De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom ben jij nog vrijgezel?

ForumSingles en relaties

76 – 100 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5 ... 7  Volgende Plaats reactie

• DIGIPEET165

10 december 2017

jaloers zijn is menselijk; niet altijd goed, maar wel te begrijpen.

vraag is waarop je jaloers denkt te zijn:

jaloers op de ex omdat hij/zij een van de ouder is; is, in mijn ogen, niet goed.

jaloers op de ex omdat hij/zij denkt zich met de opvoeding te kunnen/mogen bemoeien in het huis van de andere partner,  dan is het logisch,  zou ik ook zijn.

en of ik daarom een relatie zou verbreken?  ligt aan de opstelling van mijn nieuwe liefde.

gaat zij er tegen in?  of vind zij het wel goed?  als zij het goed blijft vinden,  komt er een ogenblik dat ik zeg:  nu is het genoeg.  en dan is de relatie echt over.

• 10 december 2017

Mooi gezegd Digipeet.

Warom ik nog alleen ben? Heb eerst mijn zoon met extraatje opgevoed. Zag om me heen dat of het kind dan uit huis moest of de relatie niet goed ging. Dat wilde ik niet voor hem. En nu wil ik alleen een partner in een gelijkwaardige relatie. En ik moet het gevoel hebben dat ik hem van God toegewezen krijg.

• 10 december 2017

DIGIPEET165 schreef:

jaloers zijn is menselijk; niet altijd goed, maar wel te begrijpen.

vraag is waarop je jaloers denkt te zijn:

jaloers op de ex omdat hij/zij een van de ouder is; is, in mijn ogen, niet goed.

jaloers op de ex omdat hij/zij denkt zich met de opvoeding te kunnen/mogen bemoeien in het huis van de andere partner,  dan is het logisch,  zou ik ook zijn.

en of ik daarom een relatie zou verbreken?  ligt aan de opstelling van mijn nieuwe liefde.

gaat zij er tegen in?  of vind zij het wel goed?  als zij het goed blijft vinden,  komt er een ogenblik dat ik zeg:  nu is het genoeg.  en dan is de relatie echt over.

@DP, ligt inderdaad aan de opstelling van je partner, ik ga er maar niet over uitweiden (forum is openbaar hè) maar zoals je zegt: er komt een ogenblik dat je zegt''nu is het genoeg'

Het kan heel ingewikkeld zijn als partners na de scheiding hele goeie vrienden blijven, dat heb ik wel ondervonden.

• VROUWKE088

10 december 2017

Komt me bekend voor jane :'(

Ik heb gemerkt dat mijn toenmalige man, nog altijd van zijn ex-vrouw hield. Buiten alle andere problemen, kwam dat er ook nog bovenop. Op een gegeven moment stond hij met haar in mijn keuken te flirten. Mijn hart is zo vaak gebroken door deze man, dat het op een gegeven moment genoeg was.

En nu? Nu is het heerlijk rustig ;-)

• ETTEMA572

10 december 2017

Waarom ik nog vrijgezel ben omdat. ik wordt gemanipuleerd  Door mij goede  hart  ik behandel mensen  goed maar ze gaar daarna mij kwetsen

• ETTEMA572

10 december 2017

Ik ga de hoop niet opgeven ik geloof in een goede vader en weet dat Door deze weg een eerlijke  kan vinden

• NIEK586

10 december 2017

Ik heb de laatste aflevering van Zembla gekeken, getiteld "Stiefkind van de rekening". Het is een aanrader om via "Uitzending gemist" te bekijken welke trauma's er bij (stief-)kinderen kunnen zijn na een (tweede) scheiding.

JANE993 schreef:

Iemand die aan kinderen is gebonden lijkt mij niet zo erg, maar iemand die nog is gebonden aan een expartner dat wil ik nooit meer meemaken:'(

Dat een relatie daardoor strandt is echt niet te geloven8-o

Of was het fout van mij om jaloers te zijn? Ik kan mijzelf dat nog wel eens afvragen, maar heb toen de keus gemaakt om de relatie te verbreken.

10 december 2017 gewijzigd door NIEK586

• 10 december 2017

Heel erg om dat te merken Vrouwke. Dat merkte ik eigenlijk niet, maar goede vriendschap kan ook ver gaan in mijn ogen en wekt toch jaloezie. En kinderen die ouders het liefst bij elkaar houden, kan ook van invloed zijn:-(

Je zegt: en nu is het heerlijk rustig, wil dat zeggen dat je er niet meer open voor staat? Of gewoon rust omdat die relatie voorbij is?

VROUWKE088 schreef:

Komt me bekend voor jane :'(

Ik heb gemerkt dat mijn toenmalige man, nog altijd van zijn ex-vrouw hield. Buiten alle andere problemen, kwam dat er ook nog bovenop. Op een gegeven moment stond hij met haar in mijn keuken te flirten. Mijn hart is zo vaak gebroken door deze man, dat het op een gegeven moment genoeg was.

En nu? Nu is het heerlijk rustig ;-)

• 10 december 2017

Ga ik wel kijken Niek. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat er dan trauma`s ontstaan

NIEK586 schreef:

Ik heb de laatste aflevering van Zembla gekeken, getiteld "Stiefkind van de rekening". Het is een aanrader om via "Uitzending gemist" te bekijken welke trauma's er bij (stief-)kinderen kunnen zijn na een (tweede) scheiding.

10 december 2017 gewijzigd door JANE993

• RICHARD157

10 december 2017

Ik had dat programma ook gezien en ja het was triest..Ik moest ook een beetje aan mijn eigen zoontje denken en vroeg mij af hoe hij zich zou voelen zo nu en dan.

• VROUWKE088

10 december 2017

@jane

Ik heb de mannen niet afgezworen hoor :-) Ik geniet gewoon van de rust na vele jaren van onrust.

• 11 december 2017

VROUWKE088 schreef:

@jane

Ik heb de mannen niet afgezworen hoor :-) Ik geniet gewoon van de rust na vele jaren van onrust.

Fijn dat je nu geniet van de rust die er nu is:-)

En inderdaad hoef je niet alle mannen af te zweren, elke situatie is weer anders en een volgende keer kan wel heel positief zijn.

• 11 december 2017

Heftig programma 'stiefkind van de rekening'

Als er soms twee scheidingen zijn of drie, dan is dat hartverscheurend voor de kinderen. Zoals in die uitzending dat ene meisje heel gek op haar stiefmoeder was en nooit gedacht dat er weer een scheiding zou komen, was heel heftig om te zien:'(

• 11 december 2017

Waarom ben ik vrijgezel?

Lastige vraag. Ik heb ooit 2x een relatie gehad waarvan de laaste de langste was (7 maanden). Ik heb nog steeds contact met me ex-vriendin maar we hebben geen relatie meer.

Ander reden dat ik lastig in de markt zit is denk ik omdat ik gehandicapt ben. Weliswaar heb ik mijn handicap voor 100% geaccepteerd en sta ik positief in het leven. Als er iets is of als het fysiek minder gaat dat is het gewoon fantastisch dat je het in het hand van God kan leggen. Jezus is mijn vriend en aan hem kan ik alles kwijt.

Desondanks heb ik hier en daar wel behoefte aan een relatie. Ik heb diverse keren een aanbod gehad voor sex, maar zie dat totaal niet zitten. Heel stiekum ben ik zelfs trots op dat ik nog steeds maagd ben. Ik ben nooit getrouwd geweest en ook nooit samengewoond. Een maatje hebben zou fijn zijn.

Het krijgen van een relatie en in toekomst trouwen zou fantastisch zijn, maar op dit moment licht me focus meer op het krijgen van goede christelijke vrienden en vriendinnen. Ik heb nu net een aantal maanden geleden Jezus aangenomen als vriend en mijn redder. Hij is voor mij gestorven aan het kruis. Of ik ooit een relatie wel of niet zal krijgen en/of zal trouwen hoop ik van wel, maar ik focus er niet op. Dat zou niet terecht zijn in mijn geval.

• 11 december 2017

ik kan het niet laten hihi

s.samenchristen.nl/img/members/2522/a870275b36ee800744a731e8801b6fd7.jpg

• 11 december 2017

Hahaaaa goed idee8+):up: @Francisca

Dit was onze eerste date

c2.staticflickr.com/4/3121/314 ... d298_z.jpg?zz=1

11 december 2017 gewijzigd door JANE993

• FRANKIE999

11 december 2017

ik ben nog vrijgezel omdsat ik de ware nog niet tegen ben gekomen en liever nog vrijgezel dan steeds van liefje wisselen

• DIGIPEET165

11 december 2017

Francisca en Jane:

blijft lachen met jullie!

• 11 december 2017

Hahaha Jane

• ANNEMARIE967

11 december 2017

Misschien ken je hem/haar al maar herken je hem niet?

• 12 december 2017

Franciska en Jane

Leuk die sneeuw mannen

Ha ha ha

• KERRY154

12 december 2017

FRANCISCA289 schreef:

ik kan het niet laten hihi s.samenchristen.nl/img/members ... 1e8801b6fd7.jpg

Hahaha;-)    goeie

• 12 december 2017

Ik ben vrijgezel omdat ik nu ook eens wat te vertellen heb en dat wil ik graag zo houden!(smile)

12 december 2017 gewijzigd door PIET361

• 12 december 2017

En tegen wie vertel je het dan Piet? wat je te vertellen hebt:-D

• 12 december 2017

Ik praat in mijn eigen! Jane.

Nee hoor, ik praat tegen de Heer. En Hij geeft vaak antwoord.

76 – 100 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 3  4  5 ... 7  Volgende Plaats reactie