De snelst groeiende christelijke datingsite van Nederland

Probeer ons gratis uit

Waarom ben jij nog vrijgezel?

ForumSingles en relaties

151 – 169 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7Plaats reactie

• NATASCHA934

18 februari

Ja, daar geloof ik ook zeker in. En vaak komt het ook heel onverwachts.

CLEJO670 schreef:

Dta is grrn vraag. Jeshuwa vind dat jij ik of wie dan ook er niet klaar voor is. Op zijn tijd komt het en daar moeten we op vertrouwen. Als je daar tegen vecht zal je tijd nooit komen.

• ALEXANDRA734

20 februari

Ik denk dat het een samenhang van mijn leven is. Maar ik geef de hoop niet op. Ik heb vertrouwen op de Heer en wacht geduldig af Het belangrijkste is dat ik ook een relatie met God heb en Hem Zijn werk moeten laten doen!

• REDSTAR318

22 februari

Hoi, weer terug van weg geweest😃

Om deze vraag te beantwoorden.

Ik denk omdat ik er anders uitziet, dat ik nog vrijgezel ben.

• Dinsdag om 19:42 uur

Er zijn alleen 80+ers bij ons in de kerk die nog of alweer vijgezel zijn. En 1 die 11 jaar jonger is dan mij. En die ben ik zelf aan het koppelen. Zie hem meer als een broertje. Dus in mijn geval geen excuus, gewoon realiteit. 8-)

Dinsdag om 19:43 uur gewijzigd door LIES621

• Dinsdag om 21:49 uur

Dat is niet erg hoopgevend voor jou Lies, gelukkig zijn hier wel jongere mannen op de site😀

• Dinsdag om 23:22 uur

Hahaha, inderdaad Jane. Vind het wel beetje eng want heb nog nooit een date gehad via internet.

• Woensdag om 8:05 uur

Denk dat je niet echt moet gaan denken aan daten. Dat geeft een lading die niet reeel is.

Je ontmoet iemand om iemand in het echt te zien en te ontmoeten. Spreek in elk geval iets af in openbare gelegenheden.

Woensdag om 8:07 uur gewijzigd door SANDRA421

• Woensdag om 10:38 uur

Ja dat lijkt mij ook het beste ..loop nooit te hard van stapel

• Donderdag om 13:33 uur

Ik heb altijd afgesproken in openbare gelegenheden en iemand uit mijn omgeving wist van mijn date af , Ik ben nog vrij omdat ik niet de juiste persoon heb ontmoet .

Als er niemand op mijn weg komt die de Heer dient ,blijf ik liever alleen .

• Donderdag om 13:38 uur

Dat is inderdaad wél een goeie en ook wel heel belangrijk...dat er iemand uit je naaste omgeving wéét dat je op date gaat of bent en waar dit plaats zal gaan vinden...👍👍👍

• Donderdag om 13:42 uur

Zelf heb ik door juist een site als dit en ander site, besloten om alleen te blijven.

Telkens weer krijg je leuk contact met iemand en blijkt er nog een beerput achter te zitten. Ik vraag me telkens weer af, wat doen ze op deze site als priveleven niet op orde is.

Ik denk dat geen enkele relatie stand kan houden als iemand zijn of haar leven niet op orde heeft. Wacht dan een periode tot je hersteld bent en ander ook wat kan bieden. Relatie hebben is hard werken en dan is het goed je eigen bagage op orde te hebben.

Mensen mogen hier uiteraard anders over denken.

Daarnaast is mijn leven zoals ik het graag wil en heb geen gevoel van iemand te missen in m'n leven.

Donderdag om 13:47 uur gewijzigd door SANDRA421

• Donderdag om 13:45 uur

Je...hebt daar ook een goed punt Sandra...

• Donderdag om 16:02 uur

Ja Sandra, daar kan ik helemaal  mee instemmen.

Donderdag om 16:03 uur gewijzigd door DORCAS485

• Donderdag om 19:56 uur

Ja, Sandra dat herken ik ook. Niet geordende "rugzakjes". En mensen die het niet ok vinden dat ik naast vrouw ook de zorg als moeder heb voor mijn kinderen. Die mensen leven veelal volgens het motto "leve de vrijheid". Vakantie zus, reisje zo....kan voor mij (nog) niet. Daarnaast een gelovig iemand...dus mijn wensen lijst is misschien veel???

• Donderdag om 21:30 uur

Denk dat je gewoon vast moet houden aan je lijstje.

Het is toch normaal dat je niet kan gaan en staan als je nog kinderen thuis hebt wonen? En het is juist goed dat je een gelovig man zoekt.

• Donderdag om 21:48 uur

Dank je wel!

• Zaterdag om 0:05 uur

Als een man je niet wil omdat je kinderen hebt is hij niet de goede man ,het is goed dat je kiest voor je kinderen . En weet je er komt ook voor jou wel een tijd dat je reisjes kunt gaan maken ,je hebt gelijk dat de kinderen nu voor gaan, heel veel sterkte !!! Gr

• Zaterdag om 10:33 uur

Heel mooi verwoord. Ben ik helemaal mee eens. Eerst eigen leven op orde voordat je überhaupt iemand anders met je bagage gaat beladen. Die heeft aan eigen bagage al genoeg ellende gehad en is er net vanaf, maar blijkt nu dat hij/zij de jouwe moet gaan dragen.

Wat moedig van je om toch die beslissing te maken om alleen te blijven. Wel jammer voor de mannen, hihihi........gemiste kans met een mooie vrouw. Ik wens je veel zegen toe, wat je verder ook beslist in je leven.:-).

SANDRA421 schreef:

Zelf heb ik door juist een site als dit en ander site, besloten om alleen te blijven.

Telkens weer krijg je leuk contact met iemand en blijkt er nog een beerput achter te zitten. Ik vraag me telkens weer af, wat doen ze op deze site als priveleven niet op orde is.

Ik denk dat geen enkele relatie stand kan houden als iemand zijn of haar leven niet op orde heeft. Wacht dan een periode tot je hersteld bent en ander ook wat kan bieden. Relatie hebben is hard werken en dan is het goed je eigen bagage op orde te hebben.

Mensen mogen hier uiteraard anders over denken.

Daarnaast is mijn leven zoals ik het graag wil en heb geen gevoel van iemand te missen in m'n leven.

• Zaterdag om 11:10 uur

Jazeker heel mooi verwoord Sandra 😊

151 – 169 van 169    Ga naar pagina:  Vorige  1 ... 5  6  7Plaats reactie