De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom ben jij nog vrijgezel?

ForumSingles en relaties

126 – 150 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7  Volgende Plaats reactie

• 24 december 2017

WILHELMINA104 schreef:

Niek je schuift met die opmerking een vrouw zonder kinderen willen. ook een hel groep vrouw aan de kant die geen kind thuis hebben wonen.ik geef je allee maar een eyeopener hoor Geen kritiek.

kinderen die overleden zijn. een kind dat uithuis is geplaast

of kinderen die al zo groot en oud zijn die alleen maar blij zijn dat hun moeder weer een vriend heeft. kinderen die zelden over de vloer komen. of weinig aandacht vragen.

ja en dan den hele lieve kinderen.genoeg mogelijkheden.:-)<3

Je hebt totaal gelijk hierin. Ik zie totaal geen bezwaar als kinderen uit huis zijn. Waarom zou je dan een bezwaar hebben. Dat slaat dan nergens op in mijn opinie. En je kan net de allerliefste vrouw missen in dit geval.

Dat je geen jonge kinderen die bij moeders thuis wonen wilt is mogelijk en in bepaalde gevallen zout ik daarvoor mee eens zijn dat het dan erg lastig mogelijkerwijs kan zijn. Dit bijvoorbeeld als je gehandicapt bent en al genoeg aanje zelf en eventuele partner zou hebben. Maar dan nog. Gewoon de dialoog open houden en zo min mogelijk eisen stellen, dat werkt het beste.

Dit laaste vorige alinia is bedoelt voor alle mannen die een vrouw zoeken.

24 december 2017 gewijzigd door JOS293

• 24 december 2017

Waarom ik vrijgezel ben, moet je de Hemelese vader vragen lijkt mij. Misschien vind de Hemelse vader het beter voor mij op dit moment dat ik vrijgezel ben . Hij weet immers alles . En als de Hemelse vader het beter voor mij had gevonden had Hij vast iemand op mijn weg gezet waar het eens goed mee klikt . En dat is tot nu toe niet gebeurd . En daar moet ik het mee doen . En ik heb daar ook vrede mee . En ik doe het met dit leven wat mij uit genade is weggegeven, door Hem die groter is dan Hemel en aarde . En die ook niks uit de hand loopt , ook al lijkt dat soms zo . Nee ik voel mij wel gezegend met dit leven op dit moment . Ook al begrijp ik niet alles . En is er altijd een stil verlangen.

www.mupload.nl/img/0tcuv7rlbckp.jpg

• 24 december 2017

Waarom ik nog vrijgezel ben...

Het verwerken van een scheiding kost tijd. Voor jezelf en voor je kinderen. Een nieuwe partner , daar was ik dus niet mee bezig . Eerst mijn eigen leven en dat van mijn toen nog thuiswonende kinderen op orde krijgen. Als er dan weer ruimte komt voor een nieuwe liefde hoop je iemand te ontmoeten die bij je past en waarmee je je leven kunt delen

• 24 december 2017

Helemaal mee eens hoor .

ESLI861 schreef:

Het verwerken van een scheiding kost tijd. Voor jezelf en voor je kinderen. Een nieuwe partner , daar was ik dus niet mee bezig . Eerst mijn eigen leven en dat van mijn toen nog thuiswonende kinderen op orde krijgen. Als er dan weer ruimte komt voor een nieuwe liefde hoop je iemand te ontmoeten die bij je past en waarmee je je leven kunt delen

• KERRY154

24 december 2017

ESLI861 schreef:

Precies mijn geval@Esli861. Sommige hebben meer tijd nodig dan anderen. God weet wat ik nodig heb voor mijn proces.  Neemt niet weg dat ik het graag wil, een partner met wie ik samen God mag dienen.  Dat is mijn verlangen ♡

• FRANKIE999

24 december 2017

[Offtopic]

25 december 2017 gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• ADRIANA359

24 december 2017

[Offtopic]

25 december 2017 gewijzigd door SAMENCHRISTEN

• FATIMA855

27 december 2017

Ik ben nog vrijgezel omdat ik niet genoeg mensen ken en mijn wereld klein is, ik zorg voor mijn zoon en mijn hond en that,s it... En als ik wel eens iemand tref zijn ze toch heel werelds en dat stoot mij af , ik leef heel anders blijkbaar en dat vinden mensen misschien saai.

• MIRANDA586

4 februari 2018

Heel veel mensen hier zeggen zoiets als 'God moet hem op mijn pad brengen.' Het is een dooddoener maar ze komen niet zomaar bij je aanbellen. Je moet er zelf ook wel wat voor doen. Als je je baan verliest ga je toch ook op zoek naar een nieuwe baan? Dan ga je toch ook niet zitten wachten totdat God je zomaar een nieuwe baan schenkt?

4 februari 2018 gewijzigd door MIRANDA586

• DIGIPEET165

4 februari 2018

dat is geen dooddoener; je kunt wel zelf zoeken.

volgens mij doet iedereen dat hier, anders ben je geen lid geworden, volgens mij.

maar, ondanks dat je zelf zoekt en probeert; is het nog steeds God die stuurt.

en die de juiste partner op jouw pad brengt.

zo geloof ik dat en met die zekerheid ga ik op zoek!

• 4 februari 2018

Waarom ben je nog vrijgezel?

Dat vraag ik me ook af!

Weten jullie het antwoord niet?

Ik wel!

4 februari 2018 gewijzigd door PIET361

• 4 februari 2018

@Piet

Ja...jou antwoord weten we wel Piet:-D

• 7 februari 2018

Mischien heeft de Here God een ander plan met jou en mijn leven . Of de tijd is nog niet rijp voor ons  om een partner te hebben in God zijn ogen . Misschien moeten er nog dingen opgeruimd worden of verwerkt worden . Bid en wees stil en heb geduld en last los . Het antwoord komt

7 februari 2018 gewijzigd door HERMAN648

• SARI439

26 mei 2018

ja, dat herken ik ook wel , dat je voor je kind niet begint aan een relatie......voor een kind is het al moeilijk genoeg ,,, een scheiding,,,,,,,en dan moeten ze ook nog je moeder met een vreemde man zien,,,en dan vervolgens moet het ook nog goed klikken tussen die vreemde man en je kind.......al die scheidingen ,,,,wat voor trauma s moeten die kinderen soms niet allemaal hebben opgelopen ....vraag ik me weleens af....maar daar ben ik zelf ook debet aan,.....

• REENA990

28 mei 2018

@ Digipeet daar sta ik achter, want ook al staan wij hier ingeschreven als zoekende naar....God is t die uiteindelijk beslist wie t wordt. Want wat God bij elkaar brengt/geeft kan niemand uit elkaar halen!

• CLEJO670

16 februari

Tja ik lees wat jullie schrijven en begrijp het ook en ben het er soms ook mee eens. Ook ik heb pijn door wat ik mijn kinderen heb aangedaan en had het graag heel graag het anders willen doen. We willen allemaal het ideaal beeld en dat zo maximaal mogelijk. Ik geloofde heel lang dat ik en mij ex door God waren samen gebracht en wat God samen brengt mag de mens niet scheiden. Heb daar ongelooflijk hard en lang voor gevochten. Tegen beter weten in. Maar nu jaren na mijn scheiding weet ik dat ik door zo lang in mijn huwelijk te blijven ik mijn kinderen niet heb geholpen. Veel eerder had ik de beslissing moeten nemen. Ik wilde namelijk Jeshuwa volgen en mijn omgeving accepteerde dat niet. En heeft mij jaren tegen gehouden. Uiteindelijk hebben zelfs zelfs mijn kinderen het contact met mij verbroken. Maar ik heb hem gevonden, kan iedere dag van hem getuigen en mijn leven inrichten zoals het zou moeten zijn. En ook al zie ik mijn kinderen niet omdat ze mijn keus niet accepteren. Ik weet dat God al van ze hield voor ze geboren waren. En ik ze snel terug zie in Yerushalayim. In volmaaktheid. En dat ze dan ook Yeshuwa zullen volgen. Ik ben ondanks alles wat er is gebeurd dus een trotse vrijgezel. En vraag me niet af waarom ik nog vrijgezel ben. Ik heb daar voor gekozen want ik wilde Yeshuwa volgen. En ik vertrouw op hem dat ik een partner zal vinden die netzo als ik in het leven staat. Dus ik heb geeen enkele vraag geen twijfel. Ik weet dat hij ook voor mij zijn plan heeft zolang ik maar voor hem kies en daar vertrouw ik op.

• LEJO464

16 februari

Amen Clejo, je hoeft niet te zoeken.
    Ha Shem brnegt het op je pad, of niet...
    Laat het aan Hem over, dat doe je super !!!

• CLEJO670

16 februari

Shalom Lejo. Het echt overgeven aan hem is het moeilijkste wat er is en mijn belangrijkste les in dit leven, heeft me 50 jaar gekost om dit te leren. Hij heeft mijn hart laten stoppen mijn leven gestopt en uiteindeljk weer terug gegeven om dit te leren. Heb altijd alles zelf willen doen en regeren en controleren. En heb uiteindelijk mijn rust gevonden in vertrouwen in hem. En mijn leven over gegeven aan hem. In vol vertrouwen hij kent mij beter dan ik mijzelf ken en hij weet wat ik nodig heb. En ik bid dat hij mij dat wil geven en op mijn weg mag komen. En als dat niet zo mag zijn weet ik dat mijn leven in het teken staat van het helpen van mijn broeders en zusters. Om hen thuis te brengen.

• LEJO464

16 februari

Shalom Clejo, ken je het nummer "Koning Ik" van Martin Brand?
    Ik heb het in de topic "favoriete (opwekkings)lied geplaatst...

Heb je dat een paar x gehoor en is het goed tot je doorgedrongen dan weet je wat Zijn bedoeling is.
    Jij hebt de boodschap al begrijp ik maar voor vele anderen mag het hopelijk een verheldering zijn.

• BOUKJE461

16 februari

mooi Lejo,

Ik heb jouw geposte liedje op favoriete lied geluisterd...... heel mooi!

Ik hoop Cleo dat volle overgave en vertrouwen jou mag geven ; wat Hij jou wil geven !

• BOUKJE461

16 februari

Cleo, nog even..... volle overgave en vertrouwen is genoeg..... en als jij  ter dankbaarheid iets voor Hem doet, bv broers en zussen helpen THUIS brengen ........ is niet alleen dankbaarheid aan God , maar ook verlangen meer mensen bij Hem te brengen. !?!? volg je hart en laat vooral de Geest spreken!!

• NATASCHA934

18 februari

Goeie! Dat ik vraag ik me al tijden af waarom ik nog vrijgezel ben.

:-D:-D:-D

• BERT970

18 februari

NATASCHA934 schreef:

Goeie! Dat ik vraag ik me al tijden af waarom ik nog vrijgezel ben.

:-D:-D:-D

Is dat niet zo gezellig dan Natascha??😉😀🤔

• CLEJO670

18 februari

Dta is grrn vraag. Jeshuwa vind dat jij ik of wie dan ook er niet klaar voor is. Op zijn tijd komt het en daar moeten we op vertrouwen. Als je daar tegen vecht zal je tijd nooit komen.

• NATASCHA934

18 februari

Jawel, vrij gezellig. 😀

BERT970 schreef:

Is dat niet zo gezellig dan Natascha??😉😀🤔

126 – 150 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7  Volgende Plaats reactie