn buren heeft ook een scherm waar hij de krant onder legt om te lezen ,ik weet niet hoe het werkt maar het vergroot goed .

Volgens mij hebben ze vandaag schiet oefeningen op de Veluwe want je hoort iedere keer dat gerommel .

• 26 november

Wel Alie dan zou ik maar binnen blijven eng hoor! een verkeert gaande kogel en je bent het haasje. Ben ik even blij dat ik in Zaandam woon wauw! Mijn huisscoot was dit weekend stuk en ik stond bij de bus op die laadklep en het scootje  deed echt geen pukkel meer zeg! moest verder op zijn vrije stand de bus in worden geduwd, maar gelukkig is er deze middag iemand voor geweest en wat scherts mijn verbazing?? de scoot zat nog in de garantie dus ik verwachtte dat ik niet hoefde te betalen, maaaar niks van dat alles moest nog bijna 80 euro voorrijkosten betalen. Sinds dit jaar was deze regeling ingegaan, dat was even slikken zeg! maar ik kan weer voorruit met scootie en daar ben ik toch wel erg blij mee. Lieve groet voor allemaal op deze topic!

• 26 november

Bettie ik vind dat erg veel voorrijkosten moet ik zeggen  ,maar gelukkig rij je weer ,iemand van het koor was Vrijdag avond helemaal ontdaan ,ze had haar auto naar de garage gedaan en is hij daar van de reperatie brug af gevallen ,ik vond het zo naar voor haar ze is ook alleen en werkt nog voor haar inkomen .Ik denk dat ze ook moeilijk een andere kan kopen .Als je voor je zelf moet zorgen zijn het toch tegenvallers al zeg ik altijd tegen mij zelf als ik iets nodig heb zal de Heer voor mij zorgen ,daar ben ik van overtuigd.Wat je vaak niet verwacht gebeurt dan .jullie ook een fijne avond Gr

• PIET361

26 november

Ja hoor Alie, ik weef nog steeds en borduren soms ook. Ik kan dat prima zien hoor. Alles wat dichtbij is zie ik goed. Maar veraf is minder goed.

27 november gewijzigd door PIET361

• 27 november

Oké fijn voor je hoor Piet ja ik vroeg mij het wel af en ja  .als. je dan een hobby hebt en dat "ondanks alle lichamelijke ongemakken"  toch nog kunt doen maakt het je leven toch wat aangenamer. O, Alie wat een verhaal zeg dat is zeker ook een reuze teleurstelling voor je vriendin "denk je toch niet zo aan? als je jouw vervoermiddel ter controle of reparatie naar de garage brengt? Inderdaad vaak wat je niet verwacht. Hoop dat ook deze gebeurtenis een goede wending voor haar zal hebben, het is ten slotte de fout van die garage, maar "wel een naar  "tijdelijk ongemak. Inderdaad God voorziet op allerlei terrein daar mogen we in geloven. Fijne dag!

27 november gewijzigd door BETTIE628

• 27 november

Goede morgen ,Bettie ik woon niet op de veluwe maar aan de andere kant van de ijssel en als de wind onze kant op gaat hoor je dat ze aan het schieten zijn in de bossen van het Harde of omgeving .

Piet ik dacht al volgens mij is het die Piet die allerlei borduurwerken maakte ,ik stond hier voor ruim 2 jaar of nog langer geleden ook op vandaar dat ik je herkende.

Jullie een fijen dag ,ik heb vanavond de kring bij mij in huis dus er moet nog gewerkt worden Ha Ha gr

• 27 november

O dat dacht ik Alie. Gelukkig maar dat je niet zo dichtbij zoiets woont, dat zal dan wel helemaal een hoop lawaai zijn. Aan de slag maar Alie gezegende avond hoor!  .Ik moet straks naar het ziekenhuis voor een CTscan i.v.m. nieren ik zie er wel wat tegenop hoor! maar ja wat duidelijkheid is toch ook wel goed. De Heer is erbij daar vertrouw ik op.

• PIET361

27 november

Sterkte Bettie! Inderdaad de Heer is bij je dat scheelt!

@ Alie, ik kan me goed voorstellen dat je me niet meteen herkende. Ik had toen nog geen baard😉

• 27 november

In het ziekenhuis waren de aanmeld zuilen buiten werking, dus in de rij bij de info bali  en op je nummer wachten toch viel het allemaal best mee volgende week hoor ik de uitslag. In het restaurant nog wat genuttigd. Het regent hier in Zaandam en de lucht zit potdicht.Blijf verder lekker binnen  hoef er gelukkig niet meer uit. Niet eerder dan vanavond.

• 27 november

Waarschijnlijk heeft mijn Arts morgen de uitslag van de echo die Maandag is gemaakt ,ik ben benieuwd wat er uitkomt Gr

• 28 november

Van de galblaas toch??? Hoop dat alles goed is Alie!!!

• 28 november

Hoe was de uitslag Alie moet je galblaas verwijdert worden .of. was het wat anders?

Leef met je mee hoor! en zo te lezen Laetitia ook. Fijne avond !

29 november gewijzigd door BETTIE628

• 28 november

ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts gemaakt en Maandag ga ik daar heen ,ja heel fijn ik las het ook van LAETITIA .Fijn dat jullie zo mee leven.

Ik moest mijn huisarts beloven dat ik direct een afspraak na de Echo bij hem ging maken ,nu maar afwachten .

Ik baalde vanavond zo ,heb ik een zwarte japom laten komen en zat er gewoon een gat aan de voorkant en niet iets wat je niet kunt zien .Dus morgen maar weer terug sturen , Morgen avond weer een concert in Leek de een na laatste alweer . Allemaal welterusten Groetjes

• 29 november

Dat is toch echt balen van die zwarte japon zeg Alie! en a.s. maandag dan maar weer afwachten wat "DE PIL" je te melden heeft hé? Zelf ga ik strakjes naar de diëtiste en nu (zo goed e/o zo kwaad  als het gaat) in huis alles van de kant halen, want er komt maandag een firma, die bij alle radiatoren in huis moet zijn om brandwerende klusjes eraan te doen, waardoor ik dit weekend niet eens naar mijn jongens kan, want er staat nogal wat en dan valt 't tegen als je "eigenlijk" niet goed kunt lopen. Op mijn beurt wacht ik deze zaak dan maar af.   Ach.. het houd mij van de straat zullen we maar zeggen hé?? ha,ha!  In ieder geval wens ik jouw en echt iedereen op deze topic een fijn weekend toe! Liefs!  

29 november gewijzigd door BETTIE628

• 29 november

Lieve Bettie ,weet je vroeger was ik ook zo dat ik alles eerst aan kant wilde hebben ,als het belangrijk is om naar jou jongens te gaan wat ik wel denk moet je het gewoon gaan doen ,laat de boel lekker de boel .een fijn weekend ondanks de overlast .gr ik ga nu op stap naar Leek .Alie

• 29 november

Fijne avond Alie lekker genieten!

• PIET361

30 november

[Piet, je weet heel goed dat dit niet is toegestaan.]

30 november gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 30 november

Hallo Bettie hoe gaat het vandaag met je ,hebben ze alles al klaar in je huis ??

Piet bedoel jij die door de kerk in de ban gedaan zijn ??

2426 – 2450 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 97  98  99  100  Volgende Plaats reactie