De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom ben jij nog vrijgezel?

ForumSingles en relaties

51 – 75 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4 ... 7  Volgende Plaats reactie

• DIGIPEET165

5 december 2017

ik blij dat ik geen paard heb.:-):-D:-p

• PETRA740

5 december 2017

Nou jongelui... ik kan jullie niet aan een foto helpen. Heb hem ook niet "van hier". Maar hij is natuurlijk adembenemend knap, atletisch, 28 jaar, prachtige auto, enorm huis, bruine ogen waar je in verdrinkt, en ga zo maar door. Een lot uitt de loterij....

Ai.... maar jokken mag niet... en dit zijn ook nog eens dingen die volstrekt onbelangrijk zijn. Het is gewoon een man uit mijn leeftijdsgroep. En het is een kind van God. En dat is veruit het belangrijkste. Als je het op het gebied van geloof maar goed hebt. Nou ja, dat vind ik dus....

• TAMAAR692

5 december 2017

Super leuk! @Petra

Ik ben heel blij voor jou en gun het je zo!

Geniet er maar van❤

• PETRA740

5 december 2017

Ja, ik ben ook heel blij met een nieuwe liefde. Hem alle eer!

• RICHARD157

5 december 2017

Ik wist het al een tijd want je had het eens in de groepchat ook verteld waar ik toevallig in was..Maar super leuk Petra;-)

• PETRA740

5 december 2017

Ja klopt, ik heb het wel eerder gedeeld. Ja, verkering hebben is leuk. Weer verliefd zijn is leuk. En het is heerlijk om te merken dat dat dus los staat van leeftijd. Want ik merk geen verschil met 43 jaar geleden....

5 december 2017 gewijzigd door PETRA740

• ORBELINDA632

5 december 2017

Gefeliciteerd!

• DIGIPEET165

5 december 2017

ik wens jullie alle drie nog een heel fijne toekomst.

en een goed leven onder Gods vleugels!

• 5 december 2017

@Petra

Heel veel geluk samen en Gods Zegen hierbij!

• PETRA740

5 december 2017

dank dank dank lieverds... maar bovenal aan Hem!

• TABITHA434

5 december 2017

mijn prins op het witte paard raakte verdwaald in de mist tijdens zijn rit.
    Ik heb te lang een verkeerde bril op gehad waardoor ik steeds de verkeerde prinsen ontmoette.
    En nu wacht ik af tot de mist is opgetrokken.. dat is mijn reden van vrij gezelligheid.

• 5 december 2017

@Tabitha

Wat een mooie foto en heel verstandig om even een time out te nemen tot de mist is opgetrokken.

Het witte paard moet maar even geduld hebben:-)

• 5 december 2017

PETRA740 schreef:

Ja klopt, ik heb het wel eerder gedeeld. Ja, verkering hebben is leuk. Weer verliefd zijn is leuk. En het is heerlijk om te merken dat dat dus los staat van leeftijd. Want ik merk geen verschil met 43 jaar geleden....

Geen verschil met 43 jaar geleden<3en heeft hij dan ook weer een baard en lang haar?hihi

• TAMAAR692

5 december 2017

Mooie reden hoor Tabitha, gewoon even genieten en wandelen aan de hand van de grootste Liefde.

Er is geen haast bij :)

• PETRA740

5 december 2017

kale kop...en geen baard.... hij lijkt niet op de droom van ooit...

• DIGIPEET165

5 december 2017

dromen zijn bedrog. hahaha:-):-D

• PETRA740

5 december 2017

dat blijkt maar weer Peet

• 5 december 2017

Je houdt van hem en dat is genoeg!

Hoop dat jullie nog vele jaren bij elkaar mogen zijn en samen mogen genieten.

• 5 december 2017

Petra (duimpje smile

• 5 december 2017

wat lees ik toch allemaal voor een leuke berichten. heerlijk! Gods zegen in jullie relaties :-)

@Petra, heb je vlinders of bronsosaurussen? hihi

@Tabitha leuk om jou ook weer te lezen :-)

• 6 december 2017

FRANCISCA289 schreef:

wat lees ik toch allemaal voor een leuke berichten. heerlijk! Gods zegen in jullie relaties :-)

Amen!

Voor allen even een vrolijk vlindertje die een liefje hebben gevonden. Ook degenen die niet op het forum komen;-)

Wens jullie allen een hele fijne tijd in deze verkeringstijd!

Liefs,

Linda

www.animaties.com/data/media/291/vlinder-bewegende-animatie-0378.gif

• GODSGENADE456

6 december 2017

Eigenlijk vind ik het zo'n standaard vraag die ik dagelijks hoort. Waarom die vraag Eigenlijk? Is het verplicht om een partner te hebben? Of omdat ik er niet mee zit?  Maar het juiste antwoord is omdat ik niet gevonden wil worden. Maar gezien wil worden door de man die de Here voor mij heeft. Ik ben simpel weg niet wanhopig...nooit geweest.

Maar...wie weet wat de dag van morgen met zich zal meebrengen.

Dames geniet maar van jullie vrijgezel leven...morgen kan het anders zijn...

Liefs van mij

• NIEK586

10 december 2017

Wèl "vier" ik momenteel elk weekend dat ik nog vrijgezel ben. Het kan m'n laatste vrije weekend zijn, want ik denk dat als die vrouw in mijn leven komt, ze mijn hele leven op de kop gaat zetten... Nou dat moet dan maar zo:'/.

NIEK586 schreef:

Ik wil bij voorkeur inderdaad een vrouw die niet gebonden is aan kinderen of exen, Wilhelmina. Dat ik mijn keuze daarmee heel erg beperk maakt me niet zoveel uit. Het is nu al druk genoeg in mijn directe omgeving en ik wil de rust en een zekere mate van vrijheid behouden, zo mogelijk. Traditioneel is het zo geregeld dat de man op zoek gaat en dat de vrouw reageert op een avance. Mocht het zo zijn dat een single moeder lak heeft aan die traditie en mij zo kan overtuigen en inpalmen dat zij de levenspartner voor mij wil zijn, dan laat ik dat graag gebeuren:-*. Zoals gezegd denk ik dat die vrouw op dit moment zich nog verstopt, maar de moed verzamelt om mij te benaderen.

• RICHARD157

10 december 2017

NIEK586 schreef:

Wèl "vier" ik momenteel elk weekend dat ik nog vrijgezel ben. Het kan m'n laatste vrije weekend zijn, want ik denk dat als die vrouw in mijn leven komt, ze mijn hele leven op de kop gaat zetten... Nou dat moet dan maar zo:'/.

Maak je borst maar nat als het zover is Niek:-)haha lol

10 december 2017 gewijzigd door RICHARD157

• 10 december 2017

Iemand die aan kinderen is gebonden lijkt mij niet zo erg, maar iemand die nog is gebonden aan een expartner dat wil ik nooit meer meemaken:'(

Dat een relatie daardoor strand is echt niet te geloven8-o

Of was het fout van mij om jaloers te zijn? kan mijzelf dat nog wel eens afvragen, maar heb toen de keus gemaakt om de relatie te verbreken.

51 – 75 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1  2  3  4 ... 7  Volgende Plaats reactie