De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Geloofstoerustingfilmpjes, kort en bondig!

ForumChristelijk leven

26 – 50 van 84    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4  Volgende Plaats reactie

• 6 februari 2018

Ha Linda

Leuk dat je er weer bent:-)

• 6 februari 2018

Dank je Jane;-)

Onlangs was het volgende in het nieuws, en gelooftoerusting had deze getuigenis op youtube gezet.

• Om stil van te worden, deze getuigenis!

Een groep (jonge)vrouwen...honderden, die misbruikt zijn door hun gymleerlaar.

• Hoe diep eigenlijk, zo zegt ze... te beseffen dat mensen zichzelf afsnijden en nooit ervaren de liefde en geborgenheid te geven aan je naaste medemensen, die God de mens nog geeft.

Waar het dan op aan zou moeten komen, óók voor deze man...  kunnen we lezen in Psalm, ps.51:

Wees mij genadig, o God! naar Uw goedertierenheid; delg mijn overtreding uit, naar de grootheid Uwer barmhartigheden.

Was mij wel van mijn ongerechtigheid, en reinig mij van mijn zonde.

Want ik ken mijn overtredingen, en mijn zonde is steeds voor mij.

Tegen U, U alleen, heb ik gezondigd, en gedaan, dat kwaad is in Uw ogen; opdat Gij rechtvaardig zijt in Uw spreken, en rein zijt in Uw richten.
    De offeranden Gods zijn een gebroken geest; een gebroken en verslagen hart zult Gij, o God! niet verachten.

• Dan is er hoop, maar dit is en blijft een Gods wonder!

• 13 februari 2018

13 februari 2018 gewijzigd door LINDA978

• 16 februari 2018

• Laatst vond ik een interview met 1 van de makers van Refoweb. Aangezien er soms wel eens gebruik gemaakt wordt van de linken, plaats ik het verhaal erachter even;-)
  • 17 februari 2018

@Linda

Leuk om te horen hoe het in het refoweb eraan toegaat. Mooi dat het een gezamelijk initiatief is, dat er ook evangelische en andere dnominatie`s aan mee werken.

Het is succesvol als je hoort hoeveel vragen er al gesteld zijn.

Dank dat je het gepaatst hebt:up:

17 februari 2018 gewijzigd door JANE993

• 17 februari 2018

Ja, ik wist wel dat er meerdere denominatie,s aan mee deden. Ik kijk vaak even wie antwoord geeft! Ja, prachtig hoe hij dit uitlegt ook, een gezamelijk initiatief. En deze opname is al wat jaren geleden, dus waarschijnlijk al duizenden vragen en antwoorden verder ondertussen;-)

• Dank je wel hoor, en graag gedaan:-)
  • 25 februari 2018

• Zijn we standvastig gemaakt, wanneer alles lijkt te wankelen in ons leven? John Piper heeft ook hierover een korte samenvatting gemaakt...en dat wij christenen behoren tot een Koninkrijk dat onwankelbaar is.

Zeer bemoedigend stukje, en zeer aanbevolen!;-)

Gods zegen

• 27 februari 2018

• Ook even met Nederlandse Ondertitelling:-D

27 februari 2018 gewijzigd door LINDA978

• 27 februari 2018

11 Year Old Proclaiming Jesus Throughout the Bible

• 27 februari 2018

Mooi Francisca, en bedankt voor het delen:up:

• ADRIANA359

27 februari 2018

Mooi @Linda!

Mooi @Francisca!

Met nederlandse tekst erbij is mooier.❤

@Jij hebt er de tekst bijgezet @Linda, bedankt.❤

27 februari 2018 gewijzigd door ADRIANA359

• 27 februari 2018

Ik heb mijn post even aan moeten passen hoor. Maar ik plaats dus gelooftoerusting ook even met Nederlandse ondertiteling;-)

Dank je Adriana<3

• 27 februari 2018

Waarom heb je nou je tekst weggehaald en het filmpje geplaatst Linda?
    Zo kloppen de reacties niet meer he ;-) heel verwarrend ;-)

27 februari 2018 gewijzigd door FRANCISCA289

• 27 februari 2018

Nou, als je even wat geduld had gehad dan was er geen verwarring geweest, en dat weet je toch?

Er stond toch: "Wordt vervolgd?" Maar zo is het prima hoor, en gelukkig hadden we geen diepgaande gesprekken die aangepast zijn geworden, toch?

• 27 februari 2018

ADRIANA359 schreef:

Mooi @Linda!

Mooi @Francisca!

Met nederlandse tekst erbij is mooier.❤

@Jij hebt er de tekst bijgezet @Linda, bedankt.❤

• Ja, Adriana...ik zou die ondertiteling er na het citeren ook bij hebben geplaatst. Maar wat mooi he, van dat jochie. Vond het zo pakkend en mooi in elkaar gezet:-D
  • 27 februari 2018

ja, maar je had het filmpje niet geplaatst maar alleen de teksten die uit het filmpje zijn gehaald.
    waarom dan typen:  wordt vervolgd.... als je dan ook gelijk het filmpje had kunnen plaatsen? ;-)

Het is in de jaren dat ik hier kom al vaker geberud dat je dingen plaatst waarin het overkomt dat ze jouw persoonlijke ervaringen of informatie zijn terwijl je het van internet geplukt hebt. Nadat ik het je te kennen gegeven heb zet je er nu netjes de link van de bron neer. Dank je wel ;-)

Toen ik de teksten las die je getypt had, wist ik dat ze van die jongen waren en dus heb ik het filmpje erbij gezocht en geplaatst. Daarna wijzig je de tekst die je geplaatst hebt in dat filmpje, dat had je dan ook gelijk kunnen doen ipv zelf die hele lap tekst te typen ;-)

• 27 februari 2018

Ik  zal DV dit "euvel" vanavond even kort samenvatten, voor degenen die niet weten het hóe en wát, en dan ga ik vrolijk verder met deze topic!

We mogen natuurlijk nooit dingen voor een ander invullen hóe we stukjes plaatsen. Het zou me toch wat moois worden.

Ik zit nu in de dierentuin...hihi dus kan niet goed op mijn mobiel reageren.

• ADRIANA359

27 februari 2018

LINDA978 schreef:

• Zijn we standvastig gemaakt, wanneer alles lijkt te wankelen in ons leven? John Piper heeft ook hierover een korte samenvatting gemaakt...en dat wij christenen behoren tot een Koninkrijk dat onwankelbaar is.

Zeer bemoedigend stukje, en zeer aanbevolen!;-)

Gods zegen youtu.be/0uMw75tL2qI

@Linda, Jezus Christus is de rots, al wie op Hem zijn/haar geloof bouwt, zal niet beschaamd uitkomen!

• 27 februari 2018

Was al weer terug uit Wild-Lands, en zal even een toelichting geven hoor.

Dank je @Adriana voor je bemoediging. Heel fijn! Ja, zo is het echt hoor<3

Maar goed, ik vond dit mooie filmpje vorige week, en bekeek dit filmpje helemaal aandachtig uit. De Tweede keer dat ik deze keek drukte ik op pauze bij elk Bijbelboek die die jongen noemde. En nu, vandaag dacht ik:

"Ik citeer eerst even zelf al de Bijbelboeken, omdat ik het heerlijk vond om even dit zo na te schrijven. Even goed bij stil staan zeg maar, voor mij en voor anderen, en dan morgen de andere helft, inclusief het filmpje zelf...zoals ik altijd doe. Vandaag even anders, zoals in mijn hart was!

Vandaar dat ik: "Wordt vervolgd" er bij had gezet, zoals wel vaker voorkomt van mensen die  op het forum  uit een boekje of iets anders,  een pakkend geestelijk stukje plaatst!

<3<3<3

• 27 februari 2018

Je weet het altijd mooi te brengen hahaha
    De volgende keer als ik weer op iets reageer, dan zal ik het geplaatste eerst kopieeren voordat het gewijzigd of verwijderd wordt ;-) en vooral geduldig afwachten of er nog iets achteraan komt ;-)

• 28 februari 2018

Nog heel hartelijk bedankt Merel voor het plaatsen van deze post. Ondertussen mocht ik ook af en toe wat onderwijs ontvangen van Johan Schep, en ben daar heel blij mee. Hij legt heel duidelijk en tot zo ver ik nu kan zien...heel Bijbelgetrouw uit.

<3

MEREL372 schreef:

Hoi Linda,

Ik was bezig met wat bijbelstudie, en had een mooi filmpje erover gezien, wat ook wel aansluit bij jou schrijven. En wat ook op mij toch weer indruk maakte. Hi hi, een flpmje ook zeker mooi voor dit topic: geloofdstoerusting. youtu.be/oget8tKdtFc

28 februari 2018 gewijzigd door LINDA978

• 31 maart 2018

Nog even een paar minuutjes geloofstoerusting, waar ik verder echt niks aan toe te voegen heb<3

• 4 oktober

• Vond nog even een kort en bondig John Piper, die ik even zo tussen alles door wil delen:-)
  • 4 oktober

Amen Linda, ik voel mij soms een roepende in de woestijn, maar dankbaar dat het op deze manier ook gezegd wordt en hoe! Heel blij mee!

LINDA978 schreef:

• Mooi @Jane, <3

Wat is gebed?

Ik kon het zelf niet mooier vertellen als in dit korte stukje:-Dyoutu.be/VhnPIhXoUpw

• 4 oktober

@Linda

Krachtige boodschap <3 van John Piper

26 – 50 van 84    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4  Volgende Plaats reactie