De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Algemeen kletsverhalen-topic

ForumRatjetoe

2451 – 2475 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 98  99  100  Volgende Plaats reactie

• PIET361

30 november

Nee Alie, door SC !!

Kijk zelf maar op de Topics er staan er genoeg Rood!

Waarschijnlijk kom ik daar binnenkort ook weer bij te staan😝😇🤣

Maar dan is het de laatste keer. Dan is het levenslang!

30 november gewijzigd door PIET361

• PIET361

30 november

Ik ben het totaal niet eens met dat BAN beleid van SC.

• 30 november

Het is heel logisch dat er een ban bestaat.

Wie z'n gedrag niet in de hand heeft, krijgt puppietraining in de vorm van een ban. Niemand hoeft in de ban te komen met normaal gedrag. Daarnaast krijg je aantal waarschuwingen.

Het is bizar dat volwassen mensen hun gedrag niet op tijd corrigeren om een ban te voorkomen. Daarnaast is het niet te geloven dat een ban op een christelijke site nodig is.....

30 november gewijzigd door SANDRA421

• 30 november

Sandra ik zag bij jou ook iets roods staan ,had jij dan ook iets verkeerd gezegt  ??

Het heeft volgens mij niet altijd met het gedrag te maken maar als je in  een topic bezig bent en de discussie past er niet in wordt het ook weg gehaald .

30 november gewijzigd door ALIE892

• 30 november

Ja klopt, ik heb een keer een waarschuwing gekregen over uitlating van mijn kant over oude man die alleen jongere vrouw wilde.

Natuurlijk had ik dat niet moeten typen. Heb excuus aangeboden en het is niet weer gebeurd.

• 30 november

Als in een topic iets rood wordt gemaakt dan is het offtopic. Ga je over de scheef met je gedrag dan staat er achter dat je een waarschuwing krijgt.

• 30 november

Ik vind eerlijk gezegd dat het af en toe wel nodig is dat iemand een ban krijgt.

Tegen mij werd eens heel vervelend gedaan, intimiderend , mensen kunnen echt door het lint gaan. Ze reageren hier hun frustratie af b.v. Die persoon kreeg diezelfde dag een ban en terecht vond ik.

En zoals Sandra zegt, men krijgt eerst een waarschuwing, dus kan je je g gedrag nog aanpassen.

30 november gewijzigd door JANE993

• PIET361

30 november

Ik vind dat een Ban inbreuk maakt op je privacy. Het is mensonterend en tast de Vrijheid van meningsuiting aan!

• PIET361

30 november

SANDRA421 schreef:

Het is heel logisch dat er een ban bestaat.

Wie z'n gedrag niet in de hand heeft, krijgt puppietraining in de vorm van een ban. Niemand hoeft in de ban te komen met normaal gedrag. Daarnaast krijg je aantal waarschuwingen.

Het is bizar dat volwassen mensen hun gedrag niet op tijd corrigeren om een ban te voorkomen. Daarnaast is het niet te geloven dat een ban op een christelijke site nodig is.....

[/q

Alle mensen, ook Christenen, zijn door God geschapen. Ze hebben van God allemaal een eigen wil en eigen inbreng ontvangen. Als jij het met dat beleid niet eens bent, moet je bij God zijn! Niet bij mij.

• 30 november

Met eigen inbreng en mening is niks mis mee en mag ook hier op het forum.

Maar het ligt aan de manier waarop....

Als je onbeschoft en schofferend bezig bent, zit je altijd fout. Daarom is er de ban voor mensen die zich niet kunnen gedragen, zelfs niet na aantal waarschuwingen.

De site hoeft geen genoegen te nemen met mensen die zich niet kunnen beheersen.

30 november gewijzigd door SANDRA421

• PIET361

30 november

O was ik dat dan? Ok mag toch wel zeggen hoe ik over die Ban denk?

Ben ik dan onbeschoft en schofterig?

[Gedraag je, Piet]

1 december gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 30 november

Wie zegt dat ik het over jou heb?

We hebben het over een ban en reden van een ban.

Je laatste opmerking is alles behalve wat een christen siert.

• PIET361

30 november

[Dit siert je niet, Piet.]

1 december gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• 30 november

Echt wat is dit nu weer ..

• PIET361

30 november

• 30 november

@Piet

Als een Christen in de gemeente wangedrag vertoont,  hoort hij/zij vermaant te worden, zegt God in Zijn woord. Dan kan je wel een eigen wil of inbreng hebben, dat wil niet zeggen dat God alles door de vingers ziet.

• 30 november

Ja jane..zo is het

• 30 november

Beter is je eigen raad op te volgen Piet .

Je schreef : "Als je het niet met het beleid eens bent , moet je bij God zijn , niet bij mij ."

• PIET361

30 november

Fijn dat jullie het zo onderling eens zijn! Zo hoort het ook in een fijn christelijk gezin.

Maar ik hoor niet bij die fijnen, dus heb ik ook wel een een eigen mening.

• 30 november

Je gedrag heeft niets met een eigen mening te maken. Heeft niets te maken met onderling eens zijn of bij de fijnen horen.

Gedrag en eigen mening staat volledig los van elkaar.

• 30 november

En wat zijn fijnen?

• 30 november

@ Louise

Ik denk de mensen die nog naar de kerk gaan, maar dat moet Pietzelf maar zeggen

• 30 november

Lieve br en zr.

Ik lees het al wee ff mee en om eerlijk te zijn doet het mij verdriet om dit allemaal te lezen.
    Ik vroeg 'Heer, wat kan ik hier nou op zeggen, want ik heb de woorden niet, maar het doet mij wel verdriet' Ik kreeg deze tekst:

Romeinen 14:19
    Zo laten wij dan najagen hetgeen de vrede en de onderlinge opbouwing bevordert.

Je doet het niet voor mij maar heb God lief en doe het voor Hem.

• PIET361

30 november

Pinkster Christenen zijn doorgaans wat losser in de omgang dan de reguliere Kerk Christenen.

• PIET361

30 november

Gelukkig is dit een Algemene Kletsverhalen Topic.  Dus het valt allemaal nog al mee.

2451 – 2475 van 2500    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 98  99  100  Volgende Plaats reactie