De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Geloofstoerustingfilmpjes, kort en bondig!

ForumChristelijk leven

76 – 88 van 88    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4Plaats reactie

• 27 juli

Nou @Jane, is Ds.  Visser ondertussen  in jullie kerk?😀

Hier nog even een kort stukje over onverwacht bezoek aan een dominee.

• 27 juli

nee @Linda

Hij heeft hier wel een aantal weken geleden gepreekt. Toen onze predikant afscheid nam heb ik hem gezegd: stuur Ds Visser dan maar deze kant op, hij moest lachen, nouja dat moet toch niet zo moeilijk zijn hihi.

Ja dit filmpje heb ik al eens gezien, zal het nog eens kijken maar nu eerst naar AH voordat de sla die ik wil weer op is:-)

• 29 juli

Fijn om zo'n begeesterde man zoals die ds. Kievit te horen, die toch ook "geheel overrompeld en op weg was naar een afspraak" voor deze jongeman van zijn fiets afstapt en van wal steekt. Wat een tegenstelling met die andere ds. waar je eerst maar een afspraak moet gaan maken, terwijl hij nota bene oog contact maakt met deze jonge man die alles op de film zet. Wat een mooi getuigenis en voorbeeld van wat Jezus bedoeld.

• 29 juli

@Linda

Ja mooi filmpje om nog eens te zien. Krijgt Rik Bokelman even een mini preekje op straat van zo`n enthousiaste dominee.

En daarna ook nog koffie met iets lekkers bij zijn vrouw.

• 30 juli

Mooi hé?

Hier zien we dan Rom. 13 in de praktijk 😁😘

• 1 augustus

Dit is dan niet een kort filmpje, maar een prachtige film over Maarten Luther. Kwam deze zomaar tegen, en heb dieper inzicht gekregen in bepaalde zaken!

De reformatie.

Zo heeft de Heer er voor gezorgd dat Zijn Woord op een juiste wijze onder de mensen gepredikt moest worden, en dat dit óók in de praktijk van het leven geldt. Omzien naar elkaar in Woord en daad!

Even voor de liefhebbers😀

• 11 augustus

"Het ware Evangelie concurreert niet met andere religies, dat is zó simpel als wat" ...aldus John Lennox.

Persoonlijk kan ik mij helemaal vinden in zijn korte doch duidelijke uitleg. Het Leven begint bij Christus, van boven naar beneden in het hart gegeven!

😇

• 13 augustus

Dit is weer eens mooi uitgelegd NIET DOOR VERDIENSTE. Als wij hem aanvaarden in ons leven hebben wij het Eeuwige leven. Wat een rijkdom in Christus hebben wij! Bedankt voor 't delen!

• 13 augustus

Graag gedaan hoor. Jij ook bedankt voor je fijne post telkens. Hier, voor jou 🌷⚘🌷⚘

• 5 september

Even een Corrie ten Boom avondje❣. Deze kleine 2 min. wilde ik zo graag even delen. Ze kon het zo mooi en simpel vertellen. Bijbels onderwijs op z,n best!

• 15 oktober

Zo`n moedige vrouw deze Helen, die tweeëneenhalfjaar in een zeecontainer heeft gezeten om haar geloof. Ik heb haar het verhaal jaren geleden horen vertellen bij opendoorsdag. Echt hartverscheurend wat ze allemaal moest doorstaan. Maar ze bleef volharden.

• 15 oktober

Corrie ten Boom kijk ik ook regelmatig :-*

• 16 oktober

Héél indrukwekkend @Jane, wat ze heeft meegemaakt.

Maar Gode de eer heeft ze haar geloof in Jezus behouden.❣❣❣

76 – 88 van 88    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4Plaats reactie